מדוע אתם חייבים לעובר לגלוש על תשתית סיבים אופטיים?

בשנים האחרונות ישראלים רבים גילו את הסיבים האופטיים והם לא מפסיקים לגלוש באינטרנט במהירויות שעד לפני כמה שנים היו דמיוניות. אבל זה לא רק האיכות של המהירות, לתשתית הסיבים האופטיים יש יתרונות רבים. רוצים לדעת למה גם את חייבים אותם בחיים שלכם? הצטרפו אלינו לכתבה הבאה

המהירות שבה ניתן להוריד קבצים 

כולנו היום מורדים ומעלים קבצים באופן קבוע אולם אם עד לפני כמה שנים הדבר היה לוקח שעות, המהירות של הסיבים האופטיים שיתנה את חוקי המשחק. כיום ניתן ליהנות מקצב הורדה של 1000 מגה – מהירות הייתה דמיונית בעבר. ככה שאם אתם מחפשים תשתית אינטרנט אשר מעניקה לכם את האפשרות לעלות את האלבום המשפחתי לענן בקלות או להוריד קבצים של עבודה במהירות – כנראה שגם אתם חייבים לעבור לסיבים.

הטכנולוגיה היציבה שמקנה לכם  שקט נפשי

פרסום:

בשנה האחרונה כולנו גילינו את האופציה לעבוד מבית ולחסוך את הנסיעה הארוכה בפרקים. יחד עם זאת, לא תמיד יש בבית תשתית אינטרנטית אשר תענה על הצרכים של פגישות העובדה בזום, עבודה עם שרתים חיצוניים וגיבוי אוטומטי של מסמכים. לכן רבים מעדיפים לעבור לסיב אופטי אשר יעניק להם אינטרנט יציב ויאפשר להם לעבוד מהבית ולהרגיש במשרד. לפחות בכל מה שקשור לאינטרנט.

קרדיט: UNSPLASH

היכולת לגלוש מכמה מכשירים שונים בו זמנית

בעידן שבו כמה מבני המשפחה מפוזרים ברחבי הבית וצורכים מאותו הספק את האינטרנט שלהם, מחייב תשתית חזקה. לסיבים האופטיים יש את היכולת לעמוד גם בצריכה של לפטופ לעבודה, גם בדרישות של הילדים שמשחקים בטאבלט און ליין וגם כאשר מישהו רואה סדרה בסטרימינג. יתרה מכך, כיום כאשר חלק מהמשחקים והאפליקציות עובדות על מציאות רבודה, חייבים תשתית אינטרנט אשר תיתן עבודה ברמה הכי גבוהה.

האפשרות לשחק ברמות ההכי גבוהות

כל גיימר יודע שכאשר יש דיליי או גליצ’ זה פשוט לא אותו ה- FUN. למעשה, אי שוב סיבה שאחרי שאתם משדרגים את הטלוויזיה והמחשב אתם לא תשדרגו את האינטרנט אשר יתאים לסגנון החיים שלכם ואשר יעמוד בקצב. כך שלא נגזים אם נאמר כי לסיב אופטי יתרונות רבים אבל כנראה שהאפשרות לשחק במשחקים האוהבים עליכם מול חברים מכל רחבי העולם, היא שהופכת אותו למוצר חובה עבור גיימרים אמיתיים. 

ההתאמה לצפייה בסטרימיניג – מכל מכשיר בבית

חברות רבות כיום מספקות שירותי צפייה און ליין או סטרימינג בשפה האנגלית, כאשר הבולטת מכולם היא נטפליקס. יחד עם זאת, כדאי לזכור שקשה מאוד לצפות באופן מהנה אם אין לכם אינטרנט איכותי – כך שהמעבר לסיבים הוא עניין שמתבקש. לכן אם אתם רוצים לשפר את איכות הצפייה שלכם בסדרות ובסרטים שאתם אוהבים, כדאי גם לכם לעבור לאינטרנט אשר מבוסס על סיבים אופטיים.

פרסום:
הירשם כמנוי
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments