אינסטלטור מומלץ בירושלים – על מי נוכל להמליץ?

אין כמעט ירושלמי שלא מכיר את הסיטואציות האלו, קמים בבוקר פותחים את הברז, המים לא מתנקזים בכיור והכיור מתמלא ומתמלא, הנקודה הקטנה בקיר שכבר מזמן שמנו לב אליה הפכה לכתם גדול ורטוב שהתפשט כמעט על כל הקיר, אתם חוזרים עייפים בסוף היום, חולמים על מקלחת חמה וטובה, אבל זרם המים במקלחת חלש…. ועוד.

הדבר הטבעי ביותר הוא להזמין אינסטלטור, אבל העיר ירושלים מלאה באינסטלטורים, אז איך נדע מיהו אינסטלטור מומלץ בירושלים?

מהם הפרמטרים שהופכים אינסטלטור רגיל בירושלים לאינסטלטור מומלץ בירושלים?

שני דברים חשובים לנו במיוחד כאשר אנחנו מזמינים אינסטלטור, הראשון הוא מחיר זול והשני הוא אמינות ומקצועיות. כדי למצוא אינסטלטור שיענה על שתי הדרישות האלו כדאי לבדוק את הנקודות הבאות:

פרסום:

חוות דעת, המלצות וביקורות – קיבלתם מספר טלפון של אינסטלטור מקצועי, חשוב לבצע עליו בדיקה מהירה. אתם יכולים לפנות אליו ולבקש רשימה של לקוחות שישמחו להמליץ עליו או לדלות מידע אודותיו ברשת האינטרנט. באתרים רבים, בפורומים ייעודיים, בקבוצות פייסבוק ובפורטלים רבים תוכלו לדלות מידע, ביקורות וחוות דעת על אודות האינסטלטור.

הסמכה מקצועית – נכון לשנת 2022 אין אף גורם אשר מחייב את האינסטלטור לעבור קורס הסמכה מקצועי ועל אף זאת תמיד כדאי לתת עדיפות לאינסטלטור שעברה קורס הכשרה לאינסטלטורים. מכללות רבות עורכות קורסי הכשרה לאינסטלטורים שבסיום הקורס האינסטלטור מקבל תעודת הסמכה מהתמ”ת.

וותק וניסיון הוא אחד הפרמטרים החשובים בתחום האינסטלציה, במיוחד אם העבודה שלכם מעט מורכבת. חשוב לבדוק כמה שנים האינסטלטור פעיל בתחום ומהו ניסיונו בתחום שבו אתם נזקקים לשירותיו.

אחריות על העבודה – חשוב לבדוק האם האינסטלטור מעניק אחריות על העבודה ואם כן מה כוללת האחריות ולכמה זמן היא תקפה.

ציוד חדש ועדכני – לציוד שבו משתמש האינסטלטור יש השפעה משמעותית על תוצאות העבודה. ככל שהציוד יהיה עדכני יותר ומתקדם, כך תהליך העבודה יהיה קצר יותר ומקצועי יותר. אינסטלטור שמשתמש בציוד מיושן לא יוכל לבצע עבודה מקצועית.

ערכו השוואה בין המחיר שאותו דורש האינסטלטור לבין הצעות מחיר של המתחרים בתחום. אתם יכולים להתקשר לשלושה אינסטלטורים לבקש הצעת מחיר ולהשוות ביניהן או לגלוש באתרים של אינסטלטורים בירושלים, לעקוב אחרי מחירי העבודה המתפרסמים באתר ולהשוות ביניהן. זכרו, לא תמיד מומלץ לבחור את הצעת המחיר הזולה יותר, להפך, הצעת מחיר זולה עשויה לאותת על אינסטלטור חובבן או על אינסטלטור חדש בענף.

אינסטלטור מומלץ בירושלים – מהם השירותים הנפוצים?

אינסטלטור בירושלים מספק עבורנו שירותים רבים שמטרתם היא לתחזק את צנרת המים הביתית או העירונית ולתקן תקלות נפוצות בתשתיות המים. רשימת השירותים היא ארוכה, אך קיימים מספר שירותים נפוצים במיוחד.

פתיחת סתימות זו אחת הפעולות השגרתיות שמבצע האינסטלטור. אינסטלטורים נקראים לפתוח סתימות בצנרת כאשר הסתימות מפריעות לצנרת המים לפעול וגורמות במקרים רבים להצפות ולנזקים נוספים.

התקנת צנרת נועדה ברוב המקרים כדי ליצור נקודת מים חדשה בבית, בבית העסק, במשרד או בכל מקום אחר. התקנת צנרת היא תהליך מורכב הדורש ידע וניסיון כדי להבטיח התקנה מקצועית, איכותית ובטוחה.

אינסטלטור מקצועי מספק שירותי ביוב בבתים פרטיים, בעירייה וגם במועצות האזוריות הנמצאות קרוב לעיר ירושלים כדי לפתוח סתימות בביוב או כשרשת הביוב עולה על גדותיה. שאיבת הביוב היא תהליך שבו מגיע האינסטלטור אל פתחי הביוב ושואב מהם את הביוב בעזרת משאיות הנקראות ביובית.

איתור נזילות – כל טפטוף קטן של מים בקירות או ברצפה עלול לגרום לבעיות ולנזקים רבים. אינסטלטור מקצועי ידע לאתר את מקור הנזילה באמצעות ציוד טכנולוגי מתקדם וימנע את הצורך בהרס של קירות ומרצפות. על אף הציוד המתקדם, איתור נזילות זוהי עבודה מורכבת הדורשת ידע וניסיון רב.

תיקוני אינסטלציה כוללים תיקונים של גורמים שונים כמו תיקוני צנרת, תיקון או החלפה של ברזים, בעיות בצנרת הניקוז, התקנה של כלים סניטרים ועוד.

טל אחזקות שירותי אינסטלציההיא חברה ותיקה המעניקה שירותי אינסטלציה בירושלים, באזור המרכז, בשרון בגוש דן ועוד. צוות החברה מורכב מאנשי מקצוע מיומנים הפועלים בזמינות מיידית כדי לתת מענה לכל תקלה ובעיה בתחום האינסטלציה. אנו פועלים בשקיפות מול הלקוחות, מתחייבים למחירים הוגנים ונותנים אחריות על כל עבודה.

ביקרו באתר החברה https://www.home-plumber.co.il/

פרסום:
הירשם כמנוי
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments