מזרני לטקס – הבחירה האולטימטיבית למחפשי נוחות

בבואנו לבחור את המזרן המתאים לנו ביותר נרצה להתחשב במגוון פרמטרים שונים. המזרן שנבחר ילווה אותנו למשך 10-15 שנים בממוצע ולכן לא מן הנמנע שנרצה להשקיע מעט מחשבה בבחירת המזרן המתאים לנו ביותר, ובוודאי שלא נרצה להקל בו ראש. מזרני לטקס נחשבים לבחירה הטבעית והאולטימטיבית בעיני רבים. יצאנו לבדוק למה.

מהו מזרן לטקס וכיצד הוא בנוי?

מזרן לטקס מיוצר מחומר טבעי המופק מעץ הגומי. חורצים בגזע העץ דרכו מופק השרף ממנו מופק חומר הלטקס. החומר הטבעי תורם לשמירה על מספר תכונות חשובות המעניקות לו את היתרונות שלו על פני מזרנים אחרים. כך למעשה: מדובר בחומר אנטיספטי המתאים לסובלים מאלרגיות. כמו כן, מזרן הלטקס הינו אנטי בקטריאלי מטבעו ולכן מונע התפתחות של בקטריות לאורך הזמן. התכונות הייחודיות שלו לצד גמישות החומר הפכו אותו לאחד מחומרי הגלם המובילים במגוון תעשיות: החל מתחום הרפואה, דרך תחום הרכב ועד לתעשיית המזרנים כאמור.

סוגים שונים של מזרני לטקס:

ישנם מספר סוגים של מזרני לטקס, כאשר הבולטים שבהם הינם מזרנים מלאים ומזרנים המשלבים קפיצים.

פרסום:
  • מזרן 100% לטקס – מזרנים מסוג זה מיוצרים משכבות של חומר הלטקס ופולימרים שונים היוצרים יחד תמיכה אחידה. מזרנים אלו הינם ללא קפיצים ולכן מורכבים משכבות של פולימרים בשילוב לטקס ליצירת תחושת נוחות וחוויית שנה בלתי מתפשרת.
  • מזרן משולב עם קפיצים – האפשרות הפופולרית הנוספת היא שילוב של שכבת לטקס (נקרא גם פילוטופ על שם שכבת הלטקס העליונה במזרן). מזרנים מסוג זה יהיה מורכבים מקפיצים ושכבה עליונה של לטקס עם עובי משתנה בהתאם לרמת הנוחות ואיכות המזרן שהלקוח מחפש. שחלק הלטקס עבה יותר כך גם מחיר המזרן יהיה יקר יותר. במזרנים משולבי קפיצים יש שני סוגים בדרך כלל: בעלי קפיצים מבודדים או בעלי קפיצים השזורים ביניהם.

היתרונות המהותיים של מזרנים אלו:

  • נוחות – מזרני לטקס משלבים בין תמיכה יציבה של מזרן קשיח לבין הנוחות המירבית שמספקים לנו מזרני ויסקו, כך שמדובר בנוסחה נהדרת המספקת לנו מקסימום נוחות לחוויית שינה נהדרת.
  • גמישות – גמישות החומר והמזרן מאפשרים לייצר את המזרן במגוון סגנונות ואפשרויות מילוי ועובי. על כן תוכלו לרכוש את המזרן המתאים לכם ביותר הן מבחינת הנוחות והן מבחינה תקציבית.
  • תמיכה יציבה – אחד היתרונות המשמעותיים של מזרני לטקס היא כמובן נושא התמיכה. האופי הקשיח של המזרן מעניק תמיכה מלאה ואיכותית. זו אחת הסיבות העיקריות לכך שמומחים רבים ממליצים על מזרנים אלו לשינה בריאה, נוחה וטובה יותר.
  • חסינות טבעית לבקטריות – התכונות הטבעיות המאפיינות את חומר הגלם הנהדר הזו תורמות למניעת הצטברות של בקטריות וחיידקים שונים ומשפרת את החסינות בפני איומים מסוג זה.

מחפשים את המזרן האולטימטיבי לחדר השינה שלכם? מזרני לטקס הינם ללא ספק האפשרות הטובה ביותר עבורכם.

מזרן

פרסום:
הירשם כמנוי
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments