מערכת CRM לניהול לקוחות היא הדרך הטובה ביותר לשמור על הלקוחות שלכם

בעולם תחרותי כל כך לכל עסק חייבת להיות מוטיבציה גדולה מאוד לא רק להשיג לקוחות חדשים אלא גם לדעת כיצד לשמר אותם ולשמור על קשר איתם. מחלקת קשרי לקוחות, נציגי שימור לקוחות, הם אלה שתפקידם לעשות את העבודה אולם ללא מסד נתונים ומאגר לקוחות ממוחשב שיש בו את כל המידע החשוב ביותר על הרגלי הקנייה והצריכה שלהם לא יוכלו לעבוד בצורה יעילה. היום זקוקים למערכת ממוחשבת שמחליפה את השיטות המיושנות של ניהול מידע על לקוחות. שלג – מערכתCRM  לניהול לקוחות כזאת באה במקום לנהל כרטיסיות שבהן רשומים הלקוחות וההעדפות שלהם, תנועותיהם האחרונות וכל המידע הכספי שרלוונטי לכם בנוגע לרכישות ולתשלומים שלהם, לא יהיה אפשר לנהל אתם תקשורת יעילה שגם תחמיא להם ותעודד אותם לחזור לקנות מכם שוב.

 מהי מערכת ניהול לקוחות CRM?

היום יודעים בעסקים רבים כי האמצעי היעיל שנקרא מערכת CRM לניהול לקוחות הוא הבסיס המודרני והחדשני ביותר שמנהל את קשרי הלקוחות שלהם ומספק מידע עדכני. תוכנה זו מותקנת בבית העסק והיא אוספת את כל הפונקציות החשובות של מחלקות החברה לתוכה כדי ללקט מהן נתונים שמציגים תמונת מצב עדכנית שנחוצה לכם כדי להבין מה מצבכם מבחינת הלקוחות והקשר שלהם אליכם. כל מה שקשור ללקוחות מוצג בכרטיס אחד, ממוזג יחד למידע שכולל פרטים אישיים של הלקוח כפי שהזין אותם, יחד עם נתונים כספיים על תשלומים שביצע ורכישות, מידע על שיחות וקשר שניהלתם אתו בנושאים שונים, כולל תלונות ועזרה משירות לקוחות, וגם מה עוד נותר לעשות אם יש מטלות שטרם בוצעו בנוגע ללקוח זה, כמו משלוחים בדרך אליו או זיכויים ועוד. במערכת זו תוכלו להגדיר את כל בעלי רשות הגישה לפרטי הלקוחות כדי שכולם יהיו מסונכרנים בנוגע ללקוח זה וללא טעויות או חוסר תיאום שיגרום לפעולות כפולות או להפך, אם מישהו יהיה בטוח שעבוד אחר מטפל בלקוח ולכן לא ימשיך את הטיפול בו.

היתרונות של מערכת CRM לעסק

דמיינו חדר מלא קלסרים ותיקיות שבהם נמצאים כל פרטי הלקוחות והעסקאות שביצעו, יחד עם כל נתוני המחלקות על פעולות הקשורות לעסק ולספקים, משלוחים והזמנות. זה החדר המלא בניירת שכיום כמעט שלא רואים כמוהו משום שהוחלף בתוכנות שמחקות את הפונקציות של הקלסרים והתיקיות. תוכנות אלה מציגות בפניכם בלחיצת כפתור כל מה שצריך לדעת ואפשר לבצע פעולות שונות של רישום ומחיקה, עדכון ותוספות ביתר קלות, מבלי ששום “דף נייר” ילך לאיבוד כי הכל מתועד. כך, כל לקוח מקבל את כל היחס הרצוי שמגיע לו כדי שימשיך לקנות ולשמור אתכם על קשר וכך אתם יודעים גם לנתח את מצב העסק לפי העדפות של לקוחות. זה מידע רב ערך לכל מי שרוצה גם לייעל את עבודת העסק ולנתב את הפעילות שלו לאפיקים רווחיים יותר או לתקן את הכשלים שגורמים ל”זליגת” לקוחות למתחרים בגלל מידע שנעלם מעיניכם.

חברת שלג מערכות מציעה CRM לניהול לקוחות

חברת שלג מערכות פועלת מאז תחילת שנות התשעים בתחום פיתוח תוכנות של מערכות ניהול לקוחות והיא מציעה ללקוחותיה פיתוח והטמעה של תוכנות אלה למטרותיהם. התוכנות מקילות לא רק על ניהול קשרי לקוחות אלא גם טלמרקטינג, שירות לקוחות ומכירות. החברה מפתחת ומציעה לכל לקוח את הפתרונות המתאימים לו למטרות של ניהול קשר לא רק עם לקוחות אלא גם כל גוף חיצוני לעסק.

פרסום:
פרסום:
הירשם כמנוי
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments