עיצובים חדשניים, אפשרות טעינה וחיבור בלוטוס’: קטלוג מכשירי שמיעה של אודיו סאונד

לפני עשר שנים ויותר, רבים שסבלו מירידת שמיעה או אובדן שמיעה בדרגות שונות, נמנעו מהרכבת מכשיר שמיעה ועשו זאת מכיוון שמכשירי השמיעה שהיו קיימים אז פשוט לא עשו עבודה מספיק טובה.

מכשירי השמיעה הישנים היו מגושמים ובולטים לעין וגרמו הרבה פעמים למבוכה, החלפת סוללות הייתה פעולה מורכבת ומסורבלת, הם הרבו להתקלקל ולצאת מכלל פעולה ובסופו של דבר הם גם לא ידעו לעשות את הדבר שלשמו הם נוצרו והוא לסייע לשמוע באופן תקין. במקום, המכשירים האלו פשוט הגבירו כל מקור סאונד שהוא, וכך ניתן היה לשמוע אולי אדם קרוב שעומד מולך, אבל גם הצליל החזק מראש של משאית חולפת היה מוגבר באופן חסר פרופורציה.

מה שרבים מאותם משתמשים לא יודעים הוא שהיום הטכנולוגיה אפשרה לייצר מכשירי שמיעה מתקדמים שממש לא קרובים למה שתיארנו כאן.

מייד נספר לכם על השינויים העיקריים שחלו במכשירי השמיעה בשנים האחרונות, אבל רגע לפני נזכיר שאי שימוש במכשירי שמיעה במקרים בהם יש צורך אמיתי בכך עשוי לגרום לניתוק חברתי, חרדות ודיכאון וכי ירידת שמיעה שאינה מטופלת תחמיר עם הזמן עד לנקודה בה יהיה קשה מאד לטפל בה.

פרסום:

על כן אנו ממליצים לקבוע בדיקת שמיעה בהקדם ולא לדחות את העניין.

מכשירי שמיעה נטענים

אחד הדברים הכי מאתגרים בעבור רבים המשתמשים בהחלפת מכשיר שמיעה הוא החלפת הסוללות הקבועה. מעבר לעובדה כי מדובר בפעולה המצריכה מוטוריקה עדינה ובהוצאה כספית קבועה, יש לא מעט כאלה שפשוט שוכחים לרכוש סוללות בזמן וכך נתקעים עם מכשיר שלא עובד לזמנים ארוכים.

קיראו עוד על מכשירי שמיעה מומלצים מחברת מיני סאודנ מכשירי שמיעה.

בדיוק בגלל זה חברות מכשירי השמיעה המובילות מציעות היום מכשירים נטענים המגיעים עם עמדת טעינה ייחודית.

לרוב מדובר במעמד מיוחד המאפשר אחסון נוח בלילה או בזמנים אחרים בהם לא נעשה שימוש במכשיר וזה מאפשר להיות בטוחים שמכשיר השמיעה שלנו תמיד ערוך ומוכן לשימוש.

חיבור מכשירי שמיעה לבלוטוס’

מיטב המתכנתים והמהנדסים בחברות מכשירי השמיעה השונות הגיעו למסקנה הפשוטה שאם טכנולוגית הבלוטוס’ מאפשרת לנו חיבורים כל כך נוחים והרבה מאד אפשרויות, אין שום סיבה שלא להביא את הטכנולוגיה הזאת אל מכשירי השמיעה.

דגמי מכשירי השמיעה המתחברים לבלוטוס’ מאפשרים סטרימינג ממקורות שונים ישירות אליהם, כמו למשל שיחות טלפון, סרטונים או מוסיקה מהטלפון, שליטה נוחה ומהירה דרך הנייד ואפליקציות ייעודיות ואפילו איסוף נתונים מתמיד על דפוסי השימוש המאפשר למטב את השימוש במכשיר ולהוציא ממנו הרבה יותר עם הזמן.

דיסקרטיים ובעיצוב אישי: טכנולוגיות עיצוב מהפכניות

כאמור, אם יש גורם מרכזי לכך שבעבר אנשים נמנעו מהרכבת מכשיר השמיעה זה הגודל המאסיבי של המכשירים שהיה מאד בולט לעין.

גם אתם הדבר הזה תיקנו החברות השונות וכיום הן יודעות להציע מכשירי שמיעה בעיצובים חדשניים המאפשרים דיסקרטיות מוחלטת בשימוש.

הביטוי הכי משמעותי בתחום הזה הוא כמובן מכשירי השמיעה בתצורת Completely In Canal או בקיצור CIC.

מדובר במכשירי שמיעה איכותיים ומתקדמים שגודלם אינו עולה על גודלו של פול קפה למשל. כל המכלולים השונים, כולל המעבד והמיקרופונים, נכנסים אל תוך תעלת האוזן של המשתמש ויחד עם העובדה כי הם מגיעים בצבעים המותאמים לגווני העור השונים, כמעט ולא ניתן להבחין בקיומם.

בנוסף, חשוב לדעת כי הם מעוצבים באופן אישי למידותיו של כל משתמש ועל כן הם מאד נוחים להרכבה, לא נוטים לזוז או ליפול ומאפשרים שימוש נוח ודיסקרטי.

ואם תהיתם אם מכשירים בתצורות אחרות מאפשרים גם הם דיסקרטיות, התשובה היא באופן חד משמעי כן.

גם המכשירים בתצורת RIC המורכבים מאחורי האוזן ומתחברים למיקרופון הנמצא בתוך תעלת האוזן והמכשירים בתצורת BTE בהם כל חלקי המכשיר מורכבים מאחורי האוזן הוא קומפקטיים וקטנים באופן משמעותי מדגמים דומים בעבר ולרוב לא נראים שונה מדי מאוזניות רגילות בהם משתמשים כמעט כולם היום והם בהחלט מאפשרים דיסקרטיות ושימוש מוצנע. 

סריקה סביבתית יוצאת דופן

אם תקחו את מכשיר הטוב והמתקדם ביותר מלפני 10 שנים, תגלו כי הוא ידע להגביר אך ורק את הצלילים שהופקו מולו, כלומר שמתמשים יכלו לשמוע טוב רק את מי שעומד מולם. אבל מה קורה אם מישהו שמדבר איתי נמצא מאחורי? מה קורה במצב שקוראים לי מחדר אחר? איך אוכל לשמוע טוב את השכן שמנסה לדבר איתי מחלון הקומה למעלה?

ובכן, הבעיה הזאת נפתרה כמעט לחלוטין עם מכשירי שמיעה איכותיים עם מנגנוני סריקה סביבתית שיודעים למפות ולהגביר סאונד ממקורות שונים המקיפים באופן מלא את המשתמש. כך ניתן להנות משמיעה טבעית בשיחות מרובות משתתפים ולא לפספס כמעט כלום בדרך. 

סינון רעשי רקע

עוד בעיה משמעותית ביותר שנפתרה באמצעות טכנולוגיות חדשות ומתקדמות היא בעיית רעשי הרקע. מכשירי השמיעה בעבר היו מגבירים כל סאונד שהוא וזה לא משנה אם זה היה קולו של אדם אותו אנו מעוניינים לשמוע, או מטוס חולף שדרם לרעשים חזקים וצורמים במיוחד.

מכשירי השמיעה היום לעומת זאת, יודעים לבצע הבחנה ברורה בין צלילים חיוניים לרעשי רקע מיותרים. הם למעשה “לוכדים” את כלל הצלילים במספר ערוצים דיגיטליים, כאשר הם מגבירים אך ורק את הערוצים בהם נמצאים הצלילים החיוניים ומשתיקים לחלוטין את הערוצים בהם נמצאים רעשי הרקע כגון רכבים חולפים, מזגנים ומנועים של מכשירים חשמליים, שקשוק מפתחות, רוח וכן הלאה. הטכנולוגיה הזאת למעשה מאפשרת חווית שמע אופטימלית, במיוחד כשמבלים במקומות הומים כמו בתי או מסעדות למשל.

לסיכום

אם גם אתם סובלים מירידת שמיעה וחוששים להתנסות במכשיר שמיעה בגלל סטיגמות שקיימות אצלכם מזה שנים רבות, אנו קוראים לכם ליצור איתנו קשר בהקדם ולהכיר מקרוב את מכשירי השמיעה המתקדמים שאנו משווקים ולהבין בדיוק איך הם יכולים לסייע לכם.

זכרו כי אצלנו תוכלו להתנסות בשימוש במכשירי השמיעה בטרם הרכישה כך שאתם לא מחויבים לשום דבר מראש. טפלו בירידת השמיעה שלכם בהקדם והימנעו מהמצבים הנפשיים הקשים שהיא יכולה לגרום. אנחנו כאן בשבילכם בכל שאלה, בקשה, התלבטות או התייעצות!

שאלות ותשובות

האם יש חסרונות למכשירי שמיעה עם בלוטוס’?

ובכן, החיסרון המשמעותי הוא שכאשר הבלוטוס’ פועל, הסוללה אוזלת הרבה יותר מהר. עם זאת רבים מהמכשירים שמגיעים עם בלוטוס’ הם גם מכשירים נטענים כך שזאת לא ממש בעיה באמת.

האם מכשירי השמיעה הזעירים טובים פחות ממכשירים אחרים?

בהחלט לא, המכשירים הללו זהים למעשה במפרט למכשירים דומים בתצורה שונה וגדולה יותר וחלקם הם בעצם מכשירי השמיעה הטובים ביותר בעולם. עם זאת חשוב לדעת כי באופן טבעי ובעיקר בשל התאמה האישית לכל משתמש המכשירים הללו יקרים יותר מאחרים ובנוסף המכשירים הזעירים לא מצוידים בטכנולוגית בלוטוס’.

לכמה זמן מספיקה טעינת הסוללות של מכשירי שמיעה נטענים?

זה כמובן משתנה מדגם לדגם, אבל בגדול טעינה של כשלוש בערך תאפשר שימוש ל-24 שעות וטעינה מהירה של כחצי שעה עד שעה תאפשר שימוש של שלוש או ארבע שעות בערך, כך שעדיף תמיד להטעין את המכשיר בלילה ולהנות משימוש רציף במהלך היום.

איך אדע אם המכשיר שמעניין אותי מאפשר סריקה סביבתית וסינון רעשי רקע?

תוכלו להיכנס למפרט המלא של כל מכשיר שמיעה או ללמוד על כל דגם כאן באתר ולהבין בדיוק באיזה טכנולוגיות הוא מצויד.

פרסום:
הירשם כמנוי
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments