למה כדאי לכל בעל עסק להשתמש בשירותי משרד במיקור חוץ?

בשנים האחרונות אנו רואים מגמה שהולכת ומתפתחת: עסקים רבים בוחרים לשכור שירותי משרד במיקור חוץ ומעדיפים שירות אקסטרני על פני עבודה פנים-עסקית על ידי עובדים מתוך המערכת. למגמה זו מספר סיבות כשהעיקריות שבהן הן: חיסכון בעלויות הכשרת עובדים וניהול מחלקות בעסק, ייעול תהליכים עסקיים ושימוש בידע של מומחים בתחומם.
שירותי משרד במיקור חוץ – האם זה באמת משתלם?

משתלם או לא – שירותי משרד במיקור חוץ

העולם העסקי של 2024 הוא מהיר, אינטנסיבי ודורש תפוקה כאן ועכשיו. בעלי עסקים נדרשים לייעל תהליכים בעסק ככל שניתן על מנת להפוך אותו לרווחי יותר בשוק תחרותי. כאן נכנסת השאלה: האם כדאי להכשיר עובדים אין האוס או לשכור שירותי משרד במיקור חוץ. לרוב, אם לא מדובר בחברות גדולות, יהיה משתלם יותר לבחור בשירות חיצוני. מה הסיבות לכך? מיד בהמשך:

למה עסקים מתקדמים בוחרים בשירותי משרד במיקור חוץ? 

מגוון רחב של עסקים בוחרים במיקור חוץ עבור שירותים רבים כגון: חשבונאות, יעוץ עסקי, ניהול מערך השיווק והפרסום ועוד. יש לכך 3 סיבות מרכזיות:

1.לחסוך בעלויות

ככל שחיסכון בעלויות אינו בא על חשבון התפוקה זוהי הדרך הטובה ביותר להגדיל רווחים. כאן עשויים בעלי עסקים לקחת בחשבון שבמיקור חוץ של מגוון שירותים הם חוסכים כספים בהכשרת עובדים, מתן משכורות, הדרכות, הטבות ועוד. נוסף על כך, מיקור חוץ מספק חיסכון בתחום הציוד והטכנולוגיה מכיוון שהצוות החיצוני אחראי על אספקה וטיפול בשירותים אלו.

פרסום:

2.להגביר את רמת היעילות

בעלי עסקים בסגנון ‘וואן מאן שואו’ המעוניינים להגביר את רמת הפרודוקטיביות בעסק נדרשים לעיתים להיפרד מתדמית ה’כל יכולים’ ולהיעזר בשירותי מיקור חוץ על מנת לייעל את התהליכים השונים בעסק ולאפשר לעצמם לעסוק בליבת העשייה המרכזית בעסק. הגברת רמת היעילות מתאימה גם לעסקים נרחבים הכוללים מספר עובדים גבוה ועם זאת, נדרשים לשירותי מיקור חוץ על מנת להשיג עשייה ממוקדת בתחומים מסוימים.

3.לבחור במומחיות וניסיון

מיקור חוץ מאפשר לבעלי עסקים לנצל ידע וניסיון של מומחים בתחומים ספציפיים. מומחיות ועשייה ממוקדת מאפשרים לבעלי עסקים למנף את העסק, להציע שירות מקצועי יותר ללקוחות ולהפוך לשם דבר בתחומם. כך לדוגמה, עסק העוסק במכירות יכול לשכור שירותי חשבונאות במיקור חוץ ולחסוך זמן רב אותו ניתן להשקיע בפיתוח העסק.

לסיכום – למי מתאימים שירותי משרד במיקור חוץ? 

מיקור חוץ של משימות שונות בעסק יכול לייעל, לחסוך ולמקצע את שירותי העסק. שירות זה מתאים לבעלי עסקים המעוניינים לפזר סמכויות על מנת שיוכלו להתמקד בתחומים החשובים בעסק כמו פיתוח עסקי, יצירת שיתופי פעולה והרחבת יכולות העסק. מיקור חוץ משרדי ממקסם את יכולות העסק, מאפשר חיסכון רב בהכשרת עובדים וניהול צוות עובדים ומתאים לכל מי שמעוניין להצעיד את העסק קדימה בצורה בטוחה ואפקטיבית.

פרסום:
הירשם כמנוי
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments