יום גיבוש לצוות, נופש חברה או אירוע חברה שנתי

מקום עבודה הוא הרבה מעבר למקור פרנסה, ומהווה את המקום בו העובדים מבלים את עיקר שעות היום, יצירת מערך של עובדים מגובשים ומחויבים זה לזה תורם רבות לשביעות הרצון של העובדים ממקום העבודה, לאווירה חיובית ולשימור עובדים לטווח ארוך בארגון.

חברות רבות כוללות בתקציב השנתי לא רק את הוצאות השכר, הציוד, הייצור ועלויות האחזקה השוטפות, אלא תקציבים ייחודיים המיועדים לרווחת העובדים, לגיבוש, למיתוג הארגון כארגון המיטיב עם עובדים ויספק סביבת עבודה נוחה ומפנקת ולאירועי גיבוש שונים.

בין סוגי האירועים החשובים בכל ארגון

ערב חברה

פרסום:

ערב חברה הוא ערב המיועד לכלל עובדי החברה, מחבר בין מחלקות, צוותים, עובדי שטח ועובדי משרד, ערוצים ויחידות הפועלים במיקומים שונים, שדרת הניהול ועובדי הקצה, ומיועד לעודד את תחושת השייכות של העובדים לארגון, לחשוף אותם למידע הנוגע להצלחות הארגון, לפיתוחים וליעדים, לתחרות בשוק ולמידע חשוב נוסף. ערב חברה מהווה פלטפורמה מצוינת להוקרת עובדים, הכרזה על עובדים מצטיינים, מחלקות מובילות, תוך עידוד הביצועים, עידוד חתירה למצוינות ומתן פרסים והוקרות. ערב חברה מתקיים לרוב לאחר שעות פעילות הארגון, מאפשר ומעודד את השתתפות כלל העבדים, ומשלב בין מיתוג ועוצמה והצבת העובדים ופועלם במרכז. תכנון ערב חברה מצריך בחירה בלוקיישן חיצוני מפנק ומתאים, הסעדה איכותית, שילוב של תוכן חיצוני: בידור והעשרה, ויוצר מרחב בלתי אמצעי ליצירת תקשורת בין אישית בין עובדים ומנהלים.

יום גיבוש לצוות

ארגונים גדולים נוהגים לחלק את היחידות הביצועיות בארגון לצוותים, כחלק מאסטרטגיה ניהולית אפקטיבית, לבניית תחרותיות ולחלוקת משימות. צוות הוא המערך הקרוב והצמוד של כל עובד, וקיום אירועי נופש גיבוש צוות מעת לעת חשובים במיוחד לבניית גאוות יחידה ושביעות רצון. ניתן לקיים ערבי צוותים ובילוי משותף ש חברי הצוות מעת לעת, אולם קיימת חשיבות גדולה ביוזמה והשקעה של נופש גיבוש לצוות, בתדירות של פעם בשנה לכל הפחות.

צוות היוצא יחד לבילוי נופש חברה, נוטה ליצירת חיבורים חזקים יותר בין עובדים, היכרות וחיבור של מנהל הצוות עם העובדים, יצירת חוויות משותפות, שפה משותפת וחיבור של עובדי הצוות זה עם זה, באופן שמשפיע הן על שביעות הרצון של העובדים ומחויבותם לארגון, והן בהיבט של יעילות העבודה השוטפת, הפחתת ימי מחלה וחוסרים בקרב העובדים וגילוי מחויבות למטלות השוטפות.

ניתן לבנות יום גיבוש לצוות במסגרת נופש חד יומי, או אף לעודד נופש גיבוש צוות במתכונת נופש דו יומי, או חופשה מרוכזת למספר ימים, הכוללת בני ובנות זוג ומשפחות.

נופש חברה בארץ

נופש חברה בארץ הוא בבחינת דרך נגישה ובעלויות משתלמות, להוקיר, לכבד ולהודות לעובדי החברה, להוציא אותם משגרת העבודה וליצור מפגש מגבש, מלכד ובונה, הממתג את הארגון כארגון משקיע ותומך בעובדים. תכנון של נופש חברה בארץ מצריך ידע ומקצועיות, מתן מענה למספר רב של סוגיות בניהן: בחירת מיקום, פעילויות ואטרקציות, תוכן, מזון והסעדה בהתאמה לצרכי ואופי העובדים, דרישות כשרות וצרכים נוספים, שמירה על מסגרת תקציבית ותכנון ביד רמה ותוך הקפדה על כל הפרטים הקטנים.

ניתן לתכנן נופש חברה במקומות פופולריים כמו המלונות באילת, או לבחור יעד פחות מוכר, אך כזה שמספק חוויה מהנה, תוכן ואפשרויות בילוי, נוחות ונגישות, ומאפשר להותיר את המיקוד על החוויות המשותפות והבילוי המחבר בין העובדים.

מזג האוויר הנוח בישראל מאפשר קביעת נופש חברה בחלק ניכר מעונות השנה, כמו גם לחמוק מחודשי הקיץ היקרים ולהבטיח נופש חברה במחיר אטרקטיבי בתקופות בהן הביקוש נמוך יותר.

נופש חברה בחול

נופש חברה בחו”ל הוא הטבה יוקרתית, אשר מרבית הארגונים לא יוכלו להציע לכלל העובדים, ומשתמר לצרכי מיתוג והוקרה ייחודיים. תכנון נופש חברה בחו”ל כהטבה ייחודית לעובדים אשר נבחרו כעובדים מצטיינים שנתיים, עובדים שזכו בתחרות הישגית שהביאה להגדלת הכנסות החברה, או כהטבה למנהלים בבניית נופש גיבוש מנהלים ובכירים בלבד.

תכנון נופש חברה בחו”ל מצריך חיבור בין מספר רב של אלמנטים: טיסות, מקום לינה ושהות, אוטובוס, ליווי והדרכה, אוכל ואטרקציות ועוד. חשוב לתכנן נופש חברה בחו”ל בליווי מקצועי של חברות תיירות המנוסות בהוצאת טיולים של חברות וארגונים.

פרסום:
הירשם כמנוי
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments