ניקוי שטיחים מקצועי עד בית הלקוח

ניקוי שטיחים מקצועי עד בית הלקוח, זהו שירות שניתן מחברות ניקוי מסוגים שונים. בעוד שחלק מהחברות עוסקות אך ורק בניקוי של שטיחים מכל הסוגים, חברות אחרות עוסקות בניקוי כללי לבתים, דירות ועסקים. בואו נבין באיזה סוג של שירות מדובר, אילו שטיחים ניתנים לניקוי, מחיר ניקוי שטיח וכל מה שבין לבין.

צריכים ניקוי של שטיח עד הבית? ניקוי שטיחים עד הבית, זהו שירות שחשוב לקבל מאת חברות ניקיון מקצועיות. ממש בקלות וללא כל כוונת זדון חלילה, חברת הניקוי, אם היא לא מקצועית – יכולה לגרום לנזק רב בשטיח. לעיתים אפילו לנזק בלתי הפיך. ובכדי להימנע מכל מיני נזקים בלתי הפיכים לשטיחים בבית, הנה כמה טיפים לגבי ניקוי שטיח בבית הלקוח.

קרדיט: יוטיוב – טופ שטיחים

כמה עולה לנקות שטיח בבית הלקוח?

ניקוי שטיח בבית הלקוח יעלה לכם בין 15 ₪ ל-85 ₪ למטר רבוע, תלוי בסוג השטיח. אם למשל אתם צריכים לבצע ניקוי שטיח סינטטי, מחיר ניקוי שטיחים סינטטיים הוא כ-45 – 55 ₪ למ”ר. בדרך כלל, המחיר הזה מתייחס לשטיחים בגודל של 3X2.

אם אתם צריכים ניקוי שטיח שאגי, מחיר ניקוי שטיחים שאגי יהיה כ-55 – 85 ₪ למטר רבוע. כמו כן, ניקוי שטיח מקיר לקיר יעלה לכם בין 15 ₪ ל-25 ₪ בממוצע. אם אתם מעוניינים לבצע השוואת מחירים בין חברות ניקוי כדי לנקות שטיח לאחר הצפה, תגלו שהעלות הממוצעת תהיה כ-30 – 60 ₪ למ”ר.

פרסום:

כמה עולה לטפל בשטיח נגד ריחות בע”ח?

בעלי חיים הם החברים הטובים של האדם, במיוחד אם מדובר בכלב שעיר וחמוד. אבל הפרווה של הכלב היא פחות נעימה כאשר היא מסתובבת בבית. יחד עם הפרווה שמצריכה איסוף תמידי ושאיבה, צריך גם לטפל בנושא של ריחות בעלי חיים על שטיחים. טיפול מהסוג הזה יעלה לכם בין 250 ₪ ל-350 ₪.

ניתן להסיר ריחות הנובעים כתוצאה מהשתנה על השטיח, הקאות בע”ח על שטיחים, כתמי צואה, דם ייחום ועוד. בסופו של דבר, יהיה אפשרי להסיר את רוב סוגי הריחות של בעלי חיים משטיחים. המחיר הזה בדרך כלל מתייחס לשטיחים בגודל של 3X2 מטרים. 

תמונה – depositphotos

השוואת מחירים בין חברות ניקוי שטיחים עד הבית

אם אתם עורכים השוואת מחירים בין חברות העוסקות במתן שירותי ניקוי שטיחים מקצועי, סחטיין עליכם – פעלתם נכון מבחינה צרכנית. השוואת מחירים לניקוי שטיחים עד הבית תאפשר לכם להוזי משמעותית את העלויות בכיס.

כמו כן, תוכלו לקבל מספר הצעות מחירים וככה לברור בין חברות הניקוי הכי אטרקטיביות. תוכלו לאתר באינטרנט מגוון גדול של פורטלים אינטרנטיים, אשר מאפשרים השוואת מחירים בין חברות ניקוי מומלצות לניקוי שטיח עד הבית. מחקר שוק קצרצר באונליין – יחסוך עלויות משמעותיות בכיס.

פרסום: