חדשות ישראל באנגלית: להיות מעודכנים, תמיד

חדשות מישראל בשפה האנגלית זמינות היום לכל אחד ואחת תודות לרשת האינטרנט, כך שניתן לקרוא על כל מה שמתרחש כאן אצלנו גם בשפה האנגלית.

תמונה לדוגמה של מבזקי חדשות באנגלית מיום 24 לנובמבר 22
מבזקי חדשות באנגלית מיום 24 לנובמבר 22

עובדה זו ממש פותחת שפע של אפשרויות חדשות, ביניהן:

  1. אפשרות להפיץ, לחלוק ולשתף בחדשות, ידיעות ואירועים מקומיים עם חברים, קרובים או קולגות מעבר לים, כאלו שאינם קוראים או מדברים עברית.
  2. להשתמש בידיעות באנגלית לצורך הסברה ישראלית בעולם.
  3. הזדמנות נהדרת לשפר, לחדד ולשייף את רמת האנגלית כמו גם להעשיר את אוצר המילים.
  4. אפשרות לקרוא על החדשות המקומיות מנקודת מבט קצת אחרת, מנקודת מבטם של דוברי אנגלית.

חדשות ישראל באנגלית יכולות להגיע ממגוון רחב מאוד של מקורות ואפיקים כגון אתרי אינטרנט חדשותיים מהארץ ומהעולם, אתרי אינטרנט של יהודים ברחבי העולם ורשתות חברתיות כגון טוויטר, פייסבוק, רדיט וטלגרם.

כל אלה מביאים חדשות באנגלית במגוון אפיקים; חדשות עם אוריינטציה ימנית, עם אוריינטציה שמאלנית, עם נטייה למרכז, יש כאלו העוסקים באקטואליה או כאלו העוסקים בנושאי ביטחון וסייבר, ונראה שכל אחד ואחת יכולים למצוא אתרי חדשות ישראל באנגלית, המתאימים ביותר לדעותיהם, טעמם, העדפתם והשקפת עולמם.

פרסום:

אז אם אתם חובבי אקטואליה, ריכזנו עבורכם טעימה קטנה אך איכותית ומגוונת של כמה מאתרי החדשות המובילים באנגלית המעדכנים בחדשות המקומיות:

חדשות עכשיו – NewsNow בשפה האנגלית: אתר “חדשות עכשיו” בשפה האנגלית הוא מנוע חיפוש חדשות ישראל באנגלית, המציג קישורים לחדשות ומבזקי חדשות מאתרי החדשות המובילים ביותר בישראל המתעדכנים בזמן אמת בשפה האנגלית, תוכלו לקבל פה במהירות תמונה של המצב עכשיו במדינה וכל זה בשפה האנגלית.

אל-מוניטור – Al-Monitor: עוד אתר המציג חדשות ישראל באנגלית הוא אל מוניטור. אתר זה הוא יוזמה של ג’מאל דניאל, איש עסקים ממוצא לבנוני, אמריקאי וסורי, והוא כולל חדשות ועדכונים מישראל ומהמזרח התיכון כולו.

התוכן מתורגם לאנגלית וכותבים בו עיתונאים בעלי מוניטין מפואר כמו גם אקדמאים ואנשי עסקים. בין העיתונאים והכתבים הישראלים באל מוניטור ניתן למצוא את מזל מועלם, בן כספית, עקיבא אלדר, ג’קי חוגי ועוד – המעשירים את המגזין בכתבות מקור.

בנוסף, שיתופי פעולה עם ארגוני חדשות בישראל, בעיראק, במצרים, בטורקיה, באיראן ובאיחוד האמירויות מאפשר לעורכי העיתון לבחור מדי יום מגוון כתבות, אותם הם מתרגמים לאנגלית ומציגים באתר. יש כתבות, פרשנויות ודעות, סרטונים, דיווחים ומבזקים, פודקאסטים להאזנה ועוד, וניתן לקרוא את החדשות הן באנגלית והן בשפתו של הכותב המקורי.

המרכז הירושלמי לענייני ציבור ומדינה –  Jerusalem Center for Public Affairs:  זהו לא עוד אתר חדשות ישראל באנגלית גנרי, מאחוריו עומד מכון מחקר ללא מטרות רווח החוקר מדיניות כבר משנת 1976.

אתר המרכז הירושלמי מציג חדשות, כתבות, עדכונים, מאמרים, מחקרים וניירות עמדה בנושאים כמו בטחון ישראל, ירושלים, משפט בינלאומי, אסלאם, תהליך השלום, טרור, גרעין, דיפלומטיה, אסטרטגיה, דה-לגיטימציה של ישראל, הסכסוך הישראלי פלסטיני, מזרח תיכון ועוד ואף פועל להצעת פתרונות אפשריים לבעיות הפוקדות את המזרח התיכון.

באתר יש חדשות, יש בלוגים, מאמרים, סרטונים, אפשר לחפש בו נושאים בקלות ובנוסף לאנגלית הוא מתורגם גם לצרפתית, עברית וגרמנית.

כאן חדשות באנגלית – :Kan English News: אם אתם מעדיפים לשמוע חדשות ישראל באנגלית ולא לקרוא אותם אז כאן חדשות באנגלית הוא המקום עבורכם.

“Kan English News” פועל תחת תאגיד השידור הישראלי והוא מספק גישה לכל הכותרות החמות של החדשות המקומיות.  הניווט באתר מאוד ידידותית למשתמשים, אפשר לבחור איזו מהדורת חדשות באנגלית רוצים לשמוע לפי תאריכים וישנן גם ידיעות כתובות ומאמרים שניתן לקרוא בשפה האנגלית.

IsraelDefense: הוא מגזין חדשות ישראל באנגלית המתרכז בסוגיות ביטחוניות, טכנולוגיות, מודיעין, היי-טק וסייבר. לצד מגזין דו חודשי מנייר יש מגזין אינטרנטי נגיש שבו תמצאו כתבות, טורים, מאמרי דעה ופרשנויות כמו גם פרסומים על אודות כנסים ואירועים בתחום.

המו”ל של המגזין הוא “ארומדיה ישראל”, חברת תוכן בינלאומית המתמחה גם בניהול והפקת תערוכות וכנסים בחו”ל ובישראל.

קהל היעד של מגזין IsraelDefense הוא אמנם אנשים ממערכת הביטחון, התעשיות הביטחוניות וצה”ל אך כל מי שמתעניין בנושאים אלו יכול ליהנות ממנו.

השירות המטאורולוגי הישראלי – IMS: אתר השירות המטאורולוגי הישראלי באנגלית מספק מידע מקיף בתחום האקלים. תמצאו בו תחזיות מזג אוויר כלליות, תחזיות ייעודיות למגזרים שונים במשק (חקלאות, משק המים, איכות הסביבה, תעופה, ים וכו’), תחזיות קרינה, תחזית לחופי ישראל, תצפיות קרקע, תצפיות רום, דוחות ומפות גשם, מפות מכ”ם המתעדכנות בזמן אמת, תצפיות שעתיות, מפות סינופטיות, גובה גלי הים וגם אזהרות.

בנוסף, ניתן למצוא אינפורמציה בנושא שינוי האקלים, סקירות אקלימיות, ארכיון, תוצרי מכ”ם, לחקור מודלים מטאורולוגים ועוד. האתר נעים מאוד לגלישה והוא מוגש באנגלית ברורה.

קריאה נעימה!

פרסום:
הירשם כמנוי
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments