איזה מצעים כדאי לקנות לחורף?

כשהאוויר בחוץ מתחיל להתקרר, זה הזמן לרענן את המיטה שלכם כדי ליהנות משנת לילה חורפית וכמה שיותר נעימה. כמובן שכדי לעבור את התקופה הקרירה, וליצור לעצמכם מקום מפלט חמים ונעים, חיוני שיהיו לכם את המצעים הנכונים.

אם שאלתם את עצמכם איך קונים מצעים לחורף ואיזה סוג של מצעים כדאי לקנות כדי להפוך את הזמן שלכם במיטה להרבה יותר חלומי, כדאי שתעזרו בטיפים הבאים.

ספירת חוטים

ספירת החוטים משתנה בין סוגים שונים של מצעים. בעת רכישת סט מצעים לחורף מומלץ לוודא שספירת החוטים אינה נמוכה מ- 300 חוטים לאינץ’ כאשר בוחרים בבדים כמו כותנה או פלנל. באמצעות ספירת החוטים המתאימה, תוכלו לזכות לרכות אופטימלית  של המצעים ולהימנע מתחושת כבדות או גסות.

סוג הבד

בחירה בסוג בד כזה או אחר, משתנה בהתאם להעדפות שלכם. לא תמיד מה שנוח לנו יהיה בהכרח נוח לאדם אחר. עם זאת, כן ישנם סוגי בדים שמתאימים יותר לשנת לילה חורפית, ואתם יכולים להחליט מה סוג הבד שהכי נעים לכם. בין הסוגים המומלצים:

פרסום:
  • כותנה סרוקה – למי שמעדיף לשמר את הקרירות החורפית, מצעי כותנה סרוקה יהיו בחירה מעולה. טכניקת העיבוד של הבד מעניקה לו מרקם רך במיוחד, מה שהופך את סוג הבד לאידיאלי עבור כל מי שאוהב להתפנק במיטה.
  • פלנל – פלנל יהיה בחירה טובה עבור כל אלו שמעדיפים מצעים חמים ועונתיים. חשבו על חולצת הפלנל האהובה עליכם ועכשיו דמיינו שאתם פשוט מתכרבלים בתוכה, זו בדיוק ההרגשה! מצעי פלנל זמינים במגוון דגמים הם עשויים מכותנה, צמר או סיבים סינטטיים וכוללים דפוסים ועיצובים אלגנטיים, הן לילדים והן למבוגרים.
  • פשתן – מצעי פשתן מעט פריכים יותר למגע ולעתים קרובות המראה שלהם יהיה מעט מקומט. אם אתם אוהבים שהמיטה שלכם ישרה ומוצעת ממש כמו בבית מלון, אתם עשויים להירתע מעט מהמראה הנינוח של הפשתן. אך ללא ספק כן ישנם כאלו שיעדיפו את הסטייל הבוהמי והאסתטיקה הייחודית. מה גם שכביסות יהפכו את מצעי הפשתן לרכים יותר.

אריגת סאטן

שיקול נוסף שיכול להנחות אתכם בעת בחירת מצעים לחורף הוא סוג האריגה. סוגי האריגה הפופולריים ביותר הם פרקל וסאטן, כאשר אריגת סאטן תהיה הדוקה יותר, ולכן תתרום לתחושת החמימות הרצויה בעונת החורף. מצעי הסאטן חלקים למגע אך לא חלקים כמו משי, ויש להם גימור יפה ומבריק, מה שהופך את המיטה למאוד מושכת. את אריגת הפרקל האוורירית והנושמת מומלץ לשמור לימות הקיץ החמים.

צבע המצעים

מצעים מגיעים בצבעים וסגנונות שונים, כך שאתם באמת יכולים ללכת עם הלב, ועם העדפות הסגנון והעיצוב הייחודיות לכם. רוב מותגי המצעים משיקים קולקציות עונתיות אשר מאופיינות עם הצבעוניות השולטת באותה עונה, כאשר לרוב קולקציות חורפיות יעזרו לכם לאמץ את הלך הרוח החורפי עם דגמי משבצות מקסימים, גוונים כהים יותר של מצעים, או אפילו סטים לבנים שעובדים טוב בכל חדר שינה. יחד עם זאת, כמובן שעומדת לרשותכם זכות הבחירה ואתם יכולים להתאים את החיפוש לאסתטיקה ולצבעוניות שאתם מעדיפים.

איך לבחור?

לפני שאתם רוכשים סט מצעים לחורף, עליכם לבחון את סגנון השינה המועדף עליכם ואת אורח החיים הייחודי שלכם. שאלו את עצמכם את השאלות הבאות:

מהי סביבת שינה המועדפת עליכם?

האם אתם מעדיפים סביבת שינה חמה או קרירה יותר? שאלה זו חשובה כי יכולה לעזור לכם לבחור את הבד המתאים. למשל, אם אינכם נוטים להזיע במהלך השינה, ומעדיפים חמימות בחרו במצעי פלנל איכותיים.

מי ישתמש במצעים?

אם אתם גרים לבד, עליכם לתת מענה רק להעדפות שלכם בכל הנוגע לבחירת בד, עיצוב וכדומה. אבל אם אתם גרים עם בן או בת זוג, עליכם לוודא שהעדפות שלכם דומות, שכן אתם חולקים מיטה, אז חשוב ששני הצדדים יהיו מרוצים.

מה התקציב שלכם?

שיקול נוסף שכדאי לקחת בחשבון הוא התקציב שעומד לרשותכם, אשר יכול להשפיע על סוג המצעים שתקנו. תמיד מומלץ לקנות מצעים איכותיים יותר, אלו ישמשו אתכם לאורך זמן ויגלו עמידות רבה לאורך השנים.

ולבסוף, הקפידו לקנות מקום איכותי שמספק לכם מצעים ברמה גבוהה בשלל עיצוביים חורפיים, מה שיבטיח שנת לילה כמה שיותר נעימה וחמימה ופינוק אמיתי!

פרסום:
הירשם כמנוי
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments