תל אביב צומחת לגובה – סקירת המגדלים החדשים בסביבה

בעשור האחרון בתל אביב וסביבתה צומחים מגדלים לגבהים מרשימים, לרבות מגוון מגדלי מגורים ומשרדים המעצבים את קו האופק של המרכז. מגדלים אלו מציגים רף עיצוב ובניה גבוה במיוחד והם מספקים רמת חיים וסביבות עבודה שלא נופלים מאלו של ארה”ב ואירופה.

סקירת מאפייני מגדלים בתל אביב וסביבתה

מגדלים בתל אביב מציבים רמה אחרת לגמרי של בניה, סביבת עבודה ומגורים. הם מספקים לבעליהם מפרט טכני עשיר במיוחד, לובי מעוצב למשעי, מעליות מתקדמות ומהירות, מועדונים לדיירים ועוד. מגדלים אלו ניצבים באזורים שונים של העיר מדרומה למרכזה ועד לצפונה, וכן בערי הלוויין הצמודות אליה כמו בני ברק, רמת גן ופתח תקווה. סטנדרט הבניה הגבוה שהם מספקים הופכים אותם ליעדי השקעה מבוקשים במיוחד.

לעיתים מגדלים אלו יכולים להיות ממוקמים ליד המקומות הכי מרכזיים, מבלי ששאון העיר יחדור אליהם, מה שמעניק חוויית עבודה ומגורים איכותיות ביותר. כל זאת לצד רמת חיים גבוהה במיוחד עם שימוש במפרט וחומרים הכי טובים ומתקדמים בשוק, ועם שילוב של הטכנולוגיות הכי חדישות שיש. מדובר במתחם מגורים או עבודה שמעוצב בקפידה המספק מענה לכל שירות מבוקש על ידי בעלי הנכסים, משירותי ניהול ועד שירותי ניקיון.

מגדל משרדים חדש שכדאי להכיר

מתוך מגוון מגדלים בתל אביב כדאי להכיר את מגדלי המשרדים החדשים רייסדור 1.2 של חברת רייסדור, השוכנים ליד נתיבי איילון בבני ברק ברחוב הלח”י, באזור שקט ופסטורלי ליד פארק הירקון ובסמוך לצירי תנועה מרכזיים. מדובר בצמד מגדלים יוקרתיים וחדישים המספקים מענה שלם לצורכי משרד מודרני, שבחלקם התחתון מוקם מרכז מסחרי יוקרתי. בין היתר במגדלים תמצאו עמדות טעינה חשמליות לרכבים עם חנייה, המבוססת על אפליקציה המאפשרת לשמור מראש חנייה למבקרים במשרד. בנוסף לכך, האפליקציה של משרד חכם שיש במקום מעניקה עוד מגוון שירותים במבנה, כמו הזמנת מעלית, הזמנת ארוחת בוקר וקפה מהקפיטריה, הזמנת שירותי ניקיון, מתן אישור למבקרים ועוד.

פרסום:

בנוסף, במתחם של המגדלים יוקם בית קפה רובוטי ייחודי בישראל, עם מערכת אוטומטית המאפשרת ביצוע פשוט ומהיר של הזמנות. כמו כן, בעלי המשרדים יוכלו לעשות שימוש בעולם קולנוע חדשני ויוקרתי של החברה המאובזר במיטב הטכנולוגיות. המתחם יכול לשמש לצרכים שונים כמו אירועי וערבי חברה או כנסים. כל זאת לצד לובי מפואר, מעליות מהירות ושקטות, חללי עבודה מעוצבים ומתקדמים שכל פרט בהם תוכנן בקפידה, ועוד.

פרסום:
הירשם כמנוי
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments