‏עורך דין לשון הרע – לליווי בתביעות הכי מורכבות שיש

‏למילים שאנחנו אומרים יש המון כוח ויש המון השפעה על הסביבה שלנו ועל החיים שלנו. כלומר, לפעמים מילים יכולות לפגוע ולא רק ברמה האישית אלא גם בכל מה שקשור להתנהלות הכלכלית של אנשים. בשנים האחרונות, אנחנו רואים עלייה משמעותית בכמות הפניות לקבלת ייעוץ מקצועי אצל עורך דין לשון הרע, ‏על מנת לטפל במחלוקות סביב תגובות ברשתות החברתיות או פרסומים באתרי אינטרנט שונים שפוגעים ‏בשמם הטוב של אנשים פרטיים או בעלי עסקים. ‏הליווי המקצועי של עורך דין לשון הרע ‏יכול לעזור לכם להבין האם יש צורך להגיש את התביעה לבית המשפט או שאתם יכולים לפתור את המחלוקת במשא ומתן בין הצדדים השונים. אבל מעבר לכך, זוהי גם הדרך שלכם ‏לשמור על הזכויות שלכם ולדאוג לקבל את הייעוץ המשפטי בצורה דיסקרטית, כדי לקחת את כל ההחלטות הנכונות ביותר לאורך הדרך.

‏למה אתם צריכים עורך דין לשון הרע?

‏עורך דין לשון הרע הוא איש המקצוע אשר יעזור לכם לנהל את התביעה שלכם על בסיס:

  1. ‏בחינה בעין מקצועית משפטית של התוכן. צריך לקרוא את התגובה, הציוץ, או השיחה בקבוצת ה-WhatsApp בשביל להבין האם התוכן המדובר בשיחה חוסה תחת חוק לשון הרע ופוגע בשם הטוב שלכם. לכן, אתם רוצים להגיע לפגישה עם עורך דין כאשר יש לכם את צילומי המסך המדוברים ‏ואתם יכולים להסביר מהו הרקע להשתלשלות העניינים בצורה הכי ברורה שיש.
  2. 2.      ‏היכולת לכתוב מכתב התראה לפני נקיטת הליכים. לפעמים, עצם העובדה שאתם שולחים מכתב התראה לפני נקיטת הליכים מאפשרת לכם לקבל את ההתנצלות שמגיע לכם לקבל וככה אתם יכולים לסגור את הליך התביעה מחוץ לכותלי בית המשפט ולקבל פיצוי כמו שמגיע לכם.
  3. 3.      ‏כתיבה משפטית נכונה של כתב התביעה או ההגנה. בהתאם לסיטואציה המשפטית שלכם, עורך דין יכול לנסח את כתב התביעה או ההגנה, להציג את כל הטיעונים הרלוונטים בשפה ברורה, ולעזור ‏לבית המשפט לקבל את ההחלטה הנכונה על בסיס מידע מדויק.

‏טיפול מקצועי נכון בבעיה משפטית עם השפעה ‏על המוניטין שלכם

תביעת לשון הרע היא בדרך כלל תהליך משפטי לא נעים בכלל, אשר דורש מכם להתמודד עם שאלות בנוגע לאופי ההתנהלות של בית העסק שלכם ולרמת מתן השירותים שלכם. יחד עם זאת, אם אתם מצליחים להוכיח שמדובר על טענות לא נכונות אשר פוגות בבית העסק שלכם, אתם יכולים לקבל גם התנצלות פומבית אבל גם סכום כספי כפיצוי על הפגיעה ‏בהכנסות של בית העסק שלכם בעקבות הסיטואציה. ‏בדיוק מהסיבה הזו, חשוב להתכונן וללמוד איך להתמודד עם תביעת לשון הרע, על בסיס ‏הליווי המקצועי של עורך דין מומחה בתחום, אשר עוזר לכם לטפל בתהליך.

פרסום:
פרסום:
הירשם כמנוי
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments