מוכרים או קונים רכב? את מחירון לוי יצחק אתם חייבים להכיר

מעוניינים להתחדש ברכב חדש בקרוב? רוצים למכור את הרכב שלכם? הכירו את המחירון המוביל כיום בשוק להערכת שווי רכב. איזה שירות הוא בדיוק מציע לכם, מהם היתרונות שלו ולמה כדאי לכם להציץ בו לפני שאתם מוכרים רכב או קונים אחד חדש? כל המידע החשוב בכתבה הזאת.

הכירו את מחירון לוי יצחק

מחירון לוי יצחק הוא מחירון ותיק שקיים למשך שנים בשוק להערכת שווי רכב. באמצעות המחירון של לוי יצחק תוכלו לקבל הערכה מקצועית ומדויקת על השווי של הרכב שלכם, או של הרכב שאותו אתם מעוניינים לרכוש. הסטטיסטיקה לא משקרת והנתונים מראים שהוא המחירון המוביל כיום בכל הקשור לעסקאות רכב במגוון רחב של סוגים. מחירון לוי יצחק הוא כמעט אוטוריטה בתחום, ולא מעט צרכנים נכנסים אליו כדי לקבל הערכת מחיר מבוססת ורשמית. כיום הקבוצה מנגישה ללקוחות של את מחירון הרכב בצורה הכי נוחה שיש ובאמצעות אפליקציה לבדיקת מחיר רכב אצלכם בסלולארי.

איך מחושב המחיר במחירון?

המחירון מבוסס על נתונים מהשטח לצד דעת מומחים שיש להם ניסיון בהערכת שווי רכב, ומתבסס בעיקר על שלושה אלמנטים חשובים. הראשון הוא הערכה של שמאים מקצועיים ואמינים שיש להם ניסיון בהערכת שווי רכב בשוק. הפרמטר השני הוא מגרשי טרייד אין שמביאים לידי ביטוי את מחירי העסקאות שמבוצעות בפועל בשטח. הכלי השלישי שבאמצעותו מחשבים את ערך הרכב הוא סוקרים פנימיים של החברה. מדובר בסוקרים שכל תפקידם הוא ליצור קשר עם אנשים שמוכרים רכב ולשאול אותם כמה הרכב עולה ומה המצב שלו. בדומה למגרשי טרייד אין, גם הסוקרים הללו מביאים לידי ביטוי בצורה מוקפדת את מה שקורה באמת בשטח.

מה היתרון של מחירון לוי יצחק?

אחד היתרונות המרכזיים של המחירון הזה בא לידי ביטוי בכך שהוא מכיל מגוון רחב של קטגוריות רכבים. זה לא משנה איזה רכב אתם מעוניינים לרכוש או למכור, סביר להניח שתמצאו אותו במחירון הזה. נוסף על כך, המחירון של לוי יצחק מבוסס ברובו על דעת של מומחים. לכן, כשאתם מחשבים ערך של רכב אתם יכולים להיות בטוחים שהמחירון של לוי יצחק מייצג את הערך האמין ביותר בשוק ביחס לכל המחירונים האחרים.

פרסום:

יתרון נוסף של מחירון לוי יצחק בא לידי ביטוי בכך שהוא מתייחס לכלל הפרמטרים שמשפיעים על הערך של הרכב. בין השאר אנחנו מדברים על פרמטרים כמו יצרן הרכב, הדגם שלו, דגם המשנה, שנת הייצור, קוד הדגם, התוספות, רמת הבטיחות, מבחני ריסוק, הספק, כושר התאוצה, תצרוכת הדלק לגודל תא המטען, ועוד פרמטרים חשובים שעשויים להשפיע על ערכו.

נוסף על כך, המחירון הזה מיוחד מבחינת עומק המידע שהוא מציע ללקוחות. במחירון הזה תוכלו למצוא טבלאות שמציגות מידע ספציפי כמו קילומטרז’ ביחס לשנתון, כמות בעלויות (יד שנייה, יד שלישית וכך הלאה), קבוצת רישוי, גובה אגרת הרישוי, שווי שימוש ברכב צמוד, קבוצת רישוי של רכב פרטי ומסחרי עד 4 טון, תאריך חידוש האגרה ומצב הרכב.

לסיכום

אין ספק שמחירון לוי יצחק הוא מחירון מקצועי מאד שמייצג נאמנה את ערך הרכב שאותו אתם מבקשים לרכוש או למכור. תוכלו להיכנס לאתר הרשמי של המחירון ולחפש רכב לפי התקציב שלכם, ובכך לקבל מושג כללי איפה בכלל להתחיל. וכן, גם אם אתם מתכננים למכור אותו, האתר יסייע לכם להבין מהו המחיר המדויק עבור כך. למחירון יש גם אפליקציה שהופכת את השימוש לנגיש, נוח ויעיל. בהצלחה!

פרסום:
הירשם כמנוי
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments