5 טיפים להשגת יותר לייקים באינסטגרם שאף אחד לא יגלה לכם – טראפיקס.

ישנם מספר גורמים שבאים בחשבון כאשר בוחנים כיצד להשיג יותר לייקים באינסטגרם. הטיפ הברור הוא לצלם תמונות טובות יותר; תמונות שצולמו יפה יותר, באיכות גבוהה יותר ויצירתיות יותר תמיד יקבלו יותר לייקים. עם זאת, ישנן גם מספר טקטיקות מפתחות אחרות בהן תוכל להשתמש כדי להגדיל את מספר הלייקים שלך לכל תמונה.

להלן חמש דרכים מרכזיות להשיג באופן אורגני יותר לייקים על תמונות האינסטגרם שלך:

1. השתמש באשטאגים רלוונטיים ופופולריים

להיות מתמצא בהאשטאגים היא דרך טובה להגביר את מספר הלייקים שאתה מקבל לכל תמונה. למרות שתמיד עליך להשתמש בהאשטאגים רלוונטיים למותג שלך, חשוב גם לוודא שהאשטגים שבחרת יהיו פופולריים. שימוש בהאשטאגים יכול להיות דרך מצוינת להגביר את הכרת המותג ולהרחיב את טווח ההגעה העסקי.

לקוחות שמחפשים מוצר ספציפי באינסטגרם נוטים יותר למצוא את דף החברה שלך אם השתמשת בתגים הנכונים.

פרסום:

בעוד שאתה יכול להשתמש בעד 30 תגיות האשטאג, עדיף לעסקים לשמור על זה מקצועי ולהשתמש בשלושה עד חמישה תגיות ממוקדות במקום זאת. שימוש ביותר מדי של אשטגים יכול לגרום לחברה שלך להיראות כמו משווקים בוטים ונואשים.

2. פרסם בזמן הנכון

קשה להצביע על הזמן הטוב ביותר לפרסם באינסטגרם כי זה ישתנה בהתאם לאזור הזמן שלך ולמיקוד הדמוגרפי שלך. למעשה, רוב האתרים מספקים מידע סותר לגבי מתי כדאי ואסור לעדכן את האינסטגרם שלך, מה שעלול להיות קצת מבלבל.

מה שאנחנו כן יודעים הוא שקהל האינסטגרם נוטים להיות מעורבים יותר במהלך שבוע העבודה, כך שסביר יותר שפוסטים יצליחו יותר בימים שני עד שישי. אם להיות קצת יותר ספציפי, לפי Hubspot הימים הטובים ביותר לפרסום באינסטגרם הם שני או חמישי.

מחקר שבוצע על ידי ארגונים שונים אחרים גם קובע שהשעות הטובות ביותר לפרסום באינסטגרם (למקסימום לייקים באינסטגרם ) הן 8:00 – 21:00, 2:00 ו-17:00. כמובן שאנו חושבים שניסוי וטעייה היא הגישה הטובה ביותר; כל עסק צריך להתנסות בזמני פרסום כדי לראות מה הכי מתאים לו.

העלה תמונות עם פנים

3. העלה תמונות של פרצופים

על פי מחקר, תמונות הכוללות פנים אנושיות זוכות יותר למעורבות. חוקרים גילו שלתמונות עם פנים אנושיות יש סיכוי גבוה ב-38% לקבל לייקים מאשר תמונות ללא פנים. יש להם גם סיכוי גבוה ב-32% למשוך תגובות.

שלא לדבר על כך שהצגת כמה פרצופים מאחורי המותג שלך תאפשר לעסק שלך להיראות הרבה יותר שקוף וידידותי.

4. העלה תמונות טובות יותר!

שקול תאורה, זוויות והתצוגה שכל התמונות שלך. כמותג עדיף שתשתף פחות תוכן כך שזה יותר ימשוך מבחינה ויזואלית מאשר לפרסם הרבה תמונות באיכות נמוכה.

כאשר אתה מנסה לשווק את המותג שלך באינסטגרם, חשוב לקחת בחשבון את התמונה הכוללת שאתה מציג. יש סיכוי גבוה יותר שתשיג עוקבים או תקבל יותר לייקים אם התוכן שאתה משתף מושך מבחינה ויזואלית.

5. הוסף גוונים כחולים לתמונות שלך

הנה עובדה מהנה (ובכיף אנחנו מתכוונים לשימוש להפליא): מחקר אחד מצא למעשה שתמונות המכילות את הצבע הכחול זוכות למעשה ל-24% יותר תשומת לב. ניתחו יותר מ-8 מיליון תמונות אינסטגרם והם גילו שתמונות בגוון אדום וכתום קיבלו הכי פחות לייקים , בעוד שתמונות עם גוון כחול קיבלו יותר לייקים. מוסר השכל של הסיפור?  הוסף קצת שמיים או ים ברקע של התמונה הבאה שלך, למקסימום לייקים לאינסטגרם  .

פרסום:
הירשם כמנוי
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments