החזרי מס שבח על בסיס הצלחה בלבד כבר שמעתם? זה אפשרי

תהליך מכירת נכס הוא אחד התהליכים הבירוקרטיים המסורבלים ביותר בישראל. הוא כרוך בסכומי עתק, בזמן ובמשאבים נוספים. לא זאת ועוד, אלא שלאחר מכירת הנכס ייתכן שהמוכר ימצא עצמו ממשיך לעסוק בבירוקרטיה, בשל תשלום מס שבח אותו שילם או שעליו לשלם. יש לוודא כי המס אכן מדויק ובמידה ולא, לדאוג להגיש בהקדם האפשרי בקשה עבור החזרי מס שבח במידה והתשלום המקורי היה לא מדויק.

לרוב, את התשלום בגין הבקשה יש לבצע מראש לחברה המקצועית אשר מסייעת במילוי הטפסים והגשתם באופן מדויק, אבל לא אתם! על מיטב פיננסים שמעתם? ברור שכן! כדאי שתדעו שאצלם, תוכלו לא רק לקבל ליווי מקצועי ואמין, אלא גם לשלם רק על בסיס הצלחת הגשה. כן כן, הם כל כך מודעים לאחוזי ההצלחה הגבוהים שלהם, שהם מתחייבים לכך שתוכלו לשלם רק לאחר שהבקשה מוגשת ומתקבלת!

החזר בגין תשלום מס שבח – כך זה עובד

ניתן להפחית את חובות המס בגין תשלום מס שבח באמצעות הגשת בקשה מדויקת וכך בעצם להצליח לנצל את מדרגות המס אשר לא נוצלו באותה שנת מכירה. אופציה אחרת היא לפרוס את השבח על פני כמה שנים. חשוב לציין כי על פי חוק המקרקעין, הפריסה מתאפשרת לתקופה של עד 4 שנים מרגע התשלום.

אז רגע, איך עובד כל תהליך קבלת ההחזר? ישנם כמה שלבים עיקריים:

  • נציגי החברה יצרו קשר ויחד אתכם, ממלאים טופס בדיקת התכנות.
  • לאחר זמן קצר יתקבל אישור ראשוני בעל סיכוי החזר של למעלה מ-90%. כן כן!
  • כעת, יש לחתום על כך שהחברה תייצג אתכם מול מס הכנסה במסגרת התהליך.
  • כעת, ייצור עמכם קשר יועץ מס בכיר או רואה חשבון מטעם החברה, אשר יעבור יחד אתכם על התיק. אם חסרים מסמכים, תתבקשו להעביר אותם בהקדם על מנת שלא לעכב את הגשת הבקשה להחזר המס.

כעת, לאחר זמן מה תתקבל הודעה בגין החזרים אשר מגיעים לכם מצד מנהל תיק הלקוח לצד מכתב רשמי ממס הכנסה. הכסף כמובן יישלח ישירות לחשבון הבנק ורק אז – תתבקשו לשלם לחברה על הליווי המקצועי והסיוע בכל הקשור להשבת הכספים שמגיעים לכם לאחר תשלום מס שבח גבוה מידי.

פרסום:

בירוקרטיה לא עושים לבד

אין ספק שבירוקרטיה זה תמיד כאב ראש המלווה בלא מעט סימני שאלה ותהיות, על אחת כמה וכמה כשמדובר בתחום המקרקעין. כדי לעזור לכם להחזיר את הכסף שלכם אחרי תשלום מס שבח שהתגלה כגבוה מידי או לא מדויק, המומחים של מיטב פיננסים עומדים לשירותכם כשבידם ידע וניסיון של שנים. החזרי מס שבח קיימים לא בכדי, ואם באפשרותכם לנצל את ההזדמנות ולהרוויח מעט יותר מהנכס שמכרתם, הרי שאין כל סיבה לוותר על כך. צרו קשר עוד היום!

פרסום:
הירשם כמנוי
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments