עין קשתות – המקום לצלול בו אל העבר

כולנו זקוקים לחופש אחת לכמה זמן. העניין הוא שלדבר על חופש ולצאת לחופש – הם שני דברים שונים. ביקור בעין קשתות מגלה כי החוויה של תיור במקום בעל היסטוריה נרחבת הינה ייחודית ומרשימה ומלמדת לא פחות ולמעשה הרבה יותר מלימוד תיאורטי.עין קשתות – המקום לצלול בו אל העבר

עין קשתית או אום אל קנטיר – אתר היסטורי שעומד על עתיקותיו של כפר יהודי מהמאה הששית לספירה. ניחוחות המקום והאווירה הייחודית בו – כל אלו הופכים את המקום לחוויה בלתי נשכחת. מעיין הקשתות במקום מעניק חוויית סיור מרתקת וייחודית לאזור, הודות להיותם בעלי ותק של לא פחות מ-1500 שנה. נוף גולני משגע, בית כנסת ומעיין הופכים את המקום ליחיד במינו.

עין קשתות מציע מגוון רחב של אטרקציות במקום האידאליות לחובבי הטבע, ההיסטוריה, התרבויות והסיפורים המרתקים. במקום אפשר להתחבר לעבר שלנו כעם ולא פחות מכך, לשקט של הטבע. חלק מהפעילויות המוצעות בעין קשתות כוללות את הבאות:

  • טיולים העוסקים בחגי ישראל: כחלק מפעילויות חינוכיות הצוות של עין קשתות מציע לציבור להגיע בחגי תשרי וללמוד על ההיסטוריה תוך כדי חוויה: את הסיור מלווים מדריכים וכן נגנים בעלי כלי נגינה עתיקים.
  • מעקב אחר העבר: צוות המקום מציע סיורים מודרכים אודות התגליות הארכיאולוגיות במקום.
  • טיולים מרגשים עם עששיות בערב, מאפשרים להרגיש את המקום בצורה הכי רומנטית ואינטימית שיש. כך תוכלו להכיר את האזור על רבדיו השונים.
  • במקום אפשר לערוך טקסים שונים כמו ברית או בריתה וכן טקסי חתונה ועוד.

למה לטייל בעין קשתות?

הנוחות שהמקום מציע למטיילים הופכת אותו לאטרקציה שאי אפשר לוותר עליה. האזור העתיר צמחיה ירוקה הינו בין המקומות המרהיבים ביותר בארץ וככזה – הוא מעמיד לרשות המשתמשים בו שעות ארוכות של עונג מתמשך.

פרסום:

עין קשתות ממוקם בלב ליבו של הגולן ומכונה גם אום אל קנטיר. בין האטרקציות העצמאיות תוכלו למצוא בו את הבאות:

נחל סמך

נחל סמך מציע אפשרויות טיול בהליכה רגלית. הגשר הסורי המצוי בנחל הוא בין האטרקציות המועדפות על משפחות רבות ובעיקר על ילדים.

מושב נטור

מושב נטור הוא יישוב נפלא הכולל בתוכו מחלבה, סטודיו לאמנויות זכוכית שונות, ספא מפנק בו תוכלו להזמין מראש טיפולים כמו שאתם אוהבים לחופשה אידאלית וכן מתקני קמפינג לאלו האוהבים לחוש את הטבע מקרוב.

שביל הגולן

שביל הגולן הינו בין המסלולים המרתקים ביותר באזור עין קשתות משום שהוא מציע נופים עוצרי נשימה, כאלה שפשוט קשה להאמין שהם חלק מהארץ שלנו.

בדרך חזור – פארק הירדן

לא רחוק מעין קשתות תוכלו לבקר גם בפארק הירדן המציע מגוון רחב של הזדמנויות טיול וקמפינג לאוהבי הטבע. פארק הירדן כולל בתוכו אתרי קמפינג וכן מגוון רחב של נקודות עצירה בהן ניתן ללון, לטייל ולרחוץ בנהר עצמו.

פרסום:
הירשם כמנוי
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments