טעויות נפוצות שעושים נפגעי תאונות דרכים

מאת: עו”ד יובל וסרברגר בר

תאונת דרכים הינה סיטואציה מלחיצה למדי, גם כשהיא מתרחשת למישהו אחר. על אחת כמה וכמה שהסיטואציה הזו מלחיצה כשאתה חלק אינטגרלי ממנה – אתם לא בטוחים אם נפגעתם, עד כמה נפגעתם, מה אתם אמורים לעשות עכשיו?

גם אם ידעתם לפני קרות התאונה לדקלם, מתוך שנת הלילה שלכם, את כל רשימת הדברים שאתם אמורים לעשות, סביר מאד להניח, כי בעת קרות התאונה פרחו כל הדברים מראשכם.

אתם מופתעים, מבולבלים, ובאופן טבעי – גם עלולים לעשות טעויות.

פרסום:

בואו נחלק את הטעויות הנפוצות לשני סוגים – הטעויות שאתם עלולים לעשות מיד לאחר קרות תאונת הדרכים והטעויות שאתם עלולים לעשות מאוחר יותר, לאחר שההתרגשות והלחץ שחשתם מעצם קרות תאונת הדרכים שככו מעט.

טעויות שעושים נפגעים מיד לאחר תאונות דרכים

הטעות הנפוצה ביותר אותה עושים מרבית האנשים מיד לאחר תאונות דרכים, היא לא לתעד.

הלחץ מובן, אבל חשוב, מרגע קרות תאונת הדרכים, לנסות ולתעד כמה שיותר: למצוא עדים לתאונה ולקחת מהם פרטים, לצלם את מקום התאונה, לצלם את מצב הרכבים (שלכם והרכב השני, במידה והמדובר בתאונה בין רכבים), ובכלל – לאסוף כמה שיותר מידע.

טעות נפוצה אחרת היא לא לפנות למשטרה. גם כאן, פניה למשטרה מספקת לכם סוג של תיעוד רשמי-חוקי, שבו ניתן להשתמש בהמשך.

דאגו לקבל טיפול רפואי במקום התאונה או מיד לאחריה, וכמובן, יידעו את המטפלים בכם כי הכאבים שאתם חשים הינם תוצאה של התאונה. גם פה – המדובר בתיעוד משמעותי ויקר ערך, במיוחד, אם חס וחלילה, מצבכם מחמיר.

טעויות שעלולים לעשות נפגעים בחלוף זמן מקרות תאונות דרכים

כאן, הטעות הגדולה ביותר שלכם עלולה להיות לחשוב שתצליחו להסתדר בכוחות עצמכם, ללא ייעוץ וליווי של עורך דין תאונות דרכים, אלא רק באמצעות הידע העומד לרשותכם (ועם ליווי חובבני של בני משפחה, חברים ומכרים, שכבודם, אמנם, במקומו מונח, אבל הם אינם עורכי דין).

חשוב לזכור, עניין הוכחת נזקים שנגרמו בשל תאונת דרכים שעברתם עלול להתגלות כבעייתי, מאחר ובצד השני עומדים עורכי הדין הממולחים של חברות הביטוח, שבאופן הגיוני לגמרי, לא תשמחנה לשלם!

עורך דין יובל וסרברגר בר בעל משרד העוסק בנזקי גוף www.yvb-lawyer.co.il

המידע אינו מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לייעוץ משפטי.

פרסום:
הירשם כמנוי
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments