חבילות אינטרנט בחו”ל – הבחירה הטובה ביותר לנוסעים לחופשה

אין דבר שישראלים חוששים ממנו יותר מאשר חיובי יתר מפתיעים לרעה בשיחות לחו”ל. מכיוון שישראלים מכירים את האותיות הקטנות שיש לכל חבילה, הם חשדנים מראש וגם אם יסגרו חבילה שנדמה להם שהם יודעים מה היא מכילה, הם תמיד מופתעים מהתנאים שמתבררים להם רק כאשר הם מתקשרים מחו”ל הביתה או מקבלים שיחה מהילדים בבית ומופתעים מכך שחייבו אותם. הכי קשה להם שאין להם קשר אינטרנט רציף. להם מיועדת הצעת מובייל 019 חבילות אינטרנט בחו”ל שמקילות עליהם להמשיך להתנהל בשגרה. ובכן, יש חברה שבה אין הפתעות לא נעימות כאלה והיא מבטיחה ומקיימת גם את המחירים הזולים ביותר לחו”ל, גם אינטרנט מצוין במחירים מעולים בחו”ל וגם את השיחות החינמיות מהבית אליכם בכל מצב ובכל מדינה.

למה דווקא 019 מובייל מציעה חבילות אינטרנט בחו”ל?

019 מובייל היא חברה צעירה שרכשה לה כבר אין ספור לקוחות שמרוצים מאוד מהשירותים שלה ובעיקר מכך שהמחירים שלה קבועים וזולים והם תחרותיים בכל קנה מידה לחברות אחרות שיש בתחום. חבילות האינטרנט והסלולר של 019 מוצעות בכמה מסלולים ובמחירים שמשלמים אותם מראש והכי חשוב לדעת שיש לכם אינטרנט נוח בשביל להעלות את כל התמונות שלכם למדיה החברתית וגם לטפל באימיילים באותו זמן. הכל במחירים הזולים ביותר בישראל.

חבילות הסלולר של 019 למענכם והכי טובות לכם

החבילות המפנקות באמת של 019 מובייל מציעות לכם את כל הנוחות של מי שנוסע לחו”ל ורוצה לשמור על קשר בטלפון ובאינטרנט מבלי לקרוע את הכיס. אתם יכולים לקבל את הסים שלכם כבר בנתב”ג אפילו עם שליח מיוחד אם החלטתם ברגע האחרון, ואתם מקבלים מחירים שהם הכי זולים ביותר לחו”ל, גם כשהשיחות מתבצעות בארץ. אתם לא צריכים לחשוב על התניידות בכל פעם שאתם נוסעים משום שכלקוחות קבועים של 019 מובייל אתם מקבלים מבצעים וחבילות גם כשאתם רק קופצים לחו”ל לכמה ימים כי בא לכם נופש ספונטני ומקבלים עם זה 5GB עם 50 דקות שיחה לישראל מחו”ל למשך 8 ימים לרשימה של מדינות באירופה ובארה”ב. חבילה שווה לכל הדעות לכל מי שרוצה נסיעה קצרה לנופש וחבילת אינטרנט וסלולר במחיר קבוע וידוע מראש מבלי להתחיל לחשב כל שניית אוויר שלו בשיחה.

מה מקבלים בחבילת סלולר לחו”ל?

בחבילות הרגילות אתם מקבלים בראש ובראשונה מחיר זול מאוד, הזול ביותר בישראל בקטגוריה זו. אם אתם רוצים לוודא שלא עובדים עליכם וממש קשה לכם להאמין שזה אפשרי ולא יחייבו אתם ביותר על השיחות האלה, הסדרת התשלום נעשית מראש בדיוק למטרה זאת. לא יהיו לכם חיובי יתר בגלל שיחות שגלשו מעבר לזמן המותר וכך אתם יודעים בדיוק בכמה השתמשתם וכמה נותר לכם. סוג של Pre-paid נוח מאוד למי שרוצה לוודא שיש לו אמצעי תקשורת נוח הביתה מחו”ל מבלי לחשוש מחיוב מפלצתי של שיחות של כמה שניות. עכשיו קבלו את השוס הכי גדול של החבילה – היא פתוחה ללקוחות כל החברות בלי יוצא מהכלל.

פרסום:

מובייל 019 – חברה צעירה ודינמית

חברת מובייל 019 היא חברת סלולר ואינטרנט צעירה ודינמית שצומחת במהירות הודות לתחרות שהיא מציבה בפני חברות אחרות. היא מציעה חבילות זולות ואטרקטיביות במחיר קבוע לכל החיים שאינו משתנה וגם חבילות לחו”ל ללקוחות חברות אחרות באמצעות סים נפרד, כך שבארץ אתם יכולים להמשיך לשמור על הקו שלכם אבל בחו”ל אתם על הסים של 019 מובייל ובמחירים הטובים ביותר שיש.

לאתר החברה    https://019mobile.co.il/

פרסום:
הירשם כמנוי
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments