מדוע אנחנו צריכים ביטוחים? על חשיבות וסוגי הביטוחים

אתם ודאי מוצאים את עצמכם שומעים לא אחת סיפורים על חשיבותם של ביטוחים ועל היכולת שלהם להגן עליכם מפני מצבים שונים אשר עלולים לפגוע בכם.
אבל, יכול להיות שלמרות כל הסיפורים והמידע שאתם סופגים, אתם עדיין לא מצליחים להגיע להבנה עמוקה, איך הביטוחים יכולים לשרת אתכם באמת ואיך בכלל אתם אמורים לדעת אלו מהביטוחים חשובים בעבורכם ועל אלו כדאי לכם לוותר.
אז קיימת חשיבות גבוהה שתדעו כי ביטוחים נמצאים איתנו כבר מאות שנים – ובמהלך השנים הם הצילו חיים או לחילופין שיפרו משמעותית את איכות החיים של מיליוני אנשים ברחבי העולם.
ומכיוון שהחיים לא צפויים גם אתם יכולים למצוא את עצמכם ביום מהימים תלויים במידה רבה בפיצויים אותם תוכלו לקבל מהביטוחים.
מהסיבה הזאת, ההמלצה החד משמעית היא לא לוותר על ביטוחים, מה שכן חשוב, זה לאסוף מידע על כל סוגי הביטוחים הקיימים, על הכיסויים אותם הם מציעים ועל השאלה אם הם אכן מותאמים בעבורכם.
בכדי להקל עליכם על קבלת ההחלטות, להלן מספר סוגי ביטוחים שאתם צריכים להכיר:

ביטוחים אשר בכוחם לשמור עליכם ועל אחרים

בעולם הביטוחים ניתן למצוא את קטגוריית ביטוחי החבויות – בקטגוריה זו ניתן למצוא את כל הכיסויים אשר ייעודם להגן על המבוטח מפני נזקים אשר הוא עלול לגרום לצד שלישי בין הביטוחים המשתייכים לקטגוריה זו ניתן למצוא: ביטוח צד ג’, ביטוח אחריות מקצועית, ביטוח אחריות דירקטורים ועוד..
קטגוריה נוספת היא ביטוחי רכוש אשר ייעודם להגן עליכם מפני נזקים שונים אשר עלולים להיגרם לרכוש שבבעלותכם ובין היתר: ביטוח דירה, ביטוח העסק, ביטוח רכב, ביטוח מטענים בהובלה ימית ועוד..

ביטוח חיים

ביטוח חיים הוא ביטוח אשר מיועד בעיקר לבני המשפחה של המבוטח ולא למבוטח עצמו. ביטוח זה מבטיח למעשה שבמידה והמבוטח ימצא את מותו בטרם עת, מבני המשפחה שלו יקבלו הטבה כספית – אשר יכולה להיות הטבה חד פעמית או להגיע בצורה של קצבה חודשית.
בחלק מהמקרים, ביטוח חיים כולל בין היתר גם כיסוי מפני מקרה של פציעה או פגיעה בגוף.

ביטוחים פנסיוניים

החל משנת 2008 חל שינוי בעולם הביטוחים הפנסיוניים, כאשר מאותה השנה כל מעסיק מחויב להפריש סכומי כסף מסוימים לטובת הביטוח הפנסיוני של העובדים – כאשר, ההשלמה יורדת מהמשכורת של העובדים.
יש לא מעט מוצרים פנסיוניים שונים ולכל אדם יש את האפשרות לבחור את המוצר אשר יתאים לו בצורה המיטבית. לכן, ההמלצה היא להכיר בצורה מעמיקה את כל המוצרים בשוק ולבצע בחירה מושכלת ונבונה.

פרסום:

ביטוחי בריאות

כל אחד מאיתנו חבר בקופת חולים וכחלק מזה, הוא זכאי ללא מעט שירותים רפואיים כמו גם לסיוע בסבסוד של שירותים אחרים.
יחד עם זאת, מי שבודק את הכיסויים המוצעים לו במסגרת אותה החברות, עתיד לגלות שכיסויים אלו אינם מספקים ובמקום הזה, ניתן ורצוי להכניס לתמונה גם ביטוח בריאות פרטי – אשר יכול ספק שורה נוספת של כיסויים נוספים וחשובים.

ביטוחים נוספים

כמובן, שלצד הביטוחים שצוינו יש עוד קשת רחבה של ביטוחים כמו: ביטוח תאונות אישיות, ביטוח נסיעות לחו”ל, ביטוח משכנתא והרשימה עוד ארוכה..
לכל ביטוח יש את יכולות ההגנה שלו מפני מצבים שונים אליהם רובינו חשופים. יחד עם זאת, בכדי לא לשלם כספים מיותרים או לחילופין, לא לגלות בזמן אמת שפוליסות הביטוח שלכם אינן כוללות כיסויים מסוימים, חשוב להיוועץ עם איש מקצוע אשר יוכל לסייע לכם בהרכבת התיק הביטוחי.

פרסום:
הירשם כמנוי
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments