מחפשים להתרגש? בואו לצלילה באילת!

כל מי שעשה קורס צלילה יכול לספר לכם על הקסם המדהים שמתחת למים. מצד אחד הדממה המוחלטת ומצד שני החיים השוקקים – במיוחד אם אתם מבצעים את הצלילה באילת. יחד עם זאת, כדי לעשות את הצעדים הראשונים בתחום שווה להתחיל בצלילת היכרות.

קרדיט תמונה FREEPIK

מה זה צלילת היכרות?

קורס צלילה באילת עולה כמה אלפי שקלים, ולמרות שמדובר בחוויה נהדרת שמשאירה זיכרונות לכל החיים, שלא לדבר על תחביב שאפשר להמשיך איתו הרבה הלאה, היא לא מתאימה לכולם. אכן, יש מי שמסיבה זו או אחרת לא נתפסים על חיידק הצלילה, ולכן אם אינכם בטוחים כדאי להתחיל עם צלילה באילת במסגרת היכרות. הכוונה היא לצלילה חד פעמית המבוצעת בליווי מדריך, הנמשכת כחצי שעה ויורדת עד לעומק מקסימאלי של כ- 6 מטרים מתחת לפני המים.

סביר להניח שבצלילה הזו ייקחו אתכם למקומות מרשימים של שונית האלמוגים, כדי שהחוויה תהיה כמה שיותר טובה. לפני הירידה למי אתם מקבלים הסבר בסיסי על השימוש בציוד מהמדריך, שכמובן מלווה אתכם לכל אורך הדרך. את הצלילות ניתן לבצע במועדונים הפזורים על פני חופי אילת. כמו כן, אם מחפשים אטרקציות לילדים באילת ורוצים להפגיש אותם עם העולם שמתחת למים, אפשר לעשות זאת בתנאים יותר נוחים ומוגנים במצפה התת ימי. במצפה ילדים מגיל 8 שנים יכולים לצלול בבריכת חתולי הים בליווי מדריך, וכמובן גם מבוגרים יכולים להצטרף. אחד הדברים הנחמדים הוא שבזמן הצלילה שאר המשפחה ממתינה מהצד השני של הזכוכית, מצלמת ומנופפת לשלום.

פרסום:

ולמי שיש רישיון צלילה?

מי שיש לו רישיון צלילה כבר יודע היטב שאפשר להגיע למועדונים בחופי אילת ולרדת לצלילות עם ציוד שכור. יחד עם זאת, לא כולם יודעים שקיימת גם אפשרות לצלילה עם כרישים. אמנם, אין זה נדיר שצוללנים במפרץ אילת פוגשים בכרישים, אך החוויה לא מתרחשת כל יום. לעומת זאת, במצפה התת ימי אפשר ממש לצלול בבריכת הכרישים הגדולה מסוגה במזרח התיכון, בה יש גם חתולי ים. יש להדגיש שהחוויה הזו אינה פתוחה בפני ילדים או מבוגרים ללא רישיון צלילה, אלא רק בפני מי שמחזיק רישיון צלילה וביטוח תקף, וגם עשה רענון על פי החוק. בכל מקרה, כדאי לשים לב שהמקומות לפעילויות שתוארו לעיל במצפה התת ימי מוגבלות במספר המשתתפים בהן, לכן רצוי להתקשר ולשריין לעצמכם או לילדיכם מקום מראש.

פרסום:
הירשם כמנוי
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments