מה עושים בכדי להזניק את העסק קדימה – כנס מקצועי בחסות בנק מרכנתיל דיסקונט

הכנס התקיים בהנחיית ארגון ביזקו, ובהשתתפות מנכ”ל איי טי אן ישראל

בשנים האחרונות בנק מרכנתיל דיסקונט עושה הכל בכדי לטפח צמיחה עסקית יציבה בקרב לקוחות הבנק, הבנק עושה זאת במספר ערוצים שונים ובעיקר באמצעות כנסים ומפגשים שבו הבנק יוצר שיתופי פעולה וחשיפה לחדשנות טכנולוגית עסקית בקרב הלקוחות העסקיים של הבנק. את הכנס פתח מנהל סניף ת”א כשהוא דיבר בהרחבה על החשיבות בתכנון פיננסי אסטרטגי מדויק. אחד ממוקדי הכוח של יזמים זה היכולת לעשות תכנון פיננסי אסטרטגי מדויק וליישם את זה, מומחים ויועצים בעלי שם מדגישים שוב ושוב את חשיבותו של ניהול תקציב יעיל, ואסטרטגיות השקעה מחושבת ומותאמת. המשתתפים בכנס קיבלו תובנות חשובות לגבי אופטימיזציה של המשאבים הפיננסיים שלהם כדי להניע צמיחה ברת קיימא וחוסן מול תקופה של אי ודאויות כלכליות.

כאמור, את הכנס הנחו נציגי ארגון ביזקו חממה עסקית לבעלי עסקים, ונציגת הארגון העבירה הרצאה מרתקת על ההתפתחות המהירה של הטכנולוגיה שמאפשרת כוח מניע חזק מאוד בעולם העסקים. קיימת היום חשיבות ממדרגה ראשונה לדעת לעשות שימוש בדיגיטל, וזאת בכדי שעסקים יישארו תחרותיים. משתתפי הכנס קיבלו סקירה על טכנולוגיות חדשניות, אסטרטגיות שיווק דיגיטליות, וכלים שיכולים לשפר את היעילות התפעולית ומעורבות הלקוחות.

החלק המרתק של הערב היה אורח הכבוד מנכ”ל חברת ATN Israel מר עובדיה טופורוביץ שדיבר על החשיבות לתרגל יכולות התמודדות מול מטלות קשיים ונפילות, במורכבות של ימינו יזמים חייבים לפתח חוסן מנטלי בכדי לצאת לשוק ולהתמודד בים הסוער כעצמאיים ולא כשכירים. עובדיה טופורוביץ שיתף מספר טיפים שעזרו לו בשנים של הקמת וביסוס חברת ATN Israel לתרגל חוזקות ועוצמות ויכולת שרידה בעת משברים ולחצים. טופורוביץ סיפר גם את סיפור הקמתה של חברת ATN Israel והמעבר מעולם הנדל”ן לעולם ההייטק והטכנולוגיה.

פרסום:

נציגים נוספים מטעם הבנק השתתפו בכנס, כשהדגש של הבנק היה המחויבות של הבנק לתמוך בצמיחה עסקית של לקוחותיו על ידי מתן מידע על מגוון מוצרים ושירותים פיננסיים. לבעלי עסקים הייתה הזדמנות ליצור קשר ישיר עם נציגי הבנק, ולבחון פתרונות מותאמים כמו הלוואות, קווי אשראי וחשבונות עסקיים מיוחדים. לשוחח עם נציגי ביזקו על התמיכה של הארגון ליזמים ובעלי עסקים. עובדיה טופורוביץ נשאר במקום הרבה מעבר למתוכנן בכדי לענות על שאלות של משתתפים במגוון תחומים בעולם היזמות והעסקים.

המסר החשוב ביותר שהמפגש הותיר בי, שלא להתעצל וכאשר יש כנס מקצועי בהשתתפות מרצים בעלי ניסיון, זה תמיד יתרום לנו ידע וכלים לצמיחה האישית והעסקית שלנו, קיבלנו במפגש עדכונים וידע על פלטפורמות עדכניות הדרושים לנו כדי לנווט אתגרים והזדמנויות שעומדות בפנינו. איך משתמשים נכון ברשתות החברתיות, ומה באמת מאפשר ליזם להתמודד ולפרוץ את תקרת הזכוכית שבדרך כלל חוסמת אותנו.

פרסום:
הירשם כמנוי
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments