ספק חשמל פרטי חוסך לכם כסף – כל מה שצריך לדעת

בין הוצאות משק הבית השוטפות נישא לו חשבון החשמל, העומד על אלף שקל ויותר לחודשיים. עד לא מזמן גובה תעריף חשמל ביתי היה אחיד ולא היה ניתן לעשות דבר בגינו. אבך בימנו המצב הזה השתנה באופן משמעותי, עם אפשרות לעבור אל ספק חשמל פרטי למען חיסכון מהותי בעלויות צריכת חשמל.

חיסכון משמעותי בחשבון החשמל שלכם

חשוב לדעת כי המעבר אל ספק חשמל פרטי יכול בהחלט להוזיל את עלויות צריכת החשמל הביתית. חיסכון זה מתחיל בחירת מסלול מתאים לכל בית אב בהתאם לרמת צריכת חשמל, שעות צריכתו, מספר משתמשים ועוד. כך למשל, מי שנמצא שעות רבות בבית יכול לבחור במסלול עם הנחה קבועה לכל שעות היום, בהנחת עלות חשמל שעולה בהדרגה מחמישה אחוז בשנה הראשונה עד לשבעה אחוז בשלישית.

מצד שני, מי שעובד הרבה שעות ושוהה בבית רק משעות אחר הצהרים יכול לבחור במסלול  המעניק הנחה מהשעה אחת עשרה בלילה עד חמש בערב, העולה בהדרגה משמונה אחוז בשנה הראשונה עד לעשרה אחוז הנחה בשנה השלישית. עוד אפשרות היא לבחור במסלול המשלב צריכת גז וחשמל ומעניק הנחה עבור שניהם.

שוק תחרותי המוריד מחירים וחושב ירוק

רפורמת החשמל בישראל והצטרפות של ספקי חשמל פרטיים, הובילו ליצירת שוק יותר חופשי ותחרותי. התחרות בשוק החשמל ניכרת קודם כל בהוזלת תעריפי החשמל הנקבעים בהתאם למסלול הנבחר, שיכול להתמקד בשעות מסוימות או בצריכה יומית כללית. בנוסף לכך, ניתן למצוא בשוק חברות אנרגיה כמו אלקטרה פאוור, המספקות חשמל ושמות דגש על מקורות ירוקים כמו חשמל שמקורו בשבשבות רוח או חשמל המגיע ממערכות סולאריות.

פרסום:

המשמעות של מעבר לספק חשמל פרטי

המעבר לספק חשמל פרטי מורכב מהליך מהיר ופשוט, ומשמעו קבלת חשבונות מוזלים מהספק הפרטי ולא מחברת החשמל. לשם ביצועו יש ליצור קשר עם חברת החשמל ולבקש התקנה של מונה דיגיטלי חכם. התקנתו גם מסייעת לחסוך בצריכת החשמל על ידי מעקב אחר נתוני והרגלי הצריכה של המשפחה. המונה זו יותקן בפרק זמן שאינו עולה על חודשיים, בהליך מהיר ופשוט עם הוצאה חד פעמית של כמאתיים שישים ₪ שמשולמים אוטומטית דרך חשבון החשמל.

מרגע התקנת המונה ניתן לעבור לספק חשמל פרטי על ידי יצירת קשר טלפוני, ללא צורך בביקור של טכנאי וללא צורך בביצוע שינויים בתשתית החשמל הביתית. חשוב לציין כי כל בעיה הקשורה למערכת החשמל חברת החשמל עדיין אחראית לתקן.

פרסום:
הירשם כמנוי
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments