מה מרכיב עלות של שער חשמלי

שערים חשמליים הם בגדר חובה כבר בבתים פרטיים שכן הם מספקים מקום נוח לחניה, הגנה לרכב ונוחות חניה שלא יכולה להיות בשום מצב אחר. בחירת השער החשמלי יכולה להיות מושפעת מהרבה גורמים, אך ברוב המקרים למחיר יהיה חלק בלתי נפרד מהבחירה, אבל מה באמת מרכיב את עלות השער החשמלי? הכנו עבורך משריך שיעשה קצת סדר בדברים.

מה מרכיב את מחירו של שער חשמלי לבית או לבניין?

טווח המחירים של השערים החשמליים משתנה על פי גורמים שונים – החומר ממנו השער עשוי, העובדה שהוא נמצא על גלילה או לא, אם המנוע שלו הוא תת קרקעי מוסתר או גלוי, האם הוא מגיע עם לוח מקשים או שמדובר על שער שאפשר להפעיל מרחוק. כמובן שעוד גורם שישפיע על המחיר תהיה תחזוקת השער – ככל שהשער יהיה יציב, איכותי וטוב יותר, כך תחזוקתו תהיה פשוטה יותר וניתן יהיה לראות שבטווח הרחוק הוא נוטה פחות לתקלות.

אילו סוגי שערים חשמליים קיימים לבית ולמרחבים הציבוריים?

יש לא מעט סוגים של שערים חשמליים, כאשר ההבדל ביניהם הוא במנגנון השער ובחומרים שבו. ישנם שערים מברזל, יש מעץ, יש שערים מאלומיניום ויש אטומים לגמרי או כאלה שניתן לראות דרכם. מבחינת המנגנון יש שער גלילה חשמלי ויש שער הרמה, הם יכולים להיות מעוצבים יותר ופחות, הכל בהתאם לתקציב ולרצון לעיצוב בשער. מלבד השער על המסילה או הגלילה ישנו שער הזזה קונזולי שנקרא גם שער צף או שער, ישנם גם שערי כנף חשמליים שנפתחים על ציר.

במרחבים ציבוריים בהם נדרשת רמת אבטחה גבוהה יותר מאשר לבית, בדרך כלל יותקנו מחסומים חשמליים סולאריים. המחסומים הללו מהווים הגנה לגניבת רכבים במרחבים ציבוריים.

פרסום:

מהם חומרי הגלם מהם הם עשויים השערים החשמליים?

כאשר אנו מתקינים את השער החשמלי אנחנו לוקחים בחשבון שמדובר על שער שנמצא חשוף תמידית למזג האוויר, לכן בדרך כלל נעשה שימוש בחומרים איכותיים ועמידים במיוחד, כדי שיוכל לשרוד לאורך השנים. ההמלצה הנה לעשות שימוש בשערי אלומיניום שכן מדובר על חומר שקל להתקינו מצד אחד, ומצד שני הוא לא דורש תחזוקה רבה. גם פלדה משמשת פעמים רבות לשערים החשמליים וגם עץ, אך כמובן שהעץ דורש תחזוקה רבה.

אילו מנגנונים קיימים בהם?

לכל שער חשמלי מנגנון משלו, כאשר שני המנגנונים הפופולאריים ביותר הם שערי הזזה על גבי מסילה ושערי הזזה קונזוליים. במנגנון המסילה השער זז על גבי מסילה קבועה בקרקע כאשר יש צורך במעבר השער לאורך הגדר או בתוך גדר מוסתרת. בשער ההזזה הקונזולי השער צף והמראה הוא אסתטי במיוחד שכן הוא לא דורש את השימוש במסילות והוא מתאים במיוחד לאזורים בהם יש בעיה עם יישור הקרקע. עוד סוג הוא שערי כנף בהם הפתיחה הנה על גבי ציר.

סוג נוסף הוא של שערים מתרוממים בהם מנוע חשמלי מרים את השער כלפי מעלה והם מתאימים במיוחד לחניות בהן אין מקום להקים תשתית לשער שנפתח לצדדים. עוד סוג פופולרי במיוחד הוא שער גלילה חשמלי. מדובר על אחת האפשרויות המשתלמות ביותר להקים את שער החניה כיוון שהפתיחה נעשית כלפי מעלה באמצעות מנגנון חשמלי ממש כמו תריס גלילה.

פרסום:
הירשם כמנוי
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments