מתנות לבת מצווה – כל המתנות המנצחות

זה אומנם נכון שכיום מקובל להביא למסיבת בת מצווה צ’ק או מזומן, אבל, גם היום יש כאלו אשר שומרים נאמנות למתנות.
עכשיו, מי שהחליט להביא מתנה לבת מצווה יכול למצוא את עצמו מתמודד עם אתגר לא פשוט, אשר ייעודו להגיע להבנה איזו מתנה להעניק לבת המצווה – מתוך מחשבה על מה שהילדה תשמח לקבל, על התקציב אשר יוקצה למטרה ועל נתונים נוספים.

תכשיט עם ערך

תכשיט יכול להוות כפריט אופנתי, אשר כל נערה בת 12 תשמח לקבל. אבל, כאשר, מדובר לאירוע המיועד עבור בת מצווה, קיימת אפשרות להעניק תכשיט שיש לו ערך מוסף – לדוגמא, תכשיט עם חריטה מיוחדת, תכשיט עם הקדשה ועוד..
תכשיט שכזה יכול ללוות את הילדה לאורך כל חייה – ויש כאלו אשר גם יעבירו את התכשיט כמזכרת לדורות הבאים, כך שהערך הרגשי שלהן יהיה אף משמעותי יותר.

מארז מתנה

זה אומנם נכון שכאשר מדברים על מארז מתנה, ההגדרה יכולה להיות רחבה במיוחד, כאשר מארזים יכולים להגיע בסדרי גודל שונים ולכלול מוצרים שונים.
אבל אין כל ספק שמדובר במתנה אשר יכולה לשמח כל ילדה – מארז אשר עטוף בצורה יפה וכולל בתוכו: מוצרי טיפוח מותאמים לגיל שלה, מוצרי רחצה, ממתקים איכותיים ורשימת האפשרויות עוד ארוכה – והיא יכולה להיות מקורית במיוחד.

סדנאות חווייתיות

מתנה לבת מצווה לא חייבת להיות חומרית, היא גם יכולה לבוא לידי ביטוי בחוויה כיפית, מגבשת ומהנה.
לכן, בחירה בסדנה המתאימה לנערות יכולה להוות כמתנה מושלמת – זאת יכולה להיות סדנת בישול, סדנה להכנת שוקולד, סדנה משותפת לילדה עם אחד ההורים והרשימה עוד ארוכה..
אם החלטתם על סדנה ההמלצה היא לוודא שהסדנה מתאימה לילדה, לאופי שלה, לתחומי העניין שלה ולהעדפות שלה.

פרסום:

אלבום תמונות/ יום צילומים

כל ילדה בת 12 תשמח לכמה שיותר מזכרות מאחד הימים המרגשים והחשובים ביותר בחיים שלה.
ולכן, ניתן לעזור לה לייצר את אותן המזכרות באמצעות יצירת אלבום תמונות יצירתי, באמצעות בוק בת מצווה ויום צילומים חווייתי אצל צלם מקצועי.

כרטיס להופעה או כרטיס זוגי לסרט

ילדות בנות 12 כבר אוחזות בטעם מוזיקלי מובהק ובהעדפות תרבותיות כאלו ואחרות. כך שאם יש לכם היכרות עם ההעדפות של אותה ילדה אשר חוגגת בת מצווה, תוכלו לקנות לה כרטיס או זוג כרטיסים להופעה של הזמר האהוב עליה. אפשרות נוספת היא כרטיס זוגי פתוח לסרט בקולנוע או להצגה שיכולה להתאים לגילה. גם במקרה הזה מדובר במתנה שהיא חוויה .

שובר/ תלוש

אם בא לכן לרכוש לילדה בגדים, אבל אתם לא ממש בטוחים מה הטעם שלה, מה המידה שלה או אין לכם נתונים לגבי פרטים אחרים אשר באמצעותם תוכלו לבסס את רכישת הבגדים. באפשרותכם לרכוש שובר או תלוש לרשתות אופנה כאלו ואחרות – אשר יאפשרו לאותה ילדה לבחור את הבגדים המועדפים עליה בעצמה. אפשרות נוספת היא להעניק את אותם שוברים אשר תקפים למספר רשתות שונות ועל ידי כך לתת לה קצת יותר גמישות בכל מה שנוגע לבחירת המתנה שלה.

רשימת האפשרויות עוד מגוונת וארוכה ותלויה בלא מעט פרמטרים ובין היתר – היכרות שלכם עם הילדה עם תחומי העניין והעדפות שלה – במידה ואין לכם היכרות אישית מעמיקה אותה, תמיד תוכלו להתעניין עם ההורים שלה או עם אנשים אשר מכירים אותה קצת יותר לעומק, לגבי ההעדפות השונות שלה ובהתבסס על כך לקבל החלטה לגבי המתנה אשר יכולה להוות כבחירה המושלמת בעבורה.

פרסום:
הירשם כמנוי
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments