5 דברים שצריך לעשות לפני הדברת פשפש המיטה

פשפשי המיטה הם אורחים המגיעים אליכם הביתה מבלי שהזמנתם אותם, הם פשוט נצמדים אליכם לבגדים, לתיק או למזוודה מבלי שידעתם ומרגע זה הם מתבייתים על מזרוני המיטה, שקעים, רהיטים ועוד.

הבעיה עם פשפשי המיטה שהם מוצצים דם אדם וגורמים לגרד בלתי פוסק.

בשל כך יש להיפטר מהם כמה שיותר מהר מרגע הגילוי וזו לא משימה קלה, יש מספר פעולות שצריך לבצע לפני הדברת פשפשים. פעולות אלו יעזרו לכם להיפטר מהם לתמיד או עד הפעם הבאה שהם יבואו אתכם הביתה כנוסעים סמויים. ריכזנו עבורכם מספר פעולות שצריך לבצע לפני ביצוע הדברה של פשפש המיטה.

איך מזהים מכת פשפשי מיטה?

את פשפשי המיטה תוכלו לזהות כנקודות שחורות על מזרונים, שקעים וחורים בקיר או ברהיטים. ניתן לזהות גם נקודות דם קטנות על מזרונים וכמובן גרד בלתי פוסק על העור.

פרסום:

מה לעשות לפני שמבצעים הדברת פשפשים?

1. איתור כל המקומות שבהם שוהים הפשפשים

הדבר הראשון והחשוב ביותר הוא לאתר את כל המקומות הנגועים. יש לבדוק את כל המזרונים בבית, ספות ישיבה וספות מנוחה, שקעי חשמל, אזורים חרוכים בקירות וברהיטים. כל המקומות הללו הם מקומות שכיחים עבור פשפשים. איתור יסודי יביא לכך שתשמידו את כולם. מספיק שמקום אחד קטן נשכח והפשפש ימשיך להתרבות ואתם לא תיפטרו ממנו.

2. פינוי כל רהיטי החדר ושטיפה יסודית.

לפני שנתחיל בביצוע ריסוס פשפש המיטה, תחילה יש לפנות, לנקות ולשטוף באופן יסודי את כל החדר. יש לעבור על הפנלים בחדר ועל השקעים, לנקות אבק מכל המקומות, לשאוב את המזרונים עם שואב אבק חזק ולשטוף את החדר באופן יסודי. פעולות אלו למעשה עוזרות בניקיון פשפשים קיימים וביצים שלהם ועוזרות להיפטר מהם.

3. הכנסת בגדים ומצעים שהיו ליד אזורים נגועים לכביסה 60 מעלות.

חום גבוה הורג את פשפשי המיטה ולכן אם יש בגדים או מצעים שהיו בקרבת הפשפשים או שהיו ממש בצמוד אליהם, יש לכבס אותם בחום גבוה שיוודא כי אין פשפשים חיים עליהם. בגדים עדינים ניתן להכניס לכביסה נפרדת בארבעים מעלות.

4. לזרוק כל מה שכבר בלוי

מזרונים בלויים עם חורים הם מצא מצוין עבור הפשפשים שנכנסים לתוך החורים הללו. במצב כזה קשה להשמידם כי הם מסתתרים. מזרונים כאלו כדאי לא לשמור ולהעביר לפח הזבל. רק כך תוודאו שהמזיקים הקטנטנים יצאו מהבית שלכם.

5. שטיפה של צעצועי פלסטיק

אם יש לכם ילדים, ודאי יש לכם צעצועים. פשפשי המיטה עשויים להיות גם עליהם או להטיל עליהם ביצים. את הצעצועים צריך לשטוף. מה שלא ניתן לשטיפה, יש להכניס לתוך שקית סגורה ולשים בשמש לשלושה ימים.

רגע ההדברה הגיע

לאחר שביצעתם את חמשת הפעולות הללו, כעת אתם מוכנים לביצוע הדברת פשפש המיטה. הדברת פשפש המיטה נעשית באמצעות ריסוס קיטור על כל החלקים הנגועים.

יש לכם פשפשי מיטה? שמים סוף לפשפשים עם סטופ פשפש

פרסום:
הירשם כמנוי
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments