איך להתחיל ולשמור על עור הפנים כבר בגילאים צעירים?


אז זה אומנם נכון, שבגילאי העשרים ואפילו ה-30 רוב הנשים הצעירות, פחות מתעניינות בנושאים כמו טיפולי אנטי אייג’ינג וגם לא תמיד חושבות על מה יהיה עם העור שלהן עוד עשר ועשרים שנה..
אבל בפועל, השאננות הזאת, יכולה להיות בעייתית, מכיוון  שה”עור זוכר” ומי שלא תתחיל לסגל שגרת טיפוח עור כבר בגיל צעיר וכחלק מכך, גם תימנע מדברים אשר עלולים לפגוע בעור, עלולה לשלם על כך, ביום מהימים, מחיר..

מודעות לכל המפגעים הפוטנציאליים של עור הפנים
רשימת המפגעים הפוטנציאליים לעור הפנים היא ארוכה והיכרות אותה, תאפשר להימנע מהם ובצורה כזאת, לשמור על עור הפנים גם בגילאים צעירים וגם בגילאים מאוחרים יותר.
רשימת המפגעים המדוברים כוללת בין היתר: מאכלים שומניים ותזונה לא נכונה, עישון, חשיפה לא מבוקרת לשמש וצריכה מוגברת של קפאין ואלכוהול.
כידוע, קמטים וקמטוטים יכולים להופיע בגילאים שונים ולכן, הקפדה על הימנעות מאותם גורמים יכולה לסייע לכם לשמור על מראה עור צעיר ורענן ולדחות את הופעת הקמטים בשנים רבות.

לשמור על שגרת טיפוח מותאמת אישית  
ההמלצה היא לדאוג לשגרת טיפוח מותאמת גם לגיל וגם לסוג העור ולמצבו – גם כאשר מדובר על בחורות צעירות בנות 20, לכל אחת מהן סוג עור אחר וכל אחת מהן גם יכולה להתמודד עם בעיות עור אחרות, ולכן, חשוב לבחור בתבונה הן את קרם הפנים, הן את סבון הפנים והן את כל תכשירי טיפוח הפנים האחרים בהם עושים שימוש.
כדאי לתכנן שגרת טיפוח פנים מסודרת – לדוגמא, כל בוקר לאחר שטיפה וייבוש הפנים, למרוח עור פנים. כל ערב, להקפיד לנקות את הפנים באופן יסודי משאריות איפור באמצעות שימוש במסיר איפור ואולי גם לרחוץ את הפנים באמצעות סבון פנים – וכמובן, לסיום לעשות שימוש חוזר בקרם לחות.

לא לוותר על ביקור תקופתי אצל קוסמטיקאית
ההמלצה היא להתחיל ולפקוד באופן קבוע את הקליניקה של הקוסמטיקאית כבר בשנות העשרים. אומנם בגילאים אלו אתם לא חייבות טיפולים עמוקים ו”כבדים” אבל כן חשוב לעבור טיפולי פנים קלילים אשר מותאמים לסוג העור.
הטיפול יכול לכלול, ניקוי פנים יסודי, עיסוי לפנים, שימוש בקרמים ייעודיים מיוחדים וגם המלצות על תכשירים המותאמים באופן פרטני לעור של המטופלת.

להקפיד על שתיית מים
שתייה מרובה של מים מומלצת בכל הגילאים והיא טומנת בחובה תועלות בריאותיות רבות, אשר חלקן יכולות להשפיע גם על עור הפנים.
ההמלצה היא לשתות בין 8 ל-10 כוסות מים ביום ולהקפיד על אותן כמויות שתייה בכל עונות השנה. שתייה מרובה של מים תאפשר לכן לשמור על הלחות של עור הפנים ובכוחה לעכב את הופעתם של הקמטים על העור.

מודעות לפני הכול
הדרך ליהנות מעור פנים בריא, צעיר וחיוני, כמו גם ליהנות משמירה על מצב עור שכזה לאורך שנים רבות, מתחילה קודם כל במודעות – מודעות לעובדה שצריך להקפיד ולשמור על עור הפנים כבר החל מגילאים צעירים.
בסופו של דבר, שמירה על עור הפנים לא דורשת מכן יותר מדי, כל מה שאתן צריכות לעשות, זה לבחור מוצרי טיפוח מתאימים ולהקפיד להשתמש בהם כל יום וכמובן, לדאוג לשתות כמויות גדולות של מים ואם מאפשר, גם לנסות ולסגל כבר בגילאים צעירים הרגלי תזונה בריאים יותר – להקפיד על אכילת ירקות ופירות בכמות מספקת ולנסות ולהפחית צריכת ממתקים ומאכלים שומניים.
קבלת ייעוץ מקוסמטיקאית רפואית, לגבי המוצרים המתאימים לעור, יכולה גם היא לסייע במידה רבה בהשגת אותה המטרה.

פרסום:
פרסום:
הירשם כמנוי
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments