מחיר ניסור בטון – מחירים שגם אתם יכולים להרשות לעצמכם!

שירותי ניסור בבטון נדרשים בעיקר עבור נכסים שעוברים תוספות בנייה או שיפוץ. אנו משתמשים בטכניקה של ניסור בטון בעבודות פשוטות כמו בעת התקנת מזגן בקיר לצד עבודות מורכבות כמו יצירת פתח בקיר בטון להתקנת חלון, הסרה של קיר בטון, פתיחה של מעבר בין שתי קומות ועוד.

הנתונים מלמדים כי הביקוש לניסור בטון עלה בעשרות אחוזים בשנים האחרונות והסיבה, כך מעריכים המומחים, נעוצה בשימוש הרחב שנעשה בחומר הבטון בעשורים האחרונים כחלק מהתפתחות שיטות הבנייה. למרות האתגר שבניסור בטון, מגוון הכלים הייעודי העומד לרשות בעלי המקצוע מאפשר להתמודד עם הבטון, עם כל סוג של בטון ובכל עובי.

מי ומתי צריכים ניסור בטון?

בכל מצב שבו אתם מעוניינים לפתוח פתח גדול בקיר בטון תידרשו לנסר בבטון.

פרסום:

במהלך שיפוץ פעמים רבות יש צורך בהרחבת פתח של חלון או ביצירה של פתח חדש לחלון או לדלת.

כאשר אתם רוצים לשנות את החלוקה של החללים הקיימים או להרחיב חללים קיימים, יש צורך בניסור בטון. לעתים יש צורך בניסור נקודתי ולעתים יידרש ניסור משמעותי יותר.

החוק מחייב לדאוג לפתח לשחרור עשן בחדרי מדרגות של בניינים חדשים. בבנייני מגורים חדשים יצירת פתח לשחרור עשן תלויה בהחלטת הדיירים.

בבניינים שבהם הפתח לעליית הגג צר במיוחד והגישה אליה לא נוחה, בעזרת טכניקה של ניסור בבטון אפשר להרחיב את הפתח וליצור גישה נוחה.

זקוקים לניסור בטון – בואו לראות כמה זה יעלה לכם!

מחיר ניסור בטון נקבע לפי שלושה גורמים: עובי הבטון, היקף העבודה והגישה אל מקום העבודה.

ככל שמשטח הבטון יהיה עבה יותר, כך גם מחיר העבודה יהיה גבוה יותר.

ככל שהיקף העבודה יהיה גדול יותר, כך מחיר ניסור הבטון יהיה נמוך יותר. ככל שתזמינו את קבלן הניסור למספר עבודות גדול יותר המחיר יהיה נמוך יותר מאשר אם תזמינו אותו לעבודה אחת בלבד.

אם ניסור הבטון צריך להתבצע שקשה להגיע אליו בנוחות, המחיר יהיה יקר יותר, ולכן ניסור בטון בקמה גבוהה יהיה יקר יותר מאשר ניסור בטון בקומת קרקע או בקומה ראשונה. וניסור תקרה יהיה יקר יותר מאשר ניסור רצפה.

הנה כמה מחירים לדוגמה:

מחיר ניסור דלת בקיר בעובי של עשרים ס”מ.
בין 2500 – 1800 שקלים
מחיר ניסור דלת בקיר בעובי של שלושים סנטימטרים.
בין 3000 – 2000 שקלים
מחיר ניסור חלון בקיר בעובי של עשרים סנטימטרים.
בין 2000- 1200 שקלים.
מחיר ניסור חלון בקיר בעובי של שלושים סנטימטרים.
בין 2500 – 1500 שקלים.
מחיר ניסור עמוד בטון.
בין 900- 800 שקלים.
מחיר ניסור קורת בטון.
בין 5500 – 2000 שקלים.
עלות ניסור ליצירת פתח לדלת.החל מ – 150 שקלים למטר.
ניסור גג או תקרההחל מ 190 שקלים למטר.
ניסור פרגולה מבטון.
החל מ – 190 שקלים למטרים
ניסור פתח לעליית גג.
החל מ- 190 שקלים למטר.

מחיר ניסור בטון – 5 דברים שחשוב לדעת

לפני שמתחילים בעבודות של ניסור בטון חשוב לדאוג לאישורים המתאימים. בעבודות בנייה גדולות או בניסור של קירות שלמים מבטון יש צורך באישור של מהנדס בניין כדי לוודא שעבודת הניסור לא תסכן את היציבות של כל המבנה.

נתזי הבטון והאבק הנוצרים בעת הפעולה מתפזרים. לכן חשוב לבצע את העבודה במקום קרוב למקור מים. הקרבה אל מקור המים תאפשר הזרמה של מים אל מקום הניסור ותמנע הפצת הלכלוך ואבק בסביבה הקרובה.

תוך כדי העבודה נוצרת פסולת רבה וכבדה של הבטון המנוסר. קבלני ניסור רבים גובים מחיר עבור פינוי הבטון. המחיר נע בממוצע בין 600-700 שקלים.

חברת “בטון קאט” מבצעת עבודות של ניסור בטון מתוך הקפדה על סטנדרטים גבוהים של עבודה מקצועית בביצוע כל עבודות הניסור, החל מעבודות פשוטות ועד לעבודות מורכבות הדורשות התמחות ייחודית בתחום ניסור הבטון.

החברה פועלת בתחום כבר למעלה מחמש עשרה שנה בתחום עבודות ניסור וקידוח בבטון וביצעה מאות של פרויקטים מוצלחים. צוות העובדים של החברה מעניק ליווי צמוד לכל פרויקט החל מהשלב הראשון ועד לסיום הפרויקט. אנחנו מעניקים אחריות על כל עבודה, עובדים בפריסה ארצית ומגיעים אל כל מקום בארץ לצפון, לדרום ובמרכז.

ביקרו באתר החברה – https://www.nisuril.com

פרסום:
הירשם כמנוי
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments