הכשרת ותיקים בעבודה תיגבור למענכם

היום מתברר שאפשר לחזור לעבודה בכל גיל ואפילו למצוא קריירה חדשה לגמרי במסלול שלא העזתם לחלום עליו, באמצעות הכשרות מיוחדות שמתאימות למבוגרים ולוותיקים שחוזרים לשוק התעסוקה. את המיומנויות שקשה היה לרכוש בעבר קל היום ללמוד הודות לקורסים ולסדנאות שונות שעומדות לרשותכם. סדנאות מיוחדות מוצעות לאנשים ותיקים בעבודה תיגבור כדי לשפר את הידע שלהם בנושאים כמו ראיונות עבודה כיום ומהם דורשים מכם, מיומנויות משחב והתמצאות במדיה חברתית ועוד. אפשר לבדוק את עצמכם ולראות מהן החוזקות שלכם ובעזרת זה למצוא לכם כיוון תעסוקתי נכון וגם להכין אתכם לחיפוש עבודה במציאות של היום, כשכל כך הרבה אנשים מחפשים עבודה שמתאימה להם.

המציאות עובדת לטובת הוותיקים

כשצעירים רבים כל כך מחפשים את דרכם, מתקשים להחזיק מעמד בעבודה ומחפשים תעסוקה בתחומים דיגיטליים יותר ופחות מוחשיים בשטח, זה המקום להזכיר למעסיקים שיש אוכלוסייה גדולה של ותיקים ואנשים שרוצים לחזור לעבודה לאחר גיל 60 והם מחפשים את מי שיראה ת היתרונות הגדולים שהם מציעים למעסיקים שלהם. אלה היתרונות שכוללים תכונות אישיות שרק הגיל יכול להציע, כמו ניסיון וחכמת חיים, סבלנות ויציבות, תקשורת טובה יותר עם לקוחות, אינטליגנציה רגשית שחסרה לצעירים שעדיין בטוחים שהם יודעים כבר הכל כדרכם של צעירים, ולכן המתינות והאיפוק שנדרשים בתחומים מסוימים הם דווקא מיומנות שמעסיקים מחפשים יותר מכל. כל מה שנחוץ זה להגביר את המוטיבציה וגם להכשיר אותם להשלים ידע ופערים שנוצרו עם הזמן מאז שפרשו.

הכשרות ייעודיות לוותיקים

ותיקים שמחפשים עבודה זוכים בשנים האחרונות לאהדה ציבורית משום שרבים שמתקרבים לגיל זה מבינים שגם הם יכולים להיות במצבם ולכן יש יותר מודעות חברתית לכך. ההכשרות שמציעים למבוגרים שרוצים להשתלב שוב בעבודה מתחלקות לשניים – הכשרות שקשורות למיומנויות שלהם והכשרות שמוכוונות החוצה, לשוק התעסוקה, כדי להבין אותו טוב יותר ולמצוא את הדרך להשתלב בו נכון. התחלת הטיפול כוללת גם אבחון היכולות והכישורים שלהם, התאמה מדויקת יותר לתחום שבו כדאי להם לחפש תעסוקה ובדיקת הפערים שיש להשלים כדי שיוכלו להציע את עצמם לתעסוקה שמתאימה גם להם. בכולם הם יכולים למצוא צוות עובדים שקיבל את ההכשרה המתאימה לטפל בהם ובצרכים שלהם ולאבחן אותם נכון כדי לתת להם כיוון מעשי ומועיל שיוביל אותם למציאת עבודה.

סדנאות וקורסים רלוונטיים לוותיקים

הסדנאות שמוצעות לוותיקים שחוזרים לעבוד מיועדות להבנת שוק התעסוקה וכיצד לחפש בו עבודה, בין היתר. קורסים לחיפוש עבודה ולבניית אסטרטגיות ואפילו שיפור העברית התעסוקתית למי שאינו שולט בשפה וחושש בגלל זה לחפש את משרת חלומותיו. סדנאות כאלה למציאת עבודה עוזרות לכם לחשוב בצורה יצירתית על תעסוקה שמתאימה לכם ואיפה אפשר למצוא אותה לא רק במודעות דרושים ובמאגרי עובדים של חברות שונות. זה דורש מכם גם לגלות יותר יוזמה משום שהיום המעסיקים מצפים מכם להיות יותר פעילים בכך וזאת הדרך הטובה ביותר להוכיח להם שאתם מתאימים למשרה.

פרסום:

תיגבור – תכנית ותיקים בעבודה

תכנית ותיקים בעבודה היא תכנית מיוחדת של המשרד לשוויון חברתי שמופעלת על ידי קבוצת תיגבור. בתכנית זאת פועלים לשלב ותיקים מעל גיל 60 שרוצים למצוא עבודה שמתאימה לכישוריהם או לחזור לשוק התעסוקה גם לאחר שפרשו. התכנית מציעה אבחון וליווי עדי מציאת עבודה, והכשרה באמצעות סדנאות וקורסים כדי להתאים את היכולות והמיומנויות שלהם לתקופה זו, כדי לשפר את הסיכויים שלהם ולמצוא עבודה.

פרסום:
הירשם כמנוי
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments