עוברים דירה? קבלו את הטיפים לאריזה מושלמת

אם אתם נמצאים לפני מעבר דירה אתם צריכים לקחת בחשבון שאתם חייבים לארוז את כל הציוד שלכם באופן חכם. אנחנו בטוחים שיש לכם ציוד יקר, גם מבחינה סנטימנטלית ואתם רוצים לשמור עליו. אל תשימו את הגורל שלכם רק בידיים של חברת ההובלה, אתם גם צריכים לדאוג לאריזה נכונה כדי לשמור על כל הפריטים שלכם באופן מיטבי.

אז מה צריך כדי לארוז דירה? קרטונים לאריזה זה דבר חשוב אך לא פחות חשובים הם פריטים כמו פצפצים, סרטי הדבקה עבים, נירות אריזה וניילונים מסוגים שונים. לפניכם כל מה שאתם חייבים לדעת לפני שאתם מתחילים לארוז לפני ההובלה. 

  1. קרטונים מומלץ להזמין קרטונים למעבר דירה באמצעות האינטרנט במהירות ובקלות. אבל מצד שני, יש לכם קרטוניה ממש מתחת לבית, למה לא להשתמש בזה אם מדובר בפריטים בודדים שצריך לארוז. כמובן שאם מדובר בהובלת דירה, כדאי יותר לרכוש קרטונים וארגזים מתאימים.
    כאשר אתם מזמינים קרטונים אונליין אתם מקבלים קרטונים עם ייעוד מתאים לצורך שלכם. יש קרטונים אשר הם דקים יחסית ולכן, הם יתאימו בעיקר לדברים קלים כמו מצעים, או ביגוד. מצד שני, כאשר יש לכם פריטים כבדים אתם צריכים קרטונים עם דופן כפולה אשר יוכלו לשאת את המשקל בעת ההובלה. 
  2. אריזה נכונה יש שני דברים חשובים שצריך לדעת כאשר אתם אורזים באופן עצמאי. הדבר הראשון הוא לא להשאיר רווחים בתוך האריזה. ברגע בו אתם משאירים רווחים, בעת ההובלה כל מה שבתוך הארגז יכול לנוע בחופשיות. הדבר השני, אל תעמיסו יותר מדי על כל קרטון, עדיף שיהיו לכם יותר קרטונים או לבחור קרטונים קטנים מאשר להעמיס על קרטון אחד משקל של שני ארגזים.
  3. מוצרים שבירים כל מוצר שהוא שביר צריך להיות בנפרד. צרו ערימה של ארגזים עם מוצרים וציוד שביר ואת יתר הציוד שאינו שביר שימו במקום אחר. כמו כן, כאשר אתם אורזים מוצרים שבירים עליכם לדעת איך לארוז אותם בצורה נכונה. עליכם להיעזר בפצפצים, ניירות אריזה, מגבות ואפילו בגדים. יש ניירות אריזה מיוחדים אשר תוכלו לרכוש אונליין או לקבל מהמובילים. 
  4. סינון הזמן בו אתם רוצים לארוז את כל הדירה שלכם זה הזמן הנכון גם לערוך סינון בין פריטים שאתם צריכים ובין פריטים שאתם לא צריכים. לדוגמא, תוכלו לראות את ארון הבגדים שלכם ולמצוא את כל הפריטים שאתם לא משתמשים בהם כבר. אם אתם לא צריכים את הבגדים תוכלו להעביר אותם הלאה לתרומות. 
  5. תקלו על עצמכם ברגע בו אתם מסדרים לפי מיון מסוים אתם תוכלו גם להפוך את הפריקה של המוצרים להרבה יותר פשוטה. לדוגמא, אם  יכולים לארוז לפי חדרים או לפי חפצים במקום בהם הם צריכים להיות. תוכלו לשמור ארגזים לפי קטגוריות, ארגז של בגדים, ארגז של צעצועים, ארגז של מוצרי חשמל וכן הלאה. ככה אתם גם לא תאבדו פריטים קטנים אשר אתם צריכים ותוכלו לגלות התמצאות טובה יותר. 

הזמינו חברת הובלה מקצועית

כאשר אתם פונים לחברת הובלה מקצועית היא יכולה להציע לכם לא רק שירותי הובלה, אלא גם את כל הציוד הנדרש. המחיר אותו תשלמו עבור כל חומרי האריזה יהיו הגיוניים אך סביר להניח שלמוביל לא יהיה את כל הציוד הנדרש לאריזה.

פרסום:

בכל אופן זה עדיף מאשר לחפש בקרטוניה ארגזים אשר כבר עברו שימוש. כמו כן, חברות הובלה מציעות לכם ארגזים לפי מיונים, הן יוכלו לעזור לכם להגיע לבחירה הנכונה ביותר עבורכם בהתאמת הארגזים לצורך שלכם. החברה יכולה גם להעניק לכם ציוד נלווה לצורך הגנה על הציוד. יש חברות מסוימות אשר בתמורה כספית גם יעזרו לכם לארוז את המוצרים ולפרוק אותם במקום. 

מה עושים עם מוצרים גדולים?

כאשר אנחנו מדברים על מקררים או מוצרי חשמל אחרים שהם גם רגישים וגם גדולים מדי לאריזה בקרטון, יש לכם אלטרנטיבות אחרות אשר יכולות להפוך את ההובלה להרבה יותר בטוחה. לדוגמא, כאשר מדובר על מקרר אתם יכולים לקבל מארז של פצפצים וניילון נצמד אשר יוכל להגן על המקרר מפני פגיעות יבשות.

עליכם לזכור שבעת ההובלה המוצרים נמצאים במקום אחד, כאשר מדובר על ארגון קלוקל או הובלה לא מקצועית המוצרים שלכם יכולים להיפגע. אסור לכם לסמוך על המקצועיות של חברת ההובלה, מקצועית ככל שתהיה. אתם רוצים שהמוצרים שלכם יהיו מוגנים לחלוטין ולכן כדאי שתיקחו את האחריות על עצמכם.

אחריות

כפי שציינו, אנחנו לא יכולים לסמוך ב-100% על אף חברה שתשמור על המוצרים שלנו, תמיד יכולות לצוץ בעיות מפה ומכאן. בדיוק בגלל זה בעת מעבר הדירה אנחנו רוצים גם לקבל אחריות על ההובלה.

חברות הובלה מקצועיות יספקו לנו התחייבות שהן יעניקו פיצוי במקרה בו אחד הפריטים שלכם ניזוק. יש הרבה חברות הובלה אשר מעניקות אחריות על מוצרים רבים, אבל מוצרים כמו מראה הם לא יעניקו לכם אחריות ולעתים קרובות כדאי להוביל פריטים כאלה באופן עצמאי.

שימו לב מה היקף האחריות של החברה, מה המוניטין שלה, האם היא מעניקה לנו שירותים נוספים כמו מכירת מארזים, ציוד לאריזה א ושהיא בעצמה מבצעת את הפעולות האלה בתוספת כספית.

פרסום:
הירשם כמנוי
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments