איך האתר ׳בקטנה׳ יכול לחסוך לכם בהובלה קטנות?

מעטים מודעים לעובדה שהובלות קטנות הפכו כבר מזמן לשירות המבוקש ביותר בתחום ההובלה. חשבתם שצריכים להזמין מובילים רק כשעוברים דירה? במציאות מרבית הדרישה למובילים נובעת מהצורך להוביל פריטים בודדים וכדי לעשות את זה, חשוב להבין מה הדרך המומלצת שתסייע לכם להזמין מוביל מתאים במחיר זול ובמהירות האפשרית.

האתר ׳בקטנה׳ מסייע להשוות הצעות מחיר אמיתיות של הובלות קטנות בחינם ובלי התחייבות. אם אתם עומדים לפני הובלה כזאת או אחרת אתם בוודאי חוששים לגבי המחיר אותו אתם עומדים לשלם. בכדי להסיר כל דאגה, המקום הראשון אליו אתם רוצים לפנות הוא אתר להשוואת מחירים. יש היום סוגים שונים של הובלות, אתם צריכים לדעת מהי ההובלה המתאימה לכם ובהתאם לכך לבחור את החברה המתאימה במחיר המשתלם.

מה זה הובלה קטנה?

בעידן של היום, בעיקר בקרב שוכרים צעירים אתם יודעים שהדירה בה אתם נמצאים היא דירה מאוד זמנית. כאשר אתם עוברים דירה אתם לא רוצים בכל פעם להעביר את כל הריהוט שיש לכם, או שאין לכם הרבה דברים להעביר מלכתחילה. בדיוק בשביל מקרים כאלה יש לכם הובלות קטנות. המטרה של הובלות קטנות היא לעזור לכם להוביל את הפריטים החשובים בלבד ללא צורך בתשלום עבור הובלה רגילה. היום יש לא מעט חברות אשר מסייעות לכם להעביר פריטים קטנים, בדרך כלל באמצעות טנדר.

פרסום:

רוצים להוביל פריטים בודדים בלי לשלם הרבה כסף? פנו למוביל עם טנדר שעובד לבדו ויכול להוזיל לכם את המחיר באופן משמעותי ועדיין לשמור על רווחיות. האתר ׳בקטנה׳ מאפשר לגולשים להשוות הובלות קטנות בכל הארץ בחינם ובלי התחייבות.

איך מחושב מחיר הובלה קטנה?

כדי לחשב מחיר של הובלה קטנה אתם יכולים לפנות לאתר להשוואת מחירים בין הובלות קטנות ברחבי הארץ, שם תקבלו את כל הצעות המחיר הרלוונטיות. בכל זאת, הנה הדרך בה המחיר מחושב. תחילה יש לוודא שאכן מדובר על הובלה קטנה שטנדר יכול לשאת אותה. יש הובלות קטנות גם שהן באמצעות משאית קטנה, בהתאם למספר הפריטים וגודלם. יש הבדלי מחירים בהתאם לרכב אשר ייקח את הפריטים שלכם ולכן הדבר הראשון שמשפיע על המחיר הוא כמות הפריטים אותה תרצו להעביר. לאחר מכן, הפרמטר השני אשר משפיע על המחיר הוא המיקום שלכם לעומת המיקום בו תרצו לפרוק את כל הפריטים שלכם. בדרך כלל, כאשר מדובר על מעבר דירה באותו העיר המחיר יהיה קבוע ללא חישוב קילומטרים. כאשר מדובר על הובלה בינעירונית המחיר יכול להיות מושפע מהמרחק. 

כמו כן, יש עוד פרמטר אשר משפיע על המחיר והוא הקומה בה הדירה שלכם נמצאת. יש מקרים בהם ההובלה נעשית דרך קומה גבוהה. ככל שהקומה גבוהה יותר ככה המחיר עולה. במקרים בהם אין נגישות להורדת הפריטים וצריך לשכור מנוף לצורך הורדה של חפצים, המחיר מתייקר. דרך אתר “בקטנה” תוכלו למצוא את המחיר המלא אותו תקבלו עבור ההובלה שלכם. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא למלא את הפרטים הרלוונטים, מדובר על שאלון שלוקח דקות בודדות למלא שבסיומו תקבלו הצעות רלוונטיות עבורכם.

מה היתרון בהשוואת מחירים?

כאשר יש לנו אתר אשר משווה את המחירונים של כל ההובלות באזור שלכם, האתר למעשה יוצר תחרות. ברגע שיש תחרות המחירים יורדים. כל חברת הובלה אשר נמצאת באתר מודעת לתחרות שיש מולה, ככה היא תרצה להציע לכם את המחיר האטרקטיבי ביותר או את השירות הטוב ביותר. כמו כן, לכל מוביל יש התחייבות בזמנים בו הוא חייבת לעמוד ובנוסף, ההצעות ניתנות ממי שפנוי ויכול להוביל עבורכם, כך שאתם חוסכים הרבה כאב ראש ושיחות טלפון בין החברות השונות עד למציאת החברה הנכונה ביותר. 

מה המחיר הממוצע עבור הובלה?

כפי שציינו, לא תמיד אפשר לאמוד מחיר מדויק. כאשר אנחנו מדברים על הובלות גדולות המחיר יכול להגיע לאלפי ש”ח. עם זאת, כאשר אנחנו מדברים על הובלות קטנות המחירים יכולים להתחיל מכמה מאות שקלים בודדים. הדבר העיקרי אשר יכול להשפיע על המחיר כאשר מדובר על הובלה קטנה הוא מורכבות העבודה. 

אל תתפשרו על החברה המבצעת

יש מולכם היצע רחב של מחירים של החברות השונות. עם זאת, אתם צריכים לדעת איך מתוך כל ההיצע הזה לבחור את החברה הנכונה. המחיר אינו הגורם היחיד על פיו אתם רוצים לבצע את הבחירה שלכם. עליכם לבדוק מה החברה מציעה לכם מלבד למחיר.

עליכם לראות אם החברה מעניקה לכם אחריות כוללת על ההובלה. לדוגמא, מה קורה במקרה בו יש שריטות בריהוט שהעברתם? מה הזמינות של החברה? ועוד. ברגע בו אתם מוצאים חברה העונה על כל הדרישות שלכם גם מבחינת מחיר וגם מבחינה מקצועית, רק אז יהיה כדאי לכם לבחור באותה חברה. חשוב להבין, המטרה של אתר להשוואת מחירים הוא להציג בפניכם את כל החברות המקצועיות ומתוכן אתם יכולים לבחור את החברה המתאימה ביותר. 

כמו כן, עליכם לבדוק איזו חברה גם יכולה להציע לכם עוד תנאים כמו מארזים שאתם יכולים לרכוש מהחברה, ציוד אריזה אשר יכול להגן על המוצרים שלכם וכן הלאה. חשוב להכיר את החברה, להיכנס לאתר הבית שלה ולראות מה המוניטין של המוביל לפני שמזמינים אותו וכמו בכל הובלה, גם בהובלת קטנה של פריטים חשוב לתעד הכל בהסכם ברור.

פרסום:
הירשם כמנוי
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments