פרויקט ח-500 חולון – אופטימל אינווסט מציעה הזדמנויות השקעה יוצאות דופן

פרויקט ח 500 חולון מאפשר למשקיעים רבים לרכוש קרקע להשקעה בחולון. הפרויקט הגדול צפוי לכלול מאות אלפי מ”ר של שטחי תעסוקה חדשים, מה שמושך משקיעים רבים מכל רחבי ישראל. אופטימל אינווסט מסייעת ללקוחות רבים בהליך רכישת קרקעות להשקעה.

השקעה בקרקע שונה בתכלית מהשקעה בנכס קיים. השקעה בקרקע מגלמת פוטנציאל רווח שעדיין לא מומש, בעוד נכס קיים מבטיח למשקיעים בו רווח שוטף וקבוע מהשכרתו. הסיכון ברכישת נכס קיים נמוך בעשרות אחוזים, אך גם הרווח הצפוי בהתאם. נכון לשנת 2022, כלל משקיעי הדירות בישראל נהנים מאחוזי תשואה נמוכים במיוחד – בין 2.2% באזורי המרכז ל 4.7% באזורי פריפריה. אחוזי התשואה הנמוכים הללו גורמים למשקיעים רבים בישראל לחפש חלופות, כאשר אחת החלופות המרכזיות היא רכישת קרקע בפרויקט ח-500 חולון.

תוכנית חולון ח-500 מיועדת להגדיל את איכות החיים בעיר חולון, כחלק מתהליך התפתחות וצמיחה נדל”נית ברוחה המבורכת שמתרחשת בעיר. התוכנית האמיצה זו, הנמשכת על פני שטח של למעלה מ-4,000 דונם, מתוכננת לקום בקרבת שכונת חולון ח-300 החדשה. שטח התוכנית כולל אזורי פיתוח עירוניים, בניית יחידות דיור, מתחמים ציבוריים כגון בתי ספר, אזורי ספורט, פארקים, מרכזי מסחר, תעסוקה ועוד. כל אלה מתוכננים להפוך את השכונה החדשה לאחת השכונות הנחשקות ביותר באזור המרכז.

פרויקט ח-500 בחולון שואף ללכת בדרך דומה לפרויקטים מוצלחים אחרים בארץ, כמו פרויקט פי גלילות שהוקם בצפון והביא עמו פיתוח וצמיחה לאזור. פרויקט פי גלילות כלל בנייה של שכונת מגורים חדשה עם דגש על איכות הסביבה והמרחבים הציבוריים, בדומה לחזון של פרויקט ח-500 בחולון. שילוב של תכנון אורבני מושכל עם חדשנות טכנולוגית הוכיח את עצמו בפרויקטים כמו פי גלילות, ולכן נראה שהוא מתכון מבטיח גם עבור ח-500.

פרסום:

מדוע פרויקט חולון ח-500 הוא פרויקט אטרקטיבי?

פרויקט חולון ח-500 הוא תוכנית ייחודית הכוללת את חלקת הקרקע האחרונה והגדולה ביותר בעיר חולון. התוכנית כוללת מגורים, אזורי תעסוקה, מבנים ציבוריים, שטחים פתוחים ושטחי מסחר. על מנת לקבל מידע נוסף ולקבל הבהרות בנושא השקעה בפרויקט חולון ח-500, אנו ממליצים ליצור קשר עם אופטימל אינווסט שלקחה את הפרוייקט הזה ועושים את זה ברמה הכי טובה שיש!

התוכנית מגובלת עם פארק חולות ומתכננת לבנות פארק נוסף בעתיד לרווחת התושבים בעיר, והיא מגובלת גם עם שכונת קריית אילון בצפון, עם ראשון לציון בדרום, עם בת ים במערב ועם כביש 4 במזרח.

התוכנית חולון ח-500 במתכננת לכלול קרקעות למכירה , יחידות דיור מודרניות מול יחידות דיור בנייה גבוהה, שטחי מסחר ו-1,000 דונם של שטח ציבורי פתוח, שבתוכם 600 דונם מוקדשים לבניית פארק חולות.

האזורים הללו יהיו בעלי אופי טבעי וירוק כדי לשמור על סביבה אורבנית ירוקה ולשפר את איכות החיים של התושבים. תפקידה של אופטימל אינווסט הוא להכוון את מסלול פרויקט ח-500 חולון ולספק מומחיות וניסיון כדי להבטיח את ביצוע הפרויקט בצורה יעילה.

האם למשקיעים ולעיריית חולון ביחד בפרויקט ח – 500?

עיריית חולון והמשקיעים יש להם אינטרסים משותפים בפרויקט ח-500. התכנון הייחודי שמשלב סטנדרטים ירוקים הוא מה שהופך את שכונת חולון ח-500 למיוחדת במינה במרכז הארץ. המיקום המבוקש קרוב לכביש 4 ולצירי תנועה מרכזיים, מה שמאפשר גישה נוחה לכל חלקי הארץ והקירבה הגדולה לתל אביב משמעותית. יש לבדוק את תכנית העירייה לפני השקעה על מנת לבחון את האילוצים שעשויים להשפיע על התכנית ולמנוע הפרעות בתהליך ההשקעה. עלות הקרקע היא מדד לייעודה וסוגה. תמחור גבוה של היחידה מעיד על סיכוי גבוה יותר להשקעה מוצלחת מאשר תמחור נמוך.  המיקום של הקרקע והתנאים המקיפים הם גורמים חשובים. חולון ח-500 הוא פרויקט שממוקם בעיר מרכזית הנמצאת בתהליכי פיתוח רבים וקרובה לכבישים ראשיים ולמערכת התחבורה, ולכן היא מובילה באטרקטיביות.

עליכם לבדוק מי הבעלים של הקרקע

האם היא בבעלות פרטית, רשות העירייה, מנהל מקרקעי ישראל או חברת השקעות?

עליכם לבדוק האם יש לכם שותפים בקרקע ולמי הם. חשוב לוודא מראש את תנאי השותפות ולהסתייע בעורך דין מנוסה.

כמובן, עוד עיקרון חשוב הוא לבקר באזור ולראות בעיניים משהו מהקרקע ומהתוכניות הקיימות. רק לאחר ביקור בשטח תוכלו להבין את הפוטנציאל והאפשרויות האמיתיות.

כאשר מתכננים לרכוש קרקע בפרויקט חולון ח-500, יש לקחת בחשבון שמדובר בהשקעה לטווח ארוך. יש להתייעץ עם מומחים בתחום ולהקפיד על ערך מוסף כמו תשלום מיסים, עמלות והוצאות נוספות הקשורות לתהליך ההשקעה הראשוני. אופטימל אינווסט יכולה לספק מידע וייעוץ בנושא.

בראש ובראשונה, פרויקט ח-500 מדגיש את החשיבות של תשוקה ומסירות. צוות הפרויקט מורכב מאנשים בעלי תשוקה עמוקה לפיתוח עירוני ומונעים על ידי אהבה אמיתית לעבודתם. אופטימל אינווסט מספקת צוות מקצועי ומסור לפרויקט.

עיקרון נוסף המנחה את פרויקט ח-500 בחולון הוא חדשנות. הפרויקט נועד לפרוץ גבולות, בחיפוש אחר פתרונות חדשניים לאתגרים עירוניים. על ידי אימוץ טכנולוגיות חדשות, פרקטיקות בר קיימא ועיצוב חדשני, פרויקט ח-500 שואף ליצור סביבה עירונית מודרנית וחושבת קדימה העונה על הצרכים של הדורות הבאים.

שיתוף פעולה הוא גם עיקרון מפתח המניע את הפרויקט. מתוך הכרה בערך של נקודות מבט ומומחיות מגוונות, פרויקט ח-500 מפגיש צוות רב תחומי של אנשי מקצוע, כולל אדריכלים, מתכנני ערים, מהנדסים ומומחי סביבה. גישה שיתופית זו מבטיחה שהפרויקט ייהנה ממגוון רחב של תובנות ורעיונות, וכתוצאה מכך תוכנית פיתוח מעוגלת ומקיפה.

‘הדרך היחידה לעשות עבודה נהדרת היא לאהוב את מה שאתה עושה’ – סטיב ג’ובס: פרויקט המנחים את העקרונות ח-500

בראש ובראשונה, פרויקט ח-500 מדגיש את החשיבות של תשוקה ומסירות. צוות הפרויקט מורכב מאנשים בעלי תשוקה עמוקה לפיתוח עירוני ומונעים על ידי אהבה אמיתית לעבודתם. התשוקה הזו מזינה את המחויבות שלהם ליצור פרויקט שחורג מהציפיות הרגילות ומספק תוצאות יוצאות דופן.

פרסום:
הירשם כמנוי
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments