השתלת שיער בשיטת DHI

המודעות הגבוהה מאוד בנוגע לענף של האסתטיקה, גם בקרב הנשים וגם בקרב הגברים, הובילה לפיתוח של המון טכניקות שונות אשר מסייעות ביצירה של מראה אסתטי וכמובן יפה יותר.

במקרים שונים של נשירה של שיער, גם אם מדובר על התקרחות טבעית אשר נובעת בגלל הגיל, גם אם בגלל כמה טיפולים שונים, בעיות בבריאות, נטילה של תרופות שונות או אפילו בגלל הגנטיקה או כמה עניינים הורמונליים, אפשר בהחלט לבחור באפשרות האיכותית של השתלת שיער dhi, אשר נחשבת כיום לשיטה הפופולארית ביותר.

מה זאת השיטה הזאת?

כאשר מדברים על השתלה של שיער בסגנון dhi – Direct Hair Implant מתכוונים בעצם לשיטה של השתלת שיער מאוד מדויקת, אשר בכלל לא מצריכה גילוח של אותו שיער מושתל. במקרים רבים של השתלות של שיער בטורקיה ובמיוחד השתלה של שיער באיסטנבול, יכולים הבוחרים בעצם גם לקבל את המענה האיכותי ביותר בהתאמה מלאה אל הלקוח וכמובן במחירים נוחים מאד ולשלב גם “על הדרך” איזה חופשה קצרה בתוך היעד.

השתלת שיער בשיטת DHI כוללת במסגרת שלה כשלושה שלבים. בהשתלה הזאת מוציאים את הזקיקים של השערה בעזרת עט טינטיום מאוד מיוחד ומבצעים אותה באמצעות מזרק מאוד מאוד עדין. בהליך עצמו בעצם מכניסים כל זקיק של שערה באופן נפרד ישר לתוך המזרק וישר מזריקים אותו אל האזור הרצוי.

פרסום:

שלבי טיפול

השתלות של שיער בטורקיה בשיטה הזאת מתחילים במיצוי של כל זקיקי השיער מאותו האזור אשר תורם באמצעות כלי חד פעמי שהוא קטנטן במיוחד. את הזקיקים של השערה כמו שאמרנו שכבר נלקחו מהאזור של התורם שומרים בטמפרטורה שהיא אידיאלית בשבילהם כדי שהם חלילה לא יפגעו בהתפתחות שלהם. לאחר מכן, מושתלים כל זקיקי השערה בתוך האזור אשר נתרם ומבלי ליצור שום חתכים מקומיים או חורים.

בזכות השימוש במזרק המיוחד הזה ובקוטר הקטנטן מאוד שלו, שזה בגדול של קוטר של 1 מ”מ בלבד, אפשר להשיג שליטה מלאה ויציבה על הכיוון של ההשתלה, גם על העומק שלה וכמובן על הזווית שלה. ככה בעצם מתקבלת השתלה בעלת מראה מאוד טבעי לחלוטין בעל סיכויי הצלחה מאוד גבוהים של 100 אחוזים.

בהחלט אפשר להבטיח שהשיער המושתל כלל לא יפגם והוא כמובן גם לא יפול, והוא ימשיך ויגדל לאורך כל החיים.

לסיכום

אם אתם רוצים לעבור השתלת שיער באיסטנבול בשיטת dhi? מומלץ וחשוב מאוד שאתם תפנו לכמה שיותר ישראלים אחרים אשר כבר עברו את ההליך הזה ולבדוק איתם לעומק באמת את מידת השביעות שלהם מכל התוצאות.

בנוסף, חשוב וגם כדאי לכם להשוות את השיטה הנ”ל לעוד כמה שיטות אחרות בשביל לבחון אותה לעומק ואת כל היתרונות וגם את החסרונות ,אם בכלל יש כאלה.

פרסום:
הירשם כמנוי
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments