למה מומלץ לעשות קליפ במתנה

קליפ במתנה לאירוע וסיבות משמחות נוספות הוא האפשרות שלכם להפתיע בצורה מקורית, מקליטים שיר באולפן הקלטות מקצועי ולאחר מכן מצלמים קליפ עם כל המשתתפים.

מתנה והפתעה מקורית: שיר וקליפ במתנה לכל אירוע

אחת המתנות המקוריות ביותר שקיימות כיום בשוק היא קליפ במתנה, הכנת שיר בהזמנה אישית כולל הקלטת שיר באולפן הקלטות מקצועי וצילום קליפ מכל המשפחה או מכל החברים, כל שיר וכל קליפ הם מקוריים וייחודים כל פעם מחדש.

הסיבות לבחור בקליפ במתנה הן רבות, בין היתר קליפ חתונה מכל החברים והמשפחה, קליפ לבת מצווה או בר מצווה, קליפ פרידה מעובד או מנהל, קליפ הפתעה להורים, קליפ לסבתא וסבא ואירועים משמחים נוספים שלהם אתם צריכים לצלם קליפ כמתנה מקורית ומיוחדת.

כדי להקליט שיר לא צריכים לדעת לשיר, כדי להשתתף בקליפ לא צריך לדעת לרקוד או להופיע מול מצלמה – כל אדם יכול לקחת חלק בקליפ ולהפתיע את האדם הקרוב לו.

אולפן הקלטות שמאפשר צילום קליפ במתנה יחד עם הקלטת שיר במתנה, הוא “אולפני לי-רון” אולפן הקלטות ברמת גן, אולפן הקלטות מקצועי שיאפשר לכם איכות סאונד גבוהה, אפשרות להקלטת אלפי שירים, מפיק מוזיקלי עתיר ניסיון שילווה אתכם באופן אישי, אפשרות להקלטה קבוצתית גדולה וכן עריכת קליפ מקצועית.

פרסום:

לפני הקלטת השיר וצילום הקליפ

לפני שאתם מגיעים לאולפן ההקלטות להקלטת שיר וצילום קליפ, בדקו כמה משתתפים מגיעים לאולפן ההקלטות, איזה שיר אתם רוצים להקליט, האם אתם מתכוונים להביא דברים מיוחדים לצילום הקליפ (בגדים מיוחדים או אביזרים מיוחדים) ואלמנטים נוספים שתרצו להדגיש לפני שאתם סוגרים יום שעת הקלטה עם האולפן.

בסיום, עדכנו את האולפן בכל הפרטים וברצון שלכם להפוך את השיר לקליפ במתנה.

מקליטים שיר במתנה

כדי להכין קליפ בעריכה מקצועית צריכים להקליט שיר באיכות סאונד גבוהה, כל משתתפי יגיעו אל אולפן ההקלטות כדי להקליט את השיר לקליפ.
בכניסה לאולפן ההקלטות ימתין לכם המפיק המוזיקלי, תפקידו ללוות ולכוון אתכם בכל תהליך ההקלטה, במידה ואתם קבוצה גדולה המפיק ישקול האם יש צורך בחלוקת הקבוצה לקבוצות קטנות לצורך ההקלטה ולבסוף יאחד את ההקלטות לשיר אחד מאוחד ומשותף לכל המקליטים והמקליטות.

כאמור לא צריכים להיות זמרים או זמרות, בסיום ההקלטה המפיק המוזיקלי יערוך את קולכם בתוכנות עריכה מתקדמות, יתקן את הקול ויוסיף אפקטים בהתאם לצורך.

מצלמים קליפ במתנה

אחרי שהמפיק סיים לערוך את השיר שלכם, תעברו לצילום הקליפ באולפן ההקלטות, את השיר שהקלטתם תשירו בתנועות שפתיים ובמהלך הצילום תוכלו לרקוד או פשוט לשיר כקבוצה אחת גדולה.

במהלך צילום הקליפ תוכלו להתלבש בצורה מיוחדת או אחידה, תוכלו להחזיק שלטים, להביא אביזרים מהבית או להשתמש באביזרי האולפן ובעיקר ליהנות מהחוויה של הקלטת שיר וצילום קליפ.

בסיום הצילום תבוצע עריכת קליפ מקצועית, את הקליפ תוכלו להקרין באירוע או ביום מיוחד לאדם שלו אתם מעניקים את הקליפ המרגש.

פרסום:
הירשם כמנוי
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments