הביוב נסתם? הכירו את הכללים שיוציאו אתכם מהברוך

במקרה בו יש לכם סתימה במקום פרטי או מקום אשר נותן שירות ללקוח אתם צריכים להזמין בעל מקצוע אשר יעזור לכם לפתור את התקלה. שירותי ביובית הם שירותים מגוונים אשר מתאימים לכל מקום. במקרים בהם מדובר על מערכת ביוב מרכזית או מדובר על מקום פתוח יחסית, תוכלו להזמין ביובית גדולה. במקרה בו מדובר על חניון תת קרקעי או מקום אשר הכניסה אליו מוגבלת, תוכלו להזמין ביובית נמוכה או קטנה. פגשנו את צוות ׳המרכז לשירותי ביובית׳ כדי לגבש עבורכם את הטיפים שיסייעו לכם בפתרון סתימות ביוב באופן מהיר וזול.

מהי ביובית?

ביובית היא למעשה כלי רכב, מעין משאית קטנה אשר יכולה לפתור לנו בעיות במערכת הביוב. בעזרת טכנולוגיה מתקדמת אשר מותקנת על הביובית ניתן לזהות את מקור הבעיה ולתקן אותה באופן מהיר. על הביובית מותקנת בדרך כלל מצלמה אשר יכולה לזהות את מקור הבעיה באמצעות צילום קווי ביוב.

צילום קו ביוב נעשה בדרך כלל על ידי החדרת סיב אופטי שמצלם את קו הביוב ומאפשר לגלות תקלות מסוגים שונים.

פרסום:

במקרים של קו ביוב גדול במיוחד, ניתן להחדיר רובוט גדול יותר עם מצלמה שמצלמת ב-360 מעלות.

השימוש בטכנולוגיה זו הינה מאוד שימושית. בעבר בכדי לזהות את מקור הבעיה היה על בעל המקצוע לחפור על להגעה אל צינורות הביוב לזיהוי מקור הבעיה. עד היום יש בעלי מקצוע אשר עובדים בשיטה הזאת. היתרון הגדול הוא שברגע בו אתם בוחרים בבעל מקצוע איכותי הוא ידע להעניק לכם את השירות המתקדם ביותר ללא גרימת נזק למבנה שלכם.

על הביובית מותקנת משאבה אשר מטרתה לשאוב ביוב ושפכים. יש סוגים שונים של משאבות לכל סוג ביובית. לחץ העבודה של המשאבות משתנה כאשר מדובר על לחץ בסיסי של 100 אטמוספרות ועד 700 עבור משאבות חזקות. מדובר על בין 100 עד 700 ליטר בדקה של שאיבה.

הביובית אינה נועדה רק לתיקון תקלות במערכת הביוב. הביובית נועדה גם לצורך תחזוקה שוטפת של המערכת. אם אתם יודעים שיש לכם תקלות חוזרות במערכת הביוב ואתם בוחרים שלא להחליף צנרת או לפתור את התקלה מהיסוד, רצוי להזמין ביובית אחת לשנה לשטיפת קווים כדי למנוע נזקים עתידיים. יש ביובית אשר מתאימה לטיפולים גדולים ויש ביובית אשר מתאימה לטיפולים במקומות קטנים וציבוריים כמו חניונים, מעליות ומבנים פרטיים.

כאשר מדובר על מקומות ציבוריים אנחנו יכולים להיתקל בסתימה שנוצרת עקב הצפות, הצטברות שומן ומגבונים וכיוצא בזה וחשוב להתאים את הביובית כך שתוכל לפתור את הבעיה באופן הטוב ביותר.

איך נוצרת סתימה?

סתימה ביתית בדרך כלל נוצרת משתי סיבות. הסיבה הראשונה היא ליקויים בתחזוקה שלכם בתור דיירים. אתם זורקים חומרים אשר לא מתמוססים ויכולים לגרום להצטברות עד לכדי סתימה. בדרך כלל מדובר על מגבונים, אבל לעיתים אנחנו מגיעים גם לבתים ויכולים לראות שערות, חיתולים ועוד. ברגע בו אתם מתחזקים את הצנרת שלכם בצורה נכונה ויש לכם מערכת ניקוז חכמה, אתם לא תסבלו מסתימות. הסיבה השניה להיווצרות של סתימות היא בשל התקנה לקויה של בעל המקצוע. יש סוגים שונים של צנרת ומדובר על מלאכה מאוד מורכבת. כאשר הצנרת אינה מורכבת באופן נכון, זה יכול להוביל לסתימות מכיוון שהמערכת בפנים לא מנתבת את הפסולת באופן חכם.

כאשר ישנה סתימה אשר נוצרת במקום ציבורי מדובר על מקרה מורכב יותר אשר דורש מכם להזמין ביובית. כמו כן, גם במקומות ציבוריים כאשר יש שירותים כימיים, התפקיד של הביובית הוא לשאוב את כל הפסולת. 

איך לפתוח סתימה באופן עצמאי

כאשר מדובר על סתימה ביתית יש לכם מספר דרכים לפתור את הסתימה. תוכלו בהתחלה באמצעות פומפה לנסות לפתוח את הסתימה. כמו כן, תוכלו לפתוח את מערכת הניקוז ולבדוק האם הצטברו שם שערות אשר הן אחד הגורמים המרכזיים לסתימות ביוב.

כמו כן, יש גם צינורות מיוחדים אותם ניתן להכניס לתוך הביוב, מדובר על צינורות אשר פותחים את הסתימה במקרים קלים יחסית. עם זאת, ברגע בו הסתימה חוזרת על עצמה עליכם להזמין ביובית.

כאשר מדובר על סתימה ביתית תוכלו להיעזר באינסטלטור או בביובית. חשוב לזכור, ככל שאתם מזניחים את הבעיה לזמן ממושך יותר ככה התקלה הופכת למורכבת יותר. לכן, חשוב לדעת לטפל בבעיה מיד כאשר היא צצה. הזמנת ביובית צריכה להיות באופן שקול תוך התייחסות למחירון ביובית מומלץ שיעזור לכם להימנע מתשלומים מיותרים.

בחירת חברה מקצועית

אחד האלמנטים החשובים ביותר עבורכם הוא לבחור בעל מקצוע אשר יוכל להעניק לכם שירות מקצועי, בין אם מדובר על מבנה פרטי, עסקי או ציבורי. עליכם לבחור חברה אשר מחזיקה בכל סוגי הביובית הנדרשות, שיש להן את הציוד המתקדם וצוות מקצועי ומנוסה.

פרסום:
הירשם כמנוי
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments