מידע מקיף לאדם סיעודי

כאשר אדם חלילה הופך לסיעודי, כל חייו משתנים. לפתע הוא זקוק לעזרה, לעתים גם בפעולות היום יומיות הפשוטות ביותר. כדי לקבל סיוע מבלי שיעלה צורך בקרובי משפחה, אדם רוכש במהלך חייו ביטוח סיעודי המבטיח שבמידה ויעלה צורך, הוא יקבל גמלת סיעוד העונה על הצרכים שלו. אדם מוכר כסיעודי אם אינו מסוגל לבצע באופן עצמאי פעולות יום יומיות כמו אכילה ושתייה, ניידות, רחצה, קימה ושכיבה, הלבשה ושליטה על הסוגרים. בנוסף, גם אדם תשוש נפש או הסובל מאלצהיימר ודמנציה, יהיה מוגדר כסיעודי.

לכל חברת ביטוח פוליסות שונות בעלות סעיפים ייחודיים ואותיות קטנות שחייבים לקחת בחשבון. לכן, חשוב מאין כמוהו לעבור היטב על תנאי הפוליסות המוצעות, להבין לעומק את הקריטריונים והדרישות להכרת המבוטח כסיעודי ומהם הפיצויים. 

הכל על גמלת סיעוד

לאורך החיים האזרח פשוט משלם ממיטב כספו לחברות הביטוח במטרה להבטיח קבלת גמלת סיעוד במקרה ועולה בה צורך, ללא כל בעיות וסימני שאלה. הבעיה היא שבפועל המצב שונה. בשנים האחרונות עלה כי לא רק שחברות הביטוח נמנעות לשלם את הסכומים שמגיעים למבוטחים על פי החוק, אלא שהן מקשות על המבוטחים בתקווה שירימו ידיים ויוותרו על הזכויות שמגיעות להם.

אז איך אפשר להתמודד עם הסיטואציה? להיעזר בחברה מקצועית המתמחה בייצוג מבוטחים ומיצוי זכויותיהם במלואן. כעת, נבין כיצד למצוא את החברה הטובה ביותר:

פרסום:
  • הכל מתחיל בסקר שוק – כמו כל מוצר או שירות אחר שאתם צורכים, על אחת כמה וכמה כשמדובר בייעוץ מקצועי וייצוג מול הבירוקרטיה הקשוחה, סקר שוק הוא קריטי. התחילו את החיפוש בסביבתכם כדי למנוע נסיעות ארוכות, בקרב גורמים המתמחים בייצוג מבוטחים סיעודיים.
  • וכמובן, המלצות – אי אפשר לבחור גורם מקצועי מבלי לוודא שהוא עונה על כל הצרכים שלכם. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא לחפש אחר המלצות של לקוחות מהעבר. למרבה המזל, האינטרנט מלא בהן כך שבתוך דקות קצרות, כבר תוכלו לגבש דעה מוצקה המבוססת על מקורות אמינים ואמיתיים.
  • כימיה – אתם צריכים להרגיש שיש לכם על מי לסמוך. זו יכולה להיות החברה הטובה ביותר בעולם עם שפע של המלצות, אבל אם אתם לא מרגישים בנוח מול הנציג או הנציגה שמלווים אתכם ולא מרגישים שאתם יכולים לשתף בכל הניירת והמידע הנדרש, הדבר עלול לפגוע בסיכוי שלכם לקבל גמלת סיעוד ואולי עדיף להמשיך לחפש.

הדבר החשוב ביותר הוא לא להרים ידיים

אין ספק, מדובר בצעד לא קל הכרוך בהתמודדות עם המון בירוקרטיה וסימני שאלה, אך עם ייצוג אמין ומקצועי תוכלו להיות רגועים. תכירו את נתן סיעוד חברה בעלת ותק וניסיון רב שנים, אשר ייצגה בהצלחה לקוחות רבים אל מול חברות הביטוח. גמלת סיעוד היא זכות שעליה אין לוותר, וזה הרגע שלכם להצטרף לשורת הלקוחות המרוצים שנהנים מאיכות חיים גבוהה.  

פרסום:
הירשם כמנוי
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments