מטבחים מעץ – החלק החשוב ביותר בבית

המטבח הוא המקום בו כל משפחה ישראלית מבלה את רוב שעות היום שלה בבית. אם בעבר המטבח היה חדר נפרד משאר הבית הרי שעם השנים הסגנונות השתנו ונכנסו מאפיינים עיצוביים של “אופן ספייס”. מאפייני הבית המעוצב על פי “אופן ספייס” כוללים כמה שפחות קירות וכמה שיותר מרחב וכך מאפשרים את השילוב של מטבחים מעץ במגוון עיצובים.

המרחבים המשותפים העניקו לרבים את האפשרות לשבור קירות וליצור את הבית מחדש: אם עד היום הסלון שימש לאירוח אורחים ומשפחה, חברים ואחרים, הרי שכיום הסלון הוא פשוט החדר שאליו משקיפים כדי לראות טלוויזיה בזמן האכילה. הסלון משמש גם למשחק באקסבוקס וכן למשחקי מחשב או טלוויזיה אחרים.

חשיבות עיצוב המטבח

ככל שמקומו של המטבח הלך ונעשה יותר ויותר מרכזי, כך גם ההשקעה במטבח הלכה וגדלה. יותר ויותר משפחות מעדיפות להשקיע את רוב סכום השיפוץ במטבח, במקרים רבים גם על חשבון שיפוץ חדרים אחרים. כך, הלכו וצמחו עוד ועוד סגנונות של עיצוב מטבחים כאשר הסוג המוביל כיום בארץ ובעולם האירופאי בכלל הוא סגנונות שונים של מטבחים מעץ.

מטבחים מעץ מגיעים במגוון רחב של סגנונות והשפעות. העץ הינו חומר גלם נוח לעבודה וככזה, הוא מאפשר ליצור רהיטים מגוונים במבחר גדול של טקסטורות ואפשרויות עיצוב וכן במגוון רחב של אפשרויות גימור ולקה.

פרסום:

סגנונות שונים של מטבחים מעץ

הסגנונות השונים של מטבחים מעץ מעניקים לכל משפחה את האפשרות לעצב את בית חלומותיה. ישנם מגוון רחב של סגנונות קיימים כיום למטבחים מעץ:

הסגנון המינימליסטי

הסגנון המינימליסטי כשמו כן הוא, מבוסס על מינימום הכנסת פריטים למטבח ומקסימום מרחב. עם זאת, ישנו אתגר לא מבוטל בסגנון המינימליסטי משום שהוא מצריך שימור של כל האלמנטים הקיימים במטבח תוך צמצום מקסימלי של אובייקטים שונים בהם נעשה שימוש. הסגנון המינימליסטי משלב אלמנטים של מתכות בעיקר אבל לא פחות מכך – הרבה זכוכית.

וינטג’

מטבחי וינטג’ משלבים בהם הרבה אלמנטים “ישנים” אך מחודשים. אלו כוללים רהיטים עשויים עץ מלא, רהיטים כבדי משקל ורחבי ידיים. המטבח יכול לתת הרגשה של בית ישן ומקום נעים להיות בו. באמצעות בחירה של מטבחים מעץ בסגנון וינטג’ תוכלו להכניס הביתה אווירה נעימה של חיים והנאה רגועה מהחמימות בבית. רהיטים אלו עשויים לרוב מעץ אורן, הוא העץ הכי כבד שקיים ומעניק תחושה של ביתיות.

מטבחים מודרניים

מטבחים מודרניים הינם בעלי אווירה נקייה, הקווים ישרים ומאפשרים “שקט” ורוגע בעיניים. שימוש מרובה בזכוכית וגוונים של אפור, לבן ובז’. הקווים הישרים מצריכים האחדה של הרהיטים השונים וכך הם מאפשרים את היכולת להתנועע במטבח ללא הגבלות וגבולות בתנועה.

מטבחים כפריים

מטבחים כפריים כשמם כן הם – מעניקים למטבח מראה נינוח ורגוע. לרוב יכללו אלמנטים רבים העשויים עץ בקווים גסים ובגימורים לא מעובדים לחלוטין.

פרסום:
הירשם כמנוי
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments