מה צריך לדעת לפני התקנת מצלמות אבטחה?

אם אתם שואלים מה צריך לדעת לפני התקנת מצלמות אבטחה, הדבר הראשון שצריך להתייחס אליו הוא החוק בישראל. על פי החוק, כל עוד מדובר במרחב הפרטי שלכם בטאבו, מותר לכם להתקין מצלמת אבטחה, למעט מקרים המפורטים בחוק. מה הלאה? – קראו כאן, בשיתוף WESEC.

התקנת מצלמות אבטחה היא אחת הדרכים הכי פופולאריות עבור אנשים אשר מעוניינים להגן על הבית או העסק שלהם, אך חשוב לוודא שבוחרים במצלמה הנכונה. עם זאת, בחירת המצלמה היא לא הפקטור היחיד שחשוב להביא בחשבון. מלבד בחירת מצלמת אבטחה, חשוב לשים לב ל-2 ההיבטים הבאים:

  1. מטרת השימוש: האם יש לכם חשד לגניבות בלילה? האם אתם צריכים שידור ב-LIVE לטלפון הנייד 7\24? בהתאם לסוג השימוש, קבעו את סוג המצלמה ואת הפיצ’רים שיהיו לה (למשל, בלילה תצטרכו מצלמת אבטחה עם ראיית לילה אינפרה).
  2. מיקום התקנה: חשוב לבחור מיקום אסטרטגי עבור התקנת מצלמת אבטחה, במקרים מסוימים גם כמה מיקומים עבור ריבוי מצלמות אבטחה.
  3. ניסיון הטכנאים: חשוב לקחת בחשבון את ניסיון המתקינים, כי הם אלו אשר אמורים להמליץ לכם על סוג המצלמה, על המיקום האסטרטגי להתקנתה וכולי.

התקנת מצלמת אבטחה: אתגרים חיצוניים במרחבי חוץ

מעבר למה שציינו לעיל, ישנם גם כמה וכמה אתגרים חיצוניים אשר נקראים כנראה גם “מכשולים” בשפה פשוטה. אלו יכולים לתיעוד של המצלמה, מה שחשוב לברר מראש. בתוך כך, קחו בחשבון את הפקטורים הבאים:

פרסום:
  • אקלים ומזג אוויר: האם המצלמה עתידה להיחשף לרוחות, גשם אבק או אפילו ברד ושלג (במקרה שאתם גרים ברמת הגולן או צפונה)? בחרו את המצלמה בהתאם לאקלים שהיא עתידה להיחשף אליו.
  • מכשולי קליטה ושידור: חשוב לשקול כל מכשול שעלול לחסום את העברת האות, כגון קירות או עצים, כי זה יעזור לכם לקבוע אם מצלמת אבטחה  אלחוטית מתאימה לצרכים שלכם.

בנוסף, יש להביא בחשבון את הפקטור של הסביבה הפיזית הכללית – האם היא מאובקת? אם מדובר למשל באזור תעשייה או במשק חקלאי, תצטרכו מדי פעם לנקות את המצלמה כמובן.

כמה עולה התקנת מצלמת אבטחה?

בדומה לכל מוצר בשוק, מחירי מצלמות אבטחה נקבעים לפי היכולות, התכונות והפיצ’רים של המוצר. בהקשר הזה של הדברים, מחירי התקנת מצלמות אבטחה נקבעים לפי הגורמים הבאים:

  1. סוג המצלמה והפיצ’רים שלה.
  2. כמות המצלמות הנדרשות.
  3. מיקום התקנת המצלמה, ועד כמה הוא מורכב מבחינת גישה.
  4. סוג תשתיות החשמל או תשתיות התקשורת, והאם נדרשת התאמה של אלו.

במקביל לבירור של הפרטים הנ”ל, פורטל וויסק (WESEC) ממליץ לערום גם השוואת מחירים בין מתקיני מצלמות אבטחה. השוואת מחירים בין טכנאי מצלמות אבטחה יכולה לחסוך לא שקל-שניים בכיס, אלא עשרות עד מאות שקלים על כל מצלמה.

פרסום:
הירשם כמנוי
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments