גדרות במבוק- למה הן הבחירה הטובה ביותר לגינה שלכם?

אם אתם מחפשים את הגדר המושלמת לגינה שלכם, גדרות במבוק הן ללא ספק הבחירה הטובה ביותר. המגמה הירוקה שהתפשטה בשנים האחרונות בעולם הביא את עולם אדריכלות הנוף ועיצוב החוץ להתמקד במוצרים שונים שמצד אחד טבעיים ואקולוגיים ומצד שני, עמידים, איכותיים ומציעים דקורטיביות ומראה מעוצב ויוקרתי

העובדה שהבקבוק עמיד בפני תנאי מזג האוויר השונים, המחיר הזול שלו, והגמישות הרבה, הופכים אותו לחומר גלם פופולארי ביותר המשמש במגוון רחב של תעשיות.

במאמר הבא תקבלו את כל המידע אודות איזה במבוק מומלץ לגדרות ומה צריך לבדוק לפני שרוכשים גדר במבוק, כמה זה יעלה לכם ואיזה סוגי גדרות ניתן למצוא.

הפתרון הטבעי ביותר לגינה שלכם

גדר במבוק מתאימה מאוד לכל אדם שמעוניין ליצור סביבה טבעית במראה מזמין וחם. היתרונות של הגדרות הללו רבים ומגוונים ולא פעם ניתן למצוא מעצבי חוץ וכן אדריכלי חוץ אשר בוחרים להשתמש דווקא בבמבוק בעיצוב גינות.

פרסום:

הבמבוק הוא חומר עמיד וחזק, אשר שימש את בני האדם במשך מאות שנים כחומר גלם לבנייה. בעבר השתמשו בבמבוק לצורך בניית סככות, בתים, כלי אוכל. גדרות ועוד. גם כיום גדרות במבוק הן פתרון נפלא לכל גינה והן יכולות להשתלב בה בצורה נהדרת. הן יעניקו לכם אופציה איכותית ובד בבד זולה במידה ותבחרו בהן לגינה שלכם.

סוגים של גדרות במבוק

גדרות במבוק מיוצרים מזני במבוק שונים שמצויים בטבע. כיום ניתן למצוא יותר מ1000 שנים של צמחי במבוק בכל רחבי העולם. תעשייה הבמבוק העולמית מייצרת את הבמבוק עבור מטרות שונות לתעשייה וגם בענף עיצוב הנוף והגינון ניתן למצוא במבוק שמיוצר בכמה אופנים ובהתאם לכך ניתן למצוא סוגים שונים של גדרות במבוק:

גדרות העשויות מקני במבוק מושחל- מדובר על גדרות שמשלבות בהן מוטות במבוק שמאוחדים יחדיו על ידי חוט ברזל שמושחל ביניהם. אלו הגדרות הנפוצים ביותר בתעשייה העולמית.

גדר העשויה מקנים של במבוק שזור- מדובר על גדר שתהיה עשויה לרוב מבמבוק דק. דרך הקנים הללו לא ניתן להשחיל חוט ברזל ועל כן עוטפים בשזירה את חוט הברזל בין הקנים של הבמבוק ומאחדים את כל הקנים יחד.

גדר העשויה ממוטות במבוק- בגדר זה יש מוטות במבוק בודדים שהם משמשים לצורך בניית שלד או תשתית לריהוט, סככות וגדרות. הם מגיעים בקוטר משתנה, כאשר יש מוטות שמגיעים גם לאורך של 6 מטרים ויותר.

צבעי גדרות במבוק

צבעי גדרות הבמבוק ישתנו בהתאם לזן הבמבוק שממנו תהיה עשויה הגדר ודרכי העיבוד שלו בתעשייה. ישנם דגמים נפוצים יותר בישראל וישנם כאלה שפחות נפוצים:

הבמבוק הצהוב שהוא הנפוץ ביותר עבר טיפול בחומצה בורית או מי חמצן והוא עמיד מאוד בפני תנאי מזג האוויר, טחב, חלודה, מזיקים, חרקים ועוד.

במבוק ירוק הוא במבוק אשר ייבשו בהליך טבעי כאשר בתום תהליך הייבוש הוא עובר עיבוד ברכיבים כימיים. הוא עמיד בפני תנאי מזג האוויר, מזיקים וחרקים.

במבוק חום הוא במבוק אשר עובר תהליך של צריבה באש גלויה או בתנורים והוא מקבל גוון חום עם כתמים שחורים.

במבוק שחור הוא במבוק טבעי שעובר תהליך כימי לשימור הצבע שלו או במבוק זהוב שעבר השחרה בדומה לבמבוק החום ובד בבד שילבו גם הליכים כימיים לצורך שימור שלו.

במבוק צבעוני הוא במבוק שנצבע בצבעים מגוונים כגון: אדום, כחול, מהגוני, חום ועוד.

איך מתקינים גדרות במבוק?

גדר במבוק חייבת תמיכה ועל כן, יש להעניק תמיכה לתשתית הקיימת ויצור קונסטרוקציה חזקה בכדי שהגדר המדוברת תהיה עמידה. כדאי מאוד למתוח את גדר הבמבוק וזאת בכדי שלא ייווצרו בה גלים, אך יש לוודא כי המתיחה מבוצעת בצורה ובמידה נכונה על מנת שלא יופעל יותר מדי לחץ במתיחה על הגדר, דבר שעלול לגרום לשבירה ולתלישה מחוט הברזל אשר מושל בה.

אם אין לכם קונסטרוקציה להתקין עליה את הגדר, אתם חייבים לבנות אחת באמצעות מוטות ברזל, עץ או במבוק עבה

גדר במבוק יכולה לשדרג לחלוטין את הנראות של הגינה או החצר שלכם ומעבר לכך, יש לה מגוון רחב של יתרונות שהופכים אותה לפופולארית ביותר. לכן, אם אתם מעוניינים לרכוש גדר שכזאת, חשוב שתבחרו בחברה הטובה ביותר בתחום זה.

פרסום:
הירשם כמנוי
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments