כיצד לבחור חברת שילוח בינלאומי

פעילותם של עסקים רבים בישראל מערבת שילוח בינלאומי, ביניהם כמובן יצואנים ויבואנים, אך גם עסקים בינוניים וקטנים מכל התחומים – למשל מתעשיית המזון, התרופות, הרכב, התשתיות, האנרגיה, מוצרי הצריכה וכיוצא בזאת. לאור המורכבות של התחום והשפעתו הישירה על שרשרת האספקה, העלויות, השירות ללקוח והתחרותיות, ישנה חשיבות רבה לבחירה נכונה של חברת שילוח בינלאומי.

למה חשוב לשים לב בבחירת חברת שילוח בינלאומי

יש בישראל כמה וכמה חברות שילוח בינלאומי וצריך לבדוק היטב את שירותי ויכולות החברה לפני הבחירה. ראשית, בדיוק כמו בתחומים אחרים ואפילו יותר מכך, חשוב מאוד שיהיה לחברה וותק וניסיון של עשרות שנים. ישנן בישראל מספר חברות המציגות וותק משמעותי ביותר, עם מאות עובדים ויכולות מקיפות ברמה מקצועית גבוהה מאוד. אז כדאי לתת עדיפות לחברה מוערכת, ותיקה ובעלת מוניטין טוב, על מנת להיות בטוחים כי השילוח מצוי בידיים אמונות.

הדבר השני שחשוב לבדוק הוא את היקף השירות שהחברה מסוגלת לספק,  התלוי מאוד במספר העובדים, בפריסה ברחבי הארץ ובעולם, בציוד ובשטחים של החברה. ברור שיש לוודא שהחברה מסוגלת לספק את השירות הנדרש לכם, ועדיין ישנה עדיפות למי שמציע מענה מקיף על מנת שבעת הצורך ניתן יהיה לקבל את השירות ממקור אמין ומוכר, ואף מגוון שירותים באותה הכתובת.

לדוגמא, חברה וגדולה ורצינית תחזיק צי רכב משמעותי הכולל משאיות, מנופים ורכבים מסחריים המשמשים לשינוע של מטענים אל נמלים ימיים בארץ או לנמלי תעופה, או מהנמלים את נקודות שונות בישראל. בנוסף, חברה גדולה תחזיק מחסנים לוגיסטיים המיועדים לסחורות ומטענים מסוגים שונים, בליווי מעטפת טכנולוגיות ושיטת ניהול מתקדמות עבור פרויקטים בכל רמת מורכבות ומלאי. לכך יצטרפו מערכות ניהול איכות בסטנדרטים בינלאומיים, שירותי עמלות מכס, יכולת לטפל בנושאים של מימון וסחר, ביטוחי מטענים בהובלה ימית ואווירית, סוכנויות אוניה וכדומה.

פרסום:

מה עוד כדאי לבדוק לגבי חברת שילוח בינלאומי

מלבד האמור לעיל, יש לוודא בחברה קיים ידע, ניסיון ויכולות מוכחות בתחום הרלוונטי, כגון בענף הכימיקלים, הרכב, חומרים מסוכנים, צריכה וכן הלאה. יש להעדיף חברה בעלת פרספקטיבה רחבה שיכולה לתת מענה מותרם אישית, למשל הובלה של מטענים על רכבת או שירותי מנוף. כמו כן, יש לשים את הדגש על פתרונות חסכוניים ויעילים בזמן ובכסף, כגוו אפשרות להובלה במכולות משותפות, היותה של החברה גורם מאושר במכס וכדומה.

פרסום:
הירשם כמנוי
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments