כל מה שצריך לדעת על בעיות גז בבית

פורטל אייגז הינו הפורטל הגדול ביותר בארץ, בכל הנוגע לתיקוני מכשירי גז, כמו למשל גריל, טבון, אמצעי הסקה, רדיאטורים ועוד. רגע לפני שתזמינו טכנאי גז, פורטל IGAZ מזמין אתכם לקבל קצת מידע חיוני בחינם, המשיכו לקרוא כדי לחסוך כסף בכיס.

מכירים את טכנאי הגז אשר דופקים בדלתות הבתים ברחבי הארץ, ומבקשים להיכנס לביתכם כדי לבצע בדיקת גז שגרתית? הם עושים זאת מטעם חברת הגז, אבל מכורח החוק במדינת ישראל. זהו חוק הגז, שרבים אינם מכירים אותו. כאשר יש בעיות גז, הדבר הראשון שצריך לעשות הוא: לברר מתי בוצעה בפעם האחרונה בדיקת גז שגרתית. לאחר מכן, יש לפעול לפי הצעדים הבאים:

  1. ברז הגז: במידת האפשר, יש לסגור במיידית את ברז הגז אם אתם יודעים היכן הוא נמצא, או לחילופין, את המוצר אשר עובד על תשתית הגז.
  2. יצירת קשר עם טכנאי: חשוב ליצור קשר עם טכנאי גז בהקדם האפשרי ולתאר בפניו את התקלה. אם יש צורך, שלחו תמונות בוואטסאפ המדגימות את התקלה. 

כיצד לפעול לאחר יצירת קשר עם טכנאי?

לאחר יצירת קשר עם טכנאי גז, מומלץ לבדוק אם המחיר שאתם מקבלים אכן נחשב מחיר לגיטימי בהשוואה למחירי השוק. כיצד עושים את זה, ומה אחר כך? שימו ל-3 הדגשים הבאים:

פרסום:
  • השוואת מחירים טכנאי גז: חשוב לערוך השוואת מחירים בין טכנאי גז מומלצים לסוג הבעיה, ולקבל לפחות 3 הצעות מחיר מטכנאים שונים בעיר המגורים שלכם.
  • בדיקת רישיון: בין אם אתם מקבלים מחיר נמוך או גבוה יותר, חובה לוודא כי אותו טכנאי הינו טכנאי גז מורשה.
  • אחריות: חשוב לוודא שאתם מקבלים אחריות על תיקונים של בעיות גז על סוגיהן.

לאחר שביררתם את הפרטים הנ”ל, מומלץ לבדוק גם כמה המלצות על אותו טכנאי גז שאתם שוקלים להזמין.

המלצות על טכנאי גז מורשים בכל עיר – אייגז

כאמור, פורטל IGAZ הינו הפורטל הגדול ביותר בארץ, בכל מה שקשור לתיקון בעיות גז, מציאת טכנאים ועוד. בעזרת השוואת מחירים בין טכנאי גז מורשים, אתם יכולים למצוא את הטכנאים המומלצים ביותר בכל עיר מגורים. בין אם אתם מתגוררים בכל עיר בארץ או בכל אזור, זה ייקח לכם כמה קליקים ודקות בודדות.

כאשר מבצעים השוואת מחירים למציאת טכנאי גז בפורטל אייגז, מקבלים 3 הצעות מאת טכנאי גז מורשים בכל עיר בארץ. עליכם רק להקליד את עיר המגורים ואת הפרטים הרלוונטיים, כאשר מציאת הטכנאי תיקח דקות ספורות בלבד. זאת, ללא כל מאמץ של חיפושים מהצד שלכם. אם אתם מסתבכים עם חיפוש הטכנאי, פורטל אייגז מפעיל שירות לקוחות שיכול לעזור לכם בכל שאלה או בקשה – השאירו פרטים כעת.

פרסום:
הירשם כמנוי
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments