איך למתג כנס או תערוכה בצורה נכונה?

מיתוג של כנס או תערוכה היא עבודה אשר דורשת יצירת קונספט ברור ומובן, שמירה שפה עיצובית אחידה בכל האלמנטים והבנה שלעיתים הדברים הקטנים הם אלו שעושים את כל ההבדל בין הצלחה לעוד מאורע. לכן, יצרנו בעבורכם כמה טיפים מקצועיים שיאפשרו לכם למתג את הכנס או הכנס או התערוכה שלכם בצורה קלה – והכל בכתבה הבאה.

צרו אתר אשר ירשים את כולם – כבר מהשנייה הראשונה

כדי למתג את הכנס או התערוכה כבר מההתחלה, חשוב שנקודת הפגש הראשונה עם קהל היעד ייצור תחושה של עוד. לכן צרו אתר או נוכחות בסושיאל מדיה אשר תגרום לאנשים להבין שמדובר באירוע ברמה גבוהה וימתג את הכנס הרבה לפני שהוא מתרחש. הקפידו על העיצוב, התכנים והדוברים – בכדי שהכנס שלכם יהיה ברמה המקצועית הגבוהה ביותר וימותג כהלכה.

הוסיפו דוברים ברמה גבוהה – מהארץ ומחו”ל

פרסום:

כאמור, בחירת הדוברים אשר יהיו בכנס או בתערוכה תשפיע באופן ממשי על הסגנון שלו. לכן בחרו דוברים אשר נחשבים ברי סמכתא בתחומם ואשר יעניקו לכנס הילה של מצוינות – בכדי להגיע למיתוג הנכון כבר מהשנייה הראשונה. שקלו להזמין מרצים מובילים מהעולם, השקיעו בציוד אשר ילווה את המרצים (סאונד איכותי, תאורה מחמיאה, מסכים ענקיים ועוד), כדי שכל המוזמנים שלכם יבינו שהם מגיעים למקום עם מוניטין ללא דופי.

קרדיט: UNSPLASH

המשיכו בתוכנייה איכותית ומעוצבת – ברמה גבוהה

סילבוס ממותג הוא עוד מפתח לכנס ממותג. שימו לב לפיזור של האירועים, השעות שבה כל אירוע מתרחש והרצף של הדוברים – בכדי למתג את העניין כהלכה. אגב, הקפידו שגם התוכנייה (מודפסת או דיגיטלית), תהיה מעוצבת כהלכה ותייצר את הטון אנד סטייל שאותו אתם רוצים להשיג. שימו לב שמדובר באופציה אשר תעניק לכם ולאורחים שלכם הבנה ברורה של מה שעומד להיות בכנס ותצבע אותו בגוונים שמחמיאים לו.

השתמשו בשילוט איכותי – לאורך כל הדרך

חשוב להשתמש בשלטים מעוצבים באותה השפה, הצבעים והפונטים הכל מההזמנה ועד לאישור ההגעה. בעזרת רול אפ לתערוכות ולכנסים, תוכלו לתחום את האזורים השונים באלגנטיות ולספק הספק אינפורמטיבי בצורה קלה, ממותגת ומהנה. שימו לב רק שהלוגו יופיע בכל אזור, שהעיצוב נשאר נאמן לספר המותג ושהחומרים שאתם משתמשים לרול אפים, לחיצי ההכוונה ולשילוט בתוך הכנס יהיו עשויים מחומרים איכותיים שמתאימים לאווירה.

אל תשכחו להיפרד כהלכה – עם מתנה ממותגת

מתנות ממותגות הן עוד דרך למתג את הכנס או את התערוכה בצורה שתחמיא לכם וגם תשדר משהו למי שמגיע. אם הכנס עוסק במשהו מקצועי וטכנולוגי, הרי שגם המתנות אשר האורחים יקבלו בסופו צריכות להיות מאותו העולם. במידה והתערכה היא יותר אומנותית או בוטנית לדוגמא, הרי שמתנה אשר משלבת את תחום הצמחים והטבע, תעזור לכם לסגור את הפינה בצורה מופלאה. 

פרסום:
הירשם כמנוי
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments