מה לעשות לאחר תאונת דרכים

עברתם חס וחלילה תאונת דרכים עכשיו, מה לעשות ? במדריך זה נסביר לכם מה לעשות אם עברתם תאונת דרכים עכשיו.

אם עברתם תאונת דרכים עכשיו זה מה שעליכם לעשות

פנו וקבלו טיפול רפואי.

ברור שאם נפצעתם בתאונת דרכים דבר ראשון שעליכם לעשות הוא לפנות ולקבל טיפול רפואי. ניתן לפנות למיון או למרפאת חירום. ניתן ומומלץ לפנות גם אם חלפו מספר שעות או ימים מאז התאונה.

וודאו שהצוות הרפואי מציין במסמכים הרפואיים שעברתם תאונת דרכים.

פרסום:

התלוננו על כל הכאבים שמהם אתם סובלים.

לעיתים הכאבים מופיעים לאחר מספר ימים. לכן, פנו והתלוננו עם כל הופעה של כאב חדש.

תיעוד של התלונות במסמכים הרפואיים יסייע לכם לקבל פיצוי גבוה יותר.

התייעצו עם עורך דין שמתמחה בייצוג נפגעי תאונות דרכים.

בתביעות תאונות דרכים בית המשפט ממנה מומחה רפואי שיקבע לכם את הנכות שנותרה לכם. בקביעתו המומחה ייקח בחשבון גם את המועד שבו התלוננתם לראשונה על הכאבים או המגבלה. לכן חשוב שיהיה תיעוד לכל תלונה על כאב או הגבלה שמהם אתם סובלים.

האם חייבים להוציא מיד אישור משטרה ?

לא. ניתן להוציא את אישור המשטרה בהמשך. ברגע שתרגישו טוב ניתן לפנות למשטרה אם פרטי הרכבים המעורבים ואישור רפואי שבו נכתב שנפגעתם בתאונת דרכים.

האם צריך לצלם את כלי הרכב ?

אם ניתן מומלץ לצלם את הרכב לאחר התאונה. כמו כן, אם ישנן עדויות לפגיעות גופניות צלמו גם אותן. הדבר נפוץ בתאונות אופנוע. במקרים רבים ההחלקה על הכביש גורמת לצלקות ולפצעים קשים. מומלץ לצלם את הפגיעות.

מי משלם את הפיצוי ?

אם יש לכם ביטוח חובה תקבלו את הפיצוי מחברת הביטוח שביטחה את כלי הרכב שלכם. לא ניתן לתבוע את הביטוח של הרכב המעורב. אם אין לכם ביטוח חובה בתוקף ניתן לקבל את הפיצוי מחברת הביטוח של הרכב המעורב אם הוא אשם בתאונה.

אם התאונה הינה גם תאונת עבודה ניתן לקבל פיצוי גם מביטוח לאומי.

מאז התאונה לא חזרתי לעבוד. מה לעשות ?

במקרה של תאונת דרכים ניתן לקבל פיצוי זמני מחברת הביטוח על חשבון הפיצוי הסופי. פיצוי זה מכונה בחוק תשלום תכוף. משרדנו יכול לסייע לכם לקבל תשלום זה. אם אתם זכאים לתגמולי ביטוח לאומי ניתן לקבל גם אותם.

האם ניתן להעריך מה גובה הפיצוי שנקבל ?

הפיצוי בתאונת דרכים תלוי בשיעור הנכות שנגרמה לכם ובנסיבות נוספות. אם אנו סבורים שנגרמה לכם נכות בתאונה נגיש בשמכם תביעה לבית המשפט. נבקש מבית המשפט למנות מומחים רפואיים על מנת שיקבעו את הנכות שנותרה לכם. אל דאגה, שכר המומחים ישולם ע”י חברת הביטוח.

בחלק מהמקרים על בסיס סוג הפגיעה והנכות שנקבעה ניתן להעריך מה יהיה גובה הפיצוי.

פרסום:
הירשם כמנוי
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments