משרד הבריאות הקנדי אישר: וופורייזר למטופלי קנאביס רפואי

זה כבר למעלה מעשור שגרמניה נחשבת על ידי רבים ליצרנית מכשירי האידוי (וופורייזרים) הטובים ביותר בעולם. אחד המוצרים שהוציאו לה שם עולמי וקנו לה מוניטין מפואר הוא הוופורייזר הרפואי, כמובן.

כעת, מכשיר האידוי שפיתחה חברה גרמנית אושר על ידי משרד הבריאות הקנדי לשימוש בקרב מטופלי קנאביס רפואי. המשמעות של אישור זה היא עצומה עבור מטופלי קנאביס רפואי וזאת משתי סיבות עיקריות.

ראשית, משרד הבריאות הקנדי מעניק משנה תוקף ומאשרר מחדש את הקנאביס הרפואי כאמצעי טיפולי לכל דבר ועניין. שנית, מעתה חברות ביטוח הבריאות הקנדיות מבטחות שימוש במכשיר אידוי. מה שאומר שמטופלים שרכשו או ירכשו מכשיר אידוי יקבלו החזר על רכישת הוופורייזר הרפואי. 

וופורייזר רפואי לאידוי קנאביס

אם כבר פגשתם מכשירי אידוי קנאביס אז וופורייזר רפואי לאידוי לא יהיה לכם זר כלל וכלל. הוופורייזר הרפואי פועל בדומה מאוד למכשירי האידוי הסטנדרטיים הנמכרים בחנויות.

פרסום:

ברגע שהמכשיר מגיע לטמפרטורה שכיילנו באופן דיגיטלי, מניחים את הקנאביס בתא החימום. לאחר מכן, מחברים בפשטות את הבלון לחלק העליון של תא החימום. כעת מפעילים את הפאן (מאוורר) שנמצא בתוך הוופורייזר הרפואי כדי למלא אותו באדי קנאביס.

לאחר שהבלון מתמלא מפסיקים את פעולת האוויר, מסירים את הבלון מהחלק העליון של תא החימום ובמקומו מכניסים את הפומית. לבסוף, מסירים את תא החימום מהחלק העליון של הוופורייזר הרפואי. זאת כדי לוודא שאנחנו לא מחממים יתר על המידה את הקנאביס. כעת יש לכם שק מלא של אדי קנאביס ובו ניתן להשתמש למשך זמן רב ומבלי לדאוג שהגוף שלנו יספוג כימיקלים מזיקים ותוצרי לוואי של בעירה.

עם זאת יש גם כמה הבדלים בין וופורייזר רפואי לבין מכשירי אידוי סטנדרטיים. השינוי הראשון נעשה במטרה לענות על כמה דרישות רגולטוריות (DIN EN 60601) שנוגעות לסטנדרט האלקטרוני של מכשירים רפואיים. השינויים כללו בין היתר בידוד אקסטרה לחלק מהמעגלים החשמליים.

בנוסף, הוסיפה החברה שסתום בדיקה לפומית, שתכליתו הבסיסי הוא למנוע נשיפה חוזרת פנימה. המשמעות של זה היא שבצורה כזו אפשר לוודא שפנים השקית אינה מזדהמת. שינוי ייחודי זה של מכשיר האידוי הרפואי אידאלי לאנשים שרוצים לחלוק את הוולקנו מדיק עם אחרים מבלי לחשוש מזיהומים, למשל.

מה מחכה לכם בערכות?

ערכת וופורייזר רפואי המאושרת על ידי קנדה כוללת בין היתר: 

  • מחמם.
  • 5 יחידות שסתומי בלון עם פומיות.
  • 3 יחידות פיות.
  • תא מילוי.
  • טבעת לתא המילוי.
  • מסך.
  • פד נוזלי.
  • פילטר אוויר.
  • גריינדר.
  • מברשת ניקוי ייעודית.

בכך הפכה קנדה למדינה הראשונה שמאשרת שימוש במכשיר וופורייזר למטופלים בקנאביס רפואי. אין ספק שמשרד הבריאות הקנדי ירשם בדפי ההיסטוריה כפורץ דרך ומדינות נוספות ילכו בעקבות קנדה ממש בשנים הקרובות.

פרסום:
הירשם כמנוי
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments