יש לכם 200 אלף שקלים? הנה מספר אפיקי השקעה רלוונטיים

בעבר יכולנו לאפשר לכסף שלנו “לנוח” בבנק והוא כבר היה צובר רווחים גם מבלי שהיינו צריכים להיכנס לזירות השקעה כאלו ואחרות. הסיבה לכך הייתה הריבית הגבוהה שנקבעה על ידי בנק ישראל, כך שכל מי שהיו לו כספים פנויים, הגדיל את ההון העצמי שלו ללא מאמץ. כיום כבר מדובר במצב שונה לחלוטין ומשום שהריביות אפסיות, ישנו הכרח לחפש אפיקי השקעה ריווחיים. בוודאי תשמחו לדעת שגם אם יש ברשותכם סכומים קטנים יחסית של 200 אלף שקלים שברצונכם להשקיע, הדבר בהחלט אפשרי. הנה סקירה של מספר אפיקי השקעה רלוונטיים.

נדל”ן

תחום הנדל”ן תמיד רותח במדינת ישראל. מספר עסקאות הנדל”ן שמתבצעות מדי חודש נמצא במגמת עלייה באופן תמידי, מה שמעיד על כך שהמשקיע הישראלי מבין שמדובר בתרנגולת שמטילה ביצי זהב. כמובן שלא לכל אחד ישנם את סכומי הכסף הנדרשים על מנת לרכוש דירה להשקעה בתל אביב או בערים יקרות אחרות בארץ, אך בימינו גם השקעה בנדל”ן בסכומים קטנים יחסית של 200,000 שקל היא דבר שמתאפשר, הודות ל-3 אופציות מרכזיות:

  • רכישת דירה בפריפריה באמצעות משכנתא – עבור דירה ראשונה או שנייה, ניתן ליטול בימינו עד 75% או 50% משכנתא בהתאמה, מה שיכול להספיק לרכישה של דירות להשקעה באזורים שונים בארץ שלא בהכרח יקרים. דירות שכאלה יכולות להניב לכם אחוזי תשואה נאים של עד 5%.
  • רכישה של קרקע חקלאית – השקעה בקרקעות חקלאיות למשל, היא דוגמא להשקעה נדל”נית שיכולה לעלות לכם סביב ה-200 אלף שקלים בלבד ולהיות שווה פי ארבעה עד חמישה בעת ההפשרה שלהן. כל שעליכם לעשות זה לבדוק מהי תכנית המתאר שמיועדת לקרקע (מגורים, תעשייה, מסחר, תיירות), ותוכלו לזכות בהשקעה שאומנם מצריכה סבלנות, אבל בסוף צפויה לייצר לכם תשואה של מאות ואף אלפי אחוזים. איפה כדאי לרכוש קרקע חקלאית? בחרו באזורי ביקוש כגון עיר גדולה, קירבה לים, קירבה לעורקי תחבורה ראשיים וכו’. רק שימו לב שהתוכנית מקודמת על ידי הרשות המקומית ושמדובר במקום שנמצא קרוב למתחמים שכבר פותחו ואף הוקמו – זה בדרך כלל מזרז את התהליכים. עוד על קרקעות חקלאיות במדריך הבא.
  • רכישה של משרד להשקעה – אפשרות נוספת היא לרכוש משרד להשקעה, כאשר ישנם מתחמים שלמים שהוקמו במיוחד לשם כך. מאחר ומשרדים הינם קטנים הרבה יותר מדירות, הרי שהמחיר שלהם זול בהרבה ובהחלט ניתן לשכור משרד להשקעה בעלות של 200,000 שקל שיהפוך למניב במיוחד. בישראל הביקוש למשרדים פשוט אדיר, מה שמבטיח לכם תשואות גבוהות ביותר.

חשוב להדגיש כי בכל הקשור לעסקאות נדל”ן, מומלץ לכם לקבל ייעוץ וליווי מלא מחברות שמתמחות בכך. בחלק מהמקרים תוכלו לקבל מימון נוסף מלבד המשכנתא, מה שיכול לעזור לכם לשמור על כסף נוסף בכיס.

פרסום:

מטבעות קריפטוגרפיים

עוד אפיק השקעה שניתן להיכנס אליו עם סכומים נמוכים יחסית הוא מטבעות קריפטוגרפיים, מה שהפך לשם דבר מאז עלייתו של מטבע הביטקוין, אי שם בשנת 2018. מטבעות אלו משתייכים לשיטה פיננסית מבוזרת שאינה נמצאת תחת פיקוח הבנקים המרכזיים, אינה תלויה במשאבים פיזיים (כגון זהב, גז, נפט וכו’) וכך ערך המטבעות נקבע רק על פי כוחות ההיצע והביקוש. השקעה בקריפטו מאפשרת לכם לקנות ביטקוין או את’ר או מטבעות אחרים והיא נחשבת לבעלת פוטנציאל רווחים אדיר – בורסת הקריפטו מראה עליות חדות עם זינוקים של מאות אחוזים בערכם של מטבעות מסוימים, וכל אחד מכם יכול למצוא את עצמו סוחר, מוכר ורוכש מטבעות קריפטו באחת מהפלטפורמות הרבות שקיימות.

פרסום:
הירשם כמנוי
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments