איזה דוכן הכי חם?

האירועים שחוגגים היום הם הרבה יותר מסתם חגיגות צבעוניות ומוזיקליות, כיוון שהאורחים שמגיעים לאותם אירועים מצפים ליהנות מחוויה קולינרית מיוחדת שתישאר בזיכרונם הרבה זמן לאחר שהאירוע יסתיים. אם בעבר היה מספיק להסתפק בהזמנת שירותי קייטרינג המגישים אוכל מוכן הכולל תפריט בסיסי, כיום עולה הצורך למצוא חברת קייטרינג המתמחה בהכנה והגשת אוכל ברמה גבוהה יותר.

כדי לעמוד בסטנדרטים המתאימים לכך, חברות קייטרינג מקצועיות מחזיקות בשפים מנוסים שיכינו תפריט מגוון ואיכותי עבור סוגים שונים של אירועים. כך לדוגמא שף ניר דהן מנצח על חברות קייטרינג איכותיות כמו קייטרינג טייסטפולי המציע שירותי קייטרינג בהתאמה אישית לכל סוג של אירוע, ביניהם גם ניתן למצוא גם דוכני אוכל לאירועים.

מהם דוכני אוכל ומה היתרונות בהם?

באמצעות דוכני האוכל המוצעים לאירועים ניתן לשכוח מהגשה אישית מסורתית לשולחנות/אורחים, ולהציע לאורחים ליהנות מאוכל משובח יחד עם אטרקציה מדליקה. דוכן אוכל הוא סוג של עמדה מעוצבת ומזמינה המציגה למשתתפים באירוע את האוכל שהם ייהנו ממנו, בין אם מדובר על דוכני מזון בסגנון בופה או דוכני מזון הכוללים אנשי מקצוע בתחום המכינים ומגישים אוכל לכולם היישר מהעמדה.

חוץ מהחוויה שדוכני אוכל מציעים באירוע, האוכל המוגש לאורחים יהיה הרבה יותר מגוון ומעניין עבורם. ישנם דוכני מזון בהם ניתן להכין את האוכל במקום, או לשמור אותו חם וטרי, דבר המעלה בצורה משמעותית את ההנאה והחוויה של האנשים שמשתתפים באירוע. ישנם דוכנים המתמחים בהכנה והגשה של אוכל בקונספט מסוים, כמו קייטרינג צורסקו המציעים לאורחים את מיטב המנות הבשריות בדוכן מזון מדליק ומאובזר.

פרסום:

סוגים של דוכני מזון המתאימים לאירועים

  • דוכן פיצות – זהו דוכן פופולרי למגוון רחב של אירועים, בין אם מדובר על אירועים לילדים או מבוגרים. בדוכן כזה האורחים נהנים מסוגים שונים של פיצה היישר מהטאבון הנמצא בעמדה.
  • דוכן בשרי – דוכני מזון המגישים בשרים טריים מבוקשים במיוחד באירועים גדולים, ולכן דוכנים כאלו מציעים מבחר של מנות בשריות לאורחים החל מנקניקיות, המבורגר ונתחי בשר עסיסיים ועד דוכן שווארמה לאירועים הכולל עמדה המכינה ומגישה את המנה האהובה בצורה אסתטית ומגרה.
  • דוכן משקאות – נוסף לאוכל, ניתן למצוא גם דוכני מזון המציעים לאורחים מבחר משקאות לפי דרישה בין אם מדובר על מיצים, משקאות תוססים ואפילו שתייה חמה כמו קפה ותה.
  • דוכן בר מרקים – דוכן מסוג זה מבוקש במיוחד באירועים פרטיים ועסקיים המתקיימים בחורף, כיוון שמדובר על עמדה מאובזרת המציעה לאורחים ליהנות ממרק חם עם כל הפינוקים.

אז איזה סוג דוכן הכי חם ומומלץ לאירועים?

בין מגוון דוכני המזון הקיימים כיום, אין ספק שקשה יותר למצוא את דוכן המזון המומלץ והפופולרי ביותר בתחום האירועים. לכן הפתרון הוא לשלב בין כמה סוגים של דוכני מזון באירוע, וכך להציע לאורחים ליהנות מאוכל טרי, איכותי וטעים המוכן ומוגש בצורה שמעוררת את התיאבון ומעצימה את כל החוויה מהאירוע.

דוכנים

פרסום:
הירשם כמנוי
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments