קצת על הסיפור של מוניות הדר לוד בע”מ – (זהירות ממתחזים!)

מוניות הדר

https://www.hadartaxi.com
להזמנות טלפוניות: 03-9711103
מוניות נתב”ג והמרכז 7\24

מוניות הדר לוד, התחנה המקורית – נוסדה בשנת 1948 במהלך קום המדינה.

מוניות 7\24 נתב”ג ובמרכז; החברה היחידה שנוסדה במהלך מלחמת העצמאות – קראו כאן את סיפור הרקע יוצא הדופן של החברה הוותיקה ביותר בארץ – הדר לוד בע”מ (זהירות מחברות מוניות מתחזות!)

חברת מוניות הדר לוד לא תמיד הייתה האימפריה שהיא בימינו הנוכחיים, ימים ועידן בו רבים מאיתנו לוקחים כמובן מאיליו את העובדה שיש לנו מדינה, יש לנו בית.

פרסום:

החזון של מייסדי חברת הדר לוד היה תמיד לשפר את השירות באופן סיסטמטי, אבל בפועל, החזון של מקימי החברה היה הרבה יותר רחב מזה, ובטח שיותר רחב מאשר מניעים כלכליים.

מה שהוביל להקמתה של חברת המוניות הכי גדולה בישראל כיום, התחיל במהלך מלחמת העצמאות של ארצנו. בימים כל כך טרופים, כאשר מדינת ישראל נלחמה על עצם קיומה, חברת הדר לוד נוסדה מתוך מניעים ציוניים, לאומיים וארץ ישראליים. נכון להיום, לאחר יותר מ-70 שנים על ציר הזמן, החברה הפכה לגדולה ביותר בארץ אשר מונה צי לוגיסטי של 500 מוניות בכל הגדלים ולכל מטרות ההיסעים.

כיצד התחילה את דרכה – מוניות הדר לוד

הסיפור של מוניות הדר לוד מתחיל כבר בשנת 1948, השנה שבה ישראל הכריזה על עצמאותה. החברה נוסדה על ידי דור שלם של מייסדי ארץ ישראל, בעוד כי בשנים אלו המניעים של חברות בע”מ היו מאוד שונים מהמניעים של ימינו. היישוב העברי, שהלך והתפתח בשנים הראשונות להיווסדה של המדינה, נזקק לשירותי היסעים למגוון רחב של צרכים שונים, כולל צרכים לאומיים וצרכים קיומיים של ממש. כבר אז, חברת המוניות הדר לוד חרטה על דגלה את היכולת והחזון לספק שירותי היסעים לכלל הצרכים. החברה ביססה את עצמה כחברה המספקת שירות ללא דופי, מה שהובילה להיות לחברה הגדולה ביותר בשוק כיום.

ממשיכי החזון של מייסדי המדינה – מוניות הדר לוד המקורי (1948)

למרות אתגרים קיומיים, מדינת ישראל ניצחה במלחמת העצמאות, וכך גם מוניות הדר לוד, אשר שרדו את התקופה המורכבת ביותר בישראל עד כה – תקופת הקמתה. החברה המשיכה ועדיין ממשיכה את חזון מייסדי המדינה, בעודה נמנית כחברה הוותיקה ביותר בארץ. נכון להיום, החברה מובלת על ידי 5 מנהלים אשר כל תפקידם הוא לשמר את הסטנדרטים הגבוהים של החברה. אלו הם כמה מהיתרונות של חברת הדר לוד בע”מ:

  • הקפדה אסתטית מובהקת בכל מונית ומונית.  
  • תחזוקת רכבים על פי התקנים של משרד התחבורה.
  • הקפדה על כל היבט בטיחותי אשר מקנה לנוסעים תחושת בטיחות.
  • מענה זריז וכן התייחסות מקיפה ככל הניתן לכל סוגייה באמצעות אתר החברה או בטלפון.
  • זמינות של מוניות 7\24 ברוב המוקדים בארץ.  

מוניות הדר לוד – למה קמו חברות אשר מתחזות לה?  

הצלחתם לייצר מוצר איכותי ופופולרי שכולם אוהבים? מעולה, רק דעו שבשוק ישנה תחרותיות גבוהה וישנם גם חיקויים. באופן דומה, ישנן לא מעט חברות מוניות אשר משתמשות בהטעיות כדי להטעות את הלקוחות. החברות הללו גורמות ללקוחות לחשוב שמדובר במוצר או שירות מסוימים, אבל בפועל, מדובר במשהו אחר לגמרי. ענף המוניות בישראל, לדאבוננו, עובד בצורה דומה לכל ענף אחר הכולל חיקויים ותחרות גבוהה. במרוצת השנים, נוסדו חברות מתחזות אשר נהנות לקרוא לעצמן מוניות הדר לוד, אבל אלו חברות מתחזות לדבר האמיתי. מכיוון שחברות אלו יודעות כי לקוחותיהן יעדיפו את החברה המקורית, הן מפרסמות את עצמן בתור הדר לוד.

מספר הבדלים בין מוניות הד לוד לבין מתחזיה

במובן מסוים, אפשר לסכם את ההבדלים בין מוניות הדר למתחזים בצורה די קלה. בשורה התחתונה, ההבדל העיקרי טמון בעובדה שמוניות הדר לוד מספקות שירות עם מוניטין של יותר מ-70 שנים. אנחנו רוצים להדגים בפניכם את היתרונות וההבדלים השונים בין חברות המוניות בשוק, לכן המשיכו לקריאת הטבלה הבאה:

מוניות הדר לוד בע”מחברות מתחזות למוניות הדר לוד
יש תמיד רוח גבית של חברה עם מוניטין של 70 שנים, כלומר “אמא ואבא” שניתן לפנות אליהם בכל בעיה.x כאשר החברה מתחזה או חובבנית, אף אחד לא מבטיח לכם מענה לסוגיות השונות שיכולות לצוץ.
בחברת מוניות הדר לוד המקורית ישנו צי לוגיסטי הכולל 500 רכבים מכל הסוגים ולכל סוגי המטרות וההיסעים.  x כאשר החברה מתחזה למוניות הדר לוד או מספקת שירות חובבני, אין הבטחה שהמונית תתאים לצרכים המדויקים שלכם.
חברת הדר לוד עומדת בגאון בכל התקנים הכי מחמירים של משרד הרישוי והתחבורה.  x כאשר החברה חובבנית או מתחזה, אין הבטחה שהרכבים באמת מתוחזקים ועומדים בתקנות משרד התחבורה.
זמינות של מוניות 7\24 לכל מטרה ומטרה.  x בחברות מתחזות השירות עשוי להיות 7\24, אבל הנהגים עלולים לאחר או להגיע כלל.  

לסיכומו של דבר, תמיד ודאו שאתם מזמינים חברת מוניות עם מוניטין אמיתי! בהצלחה, וסעו בזהירות.

פרסום: