טיפולים רפואיים שאולי שווה לעשות בחו”ל

בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים טסים ליעדים שונים בעולם במטרה לעבור טיפולים רפואיים שונים, כולל טיפולי אסתטיקה כמו השתלות שיער, טיפולי השתלות שיניים, טיפולי קוסמטיקה מתקדמים, הליכי פונדקאות ועוד. בעידן הטכנולוגי של היום, קל למצוא מידע על טיפולים רפואיים שניתן לעבור במדינות שונות מעבר לים, ולמעשה התפתחה תעשייה שלמה של תיירות מרפא, תחום שבו ישראל נחשבת למובילה.

טיפולים רפואיים שכדאי לשקול לעשותם בחו”ל

מערכת הבריאות במדינת ישראל נחשבת למתקדמת מאוד, ותושבי המדינה מבוטחים בביטוח בריאות ממלכתי, ובדרך כלל יש להם גם ביטוח משלים, ולעיתים גם ביטוח בריאות פרטי מאחת מחברות הביטוח או במסגרת העבודה. ישנם מקרים רפואיים שבהם איכות הטיפול הרפואי בארץ אינה שווה לאיכות הטיפול שניתן לקבל על ידי רופאים מומחים בחו”ל, למשל טיפול בסוגים שונים של מחלת הסרטן, השתלות איברים, טיפולים וניתוחים מורכבים במערכת העצבים ובמוח, טיפולים מתקדמים במחלות לב וכלי דם וכו’.

במדינות רבות בעולם, ובמיוחד במדינות העולם המערבי, יש רופאים ורופאות מובילים ומומחים בתחומם, מרביתם בעלי שם עולמי, לכן מטופלים רבים מעוניינים להגיע אליהם ולעבור את הטיפול או לקבל אבחנה מקצועית אצל המומחים בעלי התמחות ספציפית. 

בתוך כך, חשוב לזכור כי העומס על מערכת הבריאות בישראל הוא רב ויש מחסור עצום ברופאים מומחים ובציוד רפואי חדשני, לכן גם לבדיקות מתקדמות כמו MRI יש מטופלים שנאלצים להמתין חודשים ארוכים, ויש בכך סכנה לבריאותם ולחייהם. כיום אפשר לעבור בדיקת MRI במדינה יחסית קרובה, בעלות שווה לכל כיס, וניתן לזמן תור פנוי בתוך מספר ימים בלבד.

פרסום:

ישנם טיפולים רפואיים שאינם קיימים בישראל, ובמצבים מסוימים מבוטחי קופות החולים זכאים למימון מלא או חלקי של הטיפול המוצע בחו”ל. כדאי לבדוק היתכנות למימון של קופת החולים במקרה של טיפולים רפואיים שאינם מסופקים בארץ או כאשר נשקפת סכנה לחייו של המטופל. 

טיפולים אסתטיים בחו”ל

ישראלים רבים נוהרים למדינות כמו טורקיה וארצות אחרות ובהן תאילנד כדי לעבור טיפולי אסתטיקה שונים במחיר זול משמעותית מהמחירים בארץ. בדרך כלל עוברים טיפולי אסתטיקה שאינם דורשים זמן החלמה ממושך, והטיפולים הנפוצים ביותר בתחום זה הם השתלות שיער, הזרקת חומרי מילוי כמו חומצה היאלורונית, הזרקת בוטוקס, טיפולי פיגמנטציה והצערת עור, פייס ליפט ועוד.

כמו כן, ידוע כי עלות טיפולי השיניים בארץ גבוהה מאוד לכן ישראלים רבים מחליטים לעבור טיפולים בחו”ל, למשל השתלת שיניים בטורקיה, רומניה, הונגריה או בקפריסין. רבבות ישראלים עברו בהצלחה טיפולי שיניים מורכבים במדינות שונות מעבר לים, והם מעידים על מתקנים באיכות גבוהה, רופאי שיניים מקצועיים ומיומנים, וכמובן מחירים נוחים.

הליך פונדקאות בחו”ל

אחד מהטיפולים הרפואיים שרבים מחליטים לעבור בחו”ל הוא הליך הפונדקאות, כלומר הבאת ילד לעולם באמצעות אם פונדקאית. ההליך בארץ מורכב ומחייב אישור מהוועדה, ובנוסף קשה למצוא פונדקאיות בארץ וכללי ההלכה מונעים מחלק מהאוכלוסייה לעבור את הטיפולים הנדרשים במדינה. לכן, כדאי לדעת כי אפשר לעבור הליך פונדקאות במדינות כמו גאורגיה, ארצות הברית וקנדה, בכפוף למדיניות שיש בכל מדינה זרה, וחשוב לבחור נכון סוכנות פונדקאות כדי לקבל ליווי מלא וצמוד לכל אורך התהליך.

לסיכום, העולם הפך מזמן לכפר גלובלי וכיום אפשר לעבור טיפולים רפואיים שונים, כולל השתלות איברים, טיפולי שיניים ואסתטיקה וכמובן הליכי פונדקאות, גם במדינות מעבר לים. יש יתרונות וחסרונות לטיפולים הרפואיים בחו”ל, לכן חשוב לפנות לגורמים מקצועיים ולקבל ייעוץ וליווי צמוד, במיוחד אם מתכננים להביא ילד לעולם באמצעות הליך פונדקאות בחו”ל.

פרסום:
הירשם כמנוי
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments