לא צריך תנור – קינוחים בלי אפייה

לא כל קינוח שאנו מכינים במטבח מצריך את הפעלתו של התנור – וטוב שכך! האפייה בתנור אינה מתאימה לכולם, ולכן עבור כל מי שאינו מעוניין להדליק את התנור בביתו אספנו מגוון קינוחים שאפשר להכין ממש בלעדיו ויצאו משגעים.

סלט פירות קייצי

אחד הקינוחים המוצלחים ביותר לזמן הקיץ הוא סלט הפירות מכמה סיבות: ראשית בקיץ יש המון סוגים של פירות, דבר שמאפשר גיוון רב. שנית, הפירות שאנו אוכלים חשובים לבריאות הגוף שלנו ותורמים לנו מכל היבט אפשרי ושלישית הם מאוד טעימים. לכן כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לבחור אילו פירות תכניסו אל סלט הפירות שלכם. כעת תוכלו לחתוך אותם לפרוסות, רצועות או קוביות, למלא את הסלט עם מיץ תפוזים טרי ולאכול קינוח נהדר, מרענן ומתוק.

פרסום:

גלידה ביתית

אם לא מתחשק לכם לקנות גלידה, תמיד תוכלו להכין גלידה ביתית ולשלב בה את הטעמים האהובים עליכם. לצורך הכנתה של הגלידה יש מכשיר ייעודי שעימו ניתן להכין אותה. תוכלו לבחור איזה טעם תרצו להכין ולהתענג עליו לאורך הקיץ בגביע או בקערה, עם קצפת, סירופ שוקולד וסוכריות או רק ככה כגלידה פשוטה וטעימה.

כדורי שוקולד

כדורי שוקולד הם קינוח מעולה שבאמת לא מצריך מאמץ מיוחד. קצת פתי בר, קקאו מעולה, שוקולד מריר, חמאה וחלב, והרי לכם עיסת כדורי שוקולד – טעימה! כעת נותר לכם רק לגלגל ולטבול אותם בקוקוס או למי שחובב את גרסת הטראפלס – בקקאו לקבלת טעם שוקולדי עמוק.

עוגת ביסקוויטים

כפי שציינו לעיל, לא צריך להדליק תנור בשביל להכין קינוחים וגם לא צריך להדליק תנור בשביל להכין כל עוגה. העוגה המיתולוגית הזו שכולנו גדלנו עליה, מכילה שכבות שכבות של ביסקוויטים עטופים בקצפת טעימה ואוורירית, שאת חלקה העליון ניתן לקשט עם שבבי שוקולד, קליק, גנאש, פרוסות תותים או כל שילוב אחר שאתם אוהבים עם הקצפת והביסקוויטים שלכם.

טירמיסו

העוגה האיטלקית הזו, היא אחת העוגות הטעימות ביותר שיש, טעמו העמוק של שוט האספרסו אשר מלווה אותנו בכל ביס וביס מזכיר לנו עד כמה משתלבים היטב קרם זביונה, קפה ובישקוטים.

 מוס שוקולד

לפעמים מתחשק קינוח שכולו שוקולד אוורירי שנמס לנו בפה. בדיוק לשם כך הומצא מוס השוקולד. תוכלו להכין אותו בקלות, ללא תנור כמובן, להכניסו למקרר להתייצבות ולהתענג על כל ביס וביס של הקינוח המצוין הזה.

קינוחי כוסות

אחד הסגנונות היפים ביותר להגשת קינוחים הוא בסגנון כוסות קינוח אישיות. בכל כוס אפשר להניח חתיכה של פרי עם מוס בטעם אחר, גלידה ואפילו מילוי של ג’לי טעים. כך או כך הקינוח הזה יפהפה, טעים ואינו  צריך ולו רגע אחד של אפייה.

עוגת בנופי

את העוגה המופלאה הזו אפשר להכין גם עם בסיס של עוגה וגם בלי לאפות אותו בכלל. כל מה שצריך זה ביסקוויטים של פתי בר מרוסקים היטב ומעורבבים עם חמאה ממומסת ליצירת הבסיס, כעת, יש לצפות את הבסיס עם ריבת חלב, להניח מעליו פרוסות של בננה, מעל הכול לשפוך קרם גבינה עשיר ועל החלק העליון לזלף שמנת, שהוקצפה עם מעט ריבת חלב והרי לפניכם עוגה מפוארת, טעימה וללא כל אפייה.

אגסים ביין

קינוח נהדר עם טעמים עמוקים של יין אדום הוא אגסים ביין. הקפידו לבחור אגסים בשלים, גדולים ויפים. כעת בסיר קטן בשלו יין אדום איכותי, הוסיפו קינמון, קצת ציפורן, מעט מיץ תפוזים וסוכר, ובשלו הכול ביחד. אחר כך הניחו את האגסים בתוך הסיר והניחו להם לרתוח. הנמיכו את הלהבה והמשיכו לבשל עוד רבע שעה עד שהאגסים יתרככו מעט. תוכלו להגיש אותם לצד קרם פרש וליהנות מכל ביס.

מלבי

לפעמים מתחשק טעם של מלבי, משהו בשילוב של החלב המבושל עם הסוכר שהופך אותו למתקתק ונעים, בשילוב הקורנפלור שמסמיך אותו ולסיום מי הוורדים המעניקים לו את טעמו הכה ייחודי. קינוח נהדר שכיף וקל להכין.

ספגניות איטלקיות

למי שמתחשק ניחוח איטלקי בדמות סופגנייה מוזמן להכין סופגניות של גבינת ריקוטה עם גרידת לימון ולקבל בצק בניחוח הדרי משגע. מהבצק מכינים עיגולים קטנים שאותם מכניסים לשמן עמוק (מאוד דומה ללביבות המסורתיות שלנו של חנוכה) רק עם מלא דברים טובים בבצק עצמו, והינה לפניכם סופגניות נפלאות! אל תשכחו  לפזר מעליהן אבקת סוכר.            

פרסום:
הירשם כמנוי
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments