טיפול סיעודי טוב אינו מובן מאליו

בחברה שבה תוחלת החיים עולה כל הזמן, יש רבים יותר שנזקקים לטיפול ולעזרה בבית, בין אם בגלל מצב רפואי וסיעודי ובין אם משום שהם ערירים ואינם יכולים להיעזר בבני משפחה. מלבדם, יש גם צעירים יותר שנזקקים לטיפול סיעודי בדרגות שונות של נזקקות ולכן יש היום ביקוש גדול יותר למטפלים סיעודיים שהם לא רק עובדים מיומנים וכשירים לכך אלא גם לאנשים שאפשר לתת בהם אמון רב כל כך שהם הופכים לחלק בלתי נפרד מהמשפחה הודות לחשיבותם. תיגבור סיעוד מציעה עובדי טיפול סיעודי. מטפלים סיעודיים אפשר למצוא בכמה דרכים והמייגעת והקשה מכולן היא למצוא אותם לבד בעזרת חברים שמכירים חברים, בעזרת פרסום פוסט במדיה החברתית ועוד. המלצות כאלה יכולות להיות טובות אולם הן אינן מקצועיות כמו חברת סיעוד שמוצאת את העובדים האלה, בודקת את כשירותם ואת מידת מהימנותם והמיומנויות שלהם ומכניסה אותם למאגר המטפלים שלה לעזרת כל הלקוחות שמחפשים מטפלים כמוהם.

מידת ההתאמה של המטפל למטופל חשובה

כשאתם מחפשים עובד שמעניק טיפול סיעודי חשוב למצוא מישהו שהוא לא רק כשיר גופנית לעבודה הקשה של הטיפול עצמו, אלא אדם שנחשב לתקשורתי מספיק כדי ליצור כימיה טובה עם המטופל. אחרי הכל, הם עומדים לבלות ימים ולילות יחד כמה שנים ולכן חשוב מאוד שמידת הקשר ביניהם תאפשר להם להרגיש נוח זה בחברת זה וזה נכון גם לגבי המטפל עצמו. גם הוא יכול להביע את דעתו ולהחליט אם להישאר בבית המטופל אם הוא מרגיש שם נוח ושמכבדים אותו ואת עבודתו. כל זה מעבר לתנאי השכר והעבודה עצמה, שמחייבים יחס הולם ונאות מצד המטופל והמשפחה. את המיון וההתאמה עושים בעזרת מחלקת ההשמה של חברת הסיעוד שמציעה לכם מועמדים לעבודה על סמך הבדיקות והבירורים שלה.

לא כל מטפל מתאים לכל מטופל

מלבד העבודה שכל מטפל מציג את התנאים שלו ולפיהם אפשר לבחור לו מטופלים בהתאמה, יש גם תנאים נוספים שחשוב לשקול כאשר מחפשים מטפל סיעודי טוב. אי אפשר להעסיק מטפל כאשר ברור שמי שזקוק לטיפול מציב אתגר פיזי גדול ולכן יש גם חשיבות להתאמה כזאת. כמו כן, התקשורת ביניהם חיונית במיוחד כאשר מדובר בטיפול תרופתי ולכן קשיי שפה מונעים קבלת טיפול סיעודי ממי שלא יכול לדבר לפחות באנגלית או עברית בסיסית. כיום יש בישראל מטפלים זרים ממדינות שונות שמהן מגיעים גם המטופלים, בעיקר קשישים שמתקשים לדבר אנגלית, ולכן יש להם ביקוש גדול בקרב הלקוחות. ככל שמטפל יכול לתקשר טוב יותר עם קשיש סיעודי כך גם התחושה שלו טובה יותר וזה מועיל גם לרווחתו.

חברת תיגבור סיעוד – מאגר עובדי סיעוד מיומנים

חברת תיגבור סיעוד היאחברת סיעוד וכוח אדם שפועלת כבר 26 שנים בתחום הסיעוד. היא מציעה ללקוחותיה מטפלים ישראלים או עובדים זרים בישראל שעובדים עם היתר חוקי ורישיון עבודה בתוקף. אם לא מצאתם עובד זר שמתאים לצרכים שלכם אפשר לסייע לכם משום שהמאגר הגדול מגוון ומסייע לאלפי לקוחות מרוצים למצוא מטפל. החברה עובדת גם עם לקוחות מסודיים כמו ביטוח לאומי, משרד הביטחון, משרד הרווחה ומשרד הבריאות. היתרונות של בחירת עובד טיפול סיעודי באמצעות החברה היא גם התעסקות מינימלית בכל מה שקשור לתשלומים ולניירת והוצאת היתרים והגשת טפסים, כך שכל מה שתצטרכו לעשות זה לבחור את העובד המתאים ליקיריכם.

פרסום:

לאתר החברה: https://tigbur-siud.co.il/

פרסום:
הירשם כמנוי
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments