איך בוחרים חברת הסעות ? המדריך שיהפוך אתכם למומחי הסעות

כשמדברים על איך לבחור חברת הסעות, הפרמטרים בתחום זה לרוב אינם ברורים, ויש אנשים שלא שמים לב לכך במיוחד. בין אם מדובר באדם פרטי ובין אם מדובר בעסק, עליכם לבצע את הבחירות שלכם בקפידה ולהתעקש על כמה מאפיינים, ללא מאפיינים אלו, חווית הטיול עלולה לא להיות מוצלחת מספיק, ובמקרים חמורים יותר היא אף עלולה להיות מסוכנת!

כמובן שאנו רוצים ליהנות מחווית נסיעה נוחה ונעימה באווירה טובה, אך על מנת לקבל את חווית הטיול המושלמת הזו תוך שמירה על כמה דברים נוספים עליהם נדון מיד, עלינו לשים לב לפרטים לפני בחירת חברת ההסעות שלנו .

קודם כל, חשוב לנקות את האוזניים ולראות את התמונה המלאה- יש הרבה “חאפרים” בתחום שאנו עוסקים בו כיום, ממש כמו בכל תחום.

אל תבלבלו ותסיקו שאם מדובר בשירות שדורש מהמפעיל כל כך הרבה אחריות, או דורש דיוק, הרי שהוא מופעל על ידי נהג הסעות אמין ומקצועי, כי לא תמיד זה כך.

פרסום:

מן הסתם, אנו מקווים שחברת ההסעות תספק שירותים טובים ואמינים בזמן. חברה העוסקת בעיקר בהובלות.

הבה נלמד יחד חברת הסעות המבוססת על שורה של מאפיינים שנקבעו בחוקי מדינת ישראל.

רישום עסק חוקי-קודם כל, יש לקבוע שחברת ההסעות היא אכן חברת הסעות , לא רק הבלחה כזו או אחרת, וכי העסק נרשם למס ערך מוסף ומוכר על ידי המדינה.

חברת אוטובוסים אשר מכבדת את החוקים 

לא פעם אתם מגלים שאתם זקוקים לשירותיה של חברת אוטובוסים מכל סיבה שהיא, בין אם בחיים הפרטיים ובין אם במקום העבודה. חשוב לדעת שתפקידה של חברת האוטובוסים הוא לספק ללקוחות מגוון שירותי הסעות כאלו ואחרים במחירים נוחים במיוחד.

בניגוד לחברות אחרות, גמבורג חברת אוטובוסים הינה חברה עם  אחריות גדולה על השירותים שהן מספקות באופן טבעי ללקוחותיהן. על החברה לוודא עמידה מלאה בלוח הזמנים ולתאם את צרכי הלקוחות בצורה טובה. במקרים רבים, החברה היא גורם המשפיע על איכות הנסיעה, החופשה או הנסיעה. מצד שני, נציגי החברה צריכים לוודא שהכשרת נהגים מנוסים ואחראים. רק כך תוכלו לנצל עד תום את הפוטנציאל של חברת האוטובוסים וליהנות מהטבות שונות:

1.. עלות הזמנת שירותי חברת אוטובוסים עולה יותר מאשר נסיעה ברכב פרטי או בילוי בתחבורה ציבורית מסורבלת ואיטית.

2. שימושיות-מומלץ לבחור בחברה שיש לה מגוון רכבים לשימוש מיידי ללקוחות. יותר מוכן לשלם עבור שירותים איכותיים, תצטרך לחפש פתרונות מאולתרים ביום הנסיעה.

3.  נהגי בטיחות הנשכרים על ידי חברת ההסעות מקבלים הכשרה מיוחדת. עליהם לעמוד בתקני בטיחות מחמירים ביותר, לשמור על זמן שינה תקין ולהכיר את השבילים והכבישים בארץ.

אוטובוסים או מיניבוסים בטיחותיים בלבד

לא משנה אם אתם מעוניינים בשירותי הסעות לחתונות, טיולים או כל אירוע אחר, הדבר החשוב ביותר הוא לשמור על בטיחותכם ושל הנוסעים שלכם, לכן נא לוודא שהרכב שאתם מספקים תקין ועומד בבטיחות. תקנים הנדרשים על ידי משרד התחבורה. בנוסף, לכל חברה כזו צריך להיות קצין בטיחות מטעמה (יש לבצע בדיקה) ועליה לקבוע פגישות פורמליות מטעם משרד התחבורה, במיוחד בתחום האוטובוסים או המיניבוסים.

אם קצין הבטיחות לא מונה בכתב מינוי של איגוד קציני הבטיחות  הבטיחות של משרד התחבורה, אזי הוא אינו קצין בטיחות, אלא עובד החברה שמונה לתפקיד זה בלבד, או לצורך העניין במקרה זה, אתה יכול להיות גם ” קצין בטיחות”, אז לא מומלץ להתקשר לחברת הסעות כזו.

לוודא כי לנהגי החברה כל ההסמכות וההיתרים

לא כל נהג יכול לנהוג ולהיות אחראי על הנוסעים שלו, זה לא רק מילים ריקות, אלא מעוגן בחוקי מדינת ישראל.

כל נהג של חברת ההסעות חייב לעבור הכשרה מיוחדת ולהחזיק באישור נוסע. למעט במקרה של הסעת קטינים, על הנהג להחזיק ברישיון הנהיגה שלו גם אישור נוסף ל”יכול להסיע ילדים”.

שימו לב שכושר הנהג לא יעלה על מספר הנוסעים המותר ברכב, שהוא המספר המופיע ברישיון הרכב.

באופן כללי, אלו הם הפרמטרים הקבועים בחוק. יש לבדוק לפני הסגירה מול חברת ההסעות. יש לשים לב כי יש לשים לב גם לכמה מאפיינים נוספים כמו הכישורים הניתנים לחברה שלכם, הנגישות שמאפשרת החברה, ובעלי העסקים או הצעות אישיות וכו’.

תודה בעזרה בכתיבת המאמר למומחי ההסעות של גמבורג מקבוצת RENT A BUS ISRAEL.

גמבורג = מילה נרדפת להסעות

פרסום:
הירשם כמנוי
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments